Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Acumulator ajunge la 11'8 v la pornire


Postări Recomandate

Salut  am o prob dacă nu pornesc mașină 10 ore când o pornesc iminporneste bâlbâit și câteva secunde merge bâlbâit apoi își revine dacă o opresc și o pornesc nu mai am treaba ''am observat ca voltajul scade când o las nepotnita la 12 37v   și când dau la automat aju ge la 11'7 sau 11'3v ''am încercat o varianta după tot atâtea ore de nepornite am pornit cu ajutorul la a doua baterie și mia pornit la sfert ' înseamnă că nu mai ate amperaj de acea îmi pornește bâlbâit după 10 ore de oprire sau bateria e dusa ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Câți ani are bateria aia ? Dă-o jos și pune de probă o baterie bună de împrumut, doar cât să dai la cheie...dacă cu cealaltă pornește imediat, cumpără baterie nouă.E piesă ,,consumabilă,, pentru mașină....

Totuși e normal ca la pornire să scadă tensiunea bateriei, iar 11,7V în sarcină nu e ceva grav.În condiții de iarnă, tensiunea bateriei la pornire poate scădea și la 9-10V..

Vezi să nu ai cumva magnet dezlipit la demaror, eu am schimbat bateria degeaba din cauza asta.

Link spre comentariu

Domnule Validae deci daca sta mașină 10 ore nepornita apoi o pornesc îmi porneste balbait parca nu sar alinenta n uar avea baterie dar dacă o pornesc apoi toată ziua îmi pornesye la sfert după ce merg cu masina 'și am pus și a doua baterie cu cabluri după 10 ore de stat și mia pornit la sfert '' deci prob asta numai după un timp de stat fără sa pornesc mașină  iar după 10 ore măsurând bateria am 12'30 12'19 însemna că nu mai are amperaj bateria are 2 ani și e de 55A masina e wv polo 1'2 benzina ''pot pune una mai mare de 65 A ?

Link spre comentariu

porneste  masina  si  mergi  cu  ea  10km la  drum  intins ... dupa  10km  te  opresti  si  masori  tesiunea  bateriei ...teoretic  ar  trebui  sa fie  deja  incarcata  full  si  sa  ai  la  borne  13,2 volti cu motorul  oprit ... daca  alternatorul  este  bun , atunci  iti  incarca virgula corect --- adica  trebuie  sa  ai  14,4 v  cu  motorul  pornit --- ... daca  bateria  este  inca  buna , atunci  va  pleca  la  prima  cheie ...

daca  bateria  este  pe  buza  prapastiei , atunci  ... ai  grija  sa  mai  iei  cu  tine  pe  cineva  ca  sa  o  pornesti  impinsa  macar ... 

Link spre comentariu

Păi și cât ai vrea să aibă tensiunea după 10 ore ? Tensiunea aia de 13,8-14,4V e doar cu motorul pornit, fiindcă atunci e încărcată de alternator, dar o tensiune normală cu motorul oprit nu trebuie să fie sub 12V.

Dacă nu ai pe cineva să-ți împrumute o zi bateria lui ca să te convingi, mergi la un magazin mare de baterii, ăia au acolo tester de rezistență internă, care spune dacă aia mai e în mințile ei...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări