Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Releu pompa benzina wv polo 9n 1'2 benzina


Florin berdila

Postări Recomandate

Bună ziua cine ma poate ajuta să-mi spună unde este releul localizat la wv polo 9n 1'2 benzina? Pt ca tind sa cred ca nu mai sta cuplat cât ar trebui sa facă presiune pe rampa 'pt ca la prima cheie după 12 ore îmi porneste greu dar la a doua la sfert 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Florin berdila

    7

  • roadrunner

    2

  • daniels

    2

  • validae

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Mi-am promis ca nici macar nu-ti mai citesc posturile, daramite sa-ti raspund. Da uite ca nu ma pot abtine.

On topic (degeaba) : sub volan, releul de pe pozitia 13. Marcaj 167.

Off topic : pierzi vremea. Eventual si niste bani.

relee.png

Link spre comentariu

Mulțumesc pai uite asa va mai supărați apoi va trece dar e bine că nu renunțați la îmi a răspunde  mulțumesc '''ce vaai întreb și va rog releul la mine cod pun contactul potnesye pompa de benzina pt cam 3 secunde ''e normal sau să-l schimb

Link spre comentariu

Nu înțeleg fenomenul ''deci după multe ore de stat pe loc asa îmi face la prima cheie parca nu sar alimenta am schimbat pompa filtru regulator etcetc și degeaba 

Link spre comentariu
validae

Scoate țeava de la un injector și dă-i o cheie, vezi dacă ajunge benzina cum trebuie.

Când se învârte dar nu pornește, două chestii se verifică primele, dacă vine benzină și dacă ai scânteie.După aia urmează senzorii....etc.

Link spre comentariu

Are si benzina ,are si scinteie...Problema e de termodinamica,nu se face amestecul corect si nu are cimp de foc la detenta pina nu creste temperatura in cilindrul cu probleme sau pina compresia nu ajunge la o valoare critica.Bateria poate sa hiriie la pornire cit vrea,e suficienta o singura detenta si motorul va merge corect.In rest,se pot schimba piese pina in ziua de apoi...Cam ca bateria aia care se incarca in 60 de secunde...

Editat de tenzen
Link spre comentariu

Domnule Tenzen spuneți ca ar fi un cilindru sau ceva legat de compresie ? Dar sunt zile în care îmi porneste și d-un prima cheie'asta se întâmplă la prima cheie 'apoi dacă o pornesc după 6 ore nui prob îmi porneste doar uneori după 15 20 ore nu consuma ulei și bujiile lucrrza ca dacă scot de la fiecare bujie bobina pe rand masuna da sa se oprească ''deci domnule Tenzen ce credeți dvs ca este sa fie oare și o bobina obosita ?

Link spre comentariu

masora-i compresia, trebuiesa incepi sa elimini din cuzele probabile. Compresia la rece e de obicei mai mica ca la cald.(si benzina se apride mai bine la cald). Daca ai diferente mari de compresie de la un cilindru la altul conteaza si in ce pozitie e oprit motorul. (daca ai un cilidru cu compresie mica de la un segment blocat - dar asta e un defect destul de catastrofic.)

de ce nu o duci la un mecanic? crezi ca o sa devi mecanic aici? eu nu te inteleg.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Domnule daca era compresia nu trebuia ca motorul să-mi meargă trepidand '''la relanti este în 3 pistoane ''su dacă unul nu avea compresie mergea cu balbaieli mai ales la relanti dar .merge perfect rotund frumos și nu consuma ulei ka 9000 km iam pus 200 ml

Link spre comentariu

Daca nu ai de unde procura o baterie sa o pornesti dupa cele 20 24 ore cand zici ca nu porneste, macar da jos bateria pe care o ai, o pui la un redresor si dupa aia incerci sa o pornesti.

Nu stiu cum se balbaie, dar pt a  porni motorul trebuie adus la o turatie minima, altfel nu porneste.

Editat de daniels
Link spre comentariu

un motor cu compresie mica la toti cilindrii merge rotund, dar porneste mai greu la rece decat la cald din doua motive dilatari si ungere. (presiune de ulei)

pune o baterie  noua sau de la alta masina (cu fire)  macar sa elimini problema cu bateria cum zice @daniels verifica firele bateriei de curent mare, borne contact la baterie, contactul de minus la croserie sa nu fie oxidate.

La rece orice motor la prima porinre trage curent mai mare din baterie pana ajunge uleiul peste tot.  Daca ai un contact slab sau oxidat poate limita curentul necesar demarorului sa de peste cap motorul ala la rece. In celasi timp la cald e posibil sa-l porneasca chiar si cu limitarea de curent.

RR

 

vezi si asta, senzorul de temperatura al lichidului de racire (poti selecta limba romana la settings Autotranslate -> romanian)

 

 

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Domnule nu ma pricep de unde pot selecta limba romana sa înțeleg ''din video nu știu de unde ma puteți ajuta 

Link spre comentariu

Salutare am probat senzorul de temperatura acum de dimineață cu testeeru îmi arata cu motorul oprit 22'5 grade  apoi după ce am pornit urca încet temperatura decice bun '''acum ce va spun ieri am avut în rezervor cam 20 litri benzina de 95 și am completat cu benzina de 99 acum de dimineață eram curios cum porneste mia pornit la sfert dar ieri am schimbat și filtru aer motor care îl aveam de 20000 km deci sa fie benzina de proasta calitate 'filtru aer sau ce '''deci mia pornit la sfert o sa mai vad după iar când o s-o las iar 20 ore sa vad deci nu este compresia altfel nu-mi pornea sau nici în timpul zilei nu-mi pornea '''sa fie benzina sau filtru aer de vina ?nu mai știu de la ce sa fie

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări