Adyx Postat Iunie 18 Partajează Postat Iunie 18 Buna seara Am un Aspirator Vertical 2 in 1 Gorenje Model SVC216FR Tip VC293221 care funcționează doar 1 minut și apoi se oprește. Cand il scot de la încărcat.... Pare a fi încărcat, arata full. Il pun iar la încărcat, liniuțele se apeind succesiv , iar după 10 minute iar arată full încărcat. Foarte ciudat, caci ar trebui să incarce o noapte întreagă. Asa facea xu celulele vech ( 2150mAh) i. Am crezut că celulele sunt de vină, așa că le am schimbat cu altele noi (6800mAh, 6 bucăți ). La fel face și cu celulele noi. Ce să fie și cum pot să remediez ? Multumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri. Atasez poze cu acumulatorii vechi / noi , cu incarcarorul. Link spre comentariu
Marian Postat Iunie 18 Partajează Postat Iunie 18 Cum adica 6800mAh, 6 bucati? 6 celule de cate 1000 si ceva sau cum? Link spre comentariu
wally_gatter Postat Iunie 18 Partajează Postat Iunie 18 scoate mizeria de la motor. In special firele de par rasucite dupa ax Link spre comentariu
validae Postat Iunie 18 Partajează Postat Iunie 18 Celulele alea de ,,6800mAh,, sunt niște mizerii ordinare. În capsula 18650 încă nu a ajuns niciun producător de acumulatori să atingă capacitatea aia. În primul rând eu ți-aș recomanda să testezi toți elemenții originali, precum și pe cei noi și să vezi care dintre ei e cel care cedează primul.Așa se întâmplă de obicei.. Există dispozitive dedicate și accesibile pentru asta, dar poți face și un test simplu. Pui o sarcină rezistivă, de exemplu o combinație de becuri auto de far înseriate pe acumulator și în timpul ăsta măsori tensiunea pe fiecare element înseriat.Vei vedea imediat un eventual element defect, fiindcă tensiunea pe el scade rapid.Dacă asta nu se întâmplă și toți elemenții se descarcă în mod egal, putem suspecta o problemă la motor, cum scria colegul mai sus, un posibil blocaj mecanic al turbinei, mizerii prinse îm turbină. Dacă motorul ia un curent exagerat, circuitul ce monitorizează acumulatorii decuplează sarcina, asta dacă între timp nu cedează unul dintre acumulatori. Link spre comentariu
Adyx Postat Iunie 19 Autor Partajează Postat Iunie 19 Acum 9 ore, Marian a spus: Cum adica 6800mAh, 6 bucati? 6 celule de cate 1000 si ceva sau cum? Vechii acumulatori aveau 2150mAh pe bucată. Cei noi scrie pe ei 6800mAh. Știu că este minciuna si nu au atât in realitate, dar asta este... Acum 9 ore, wally_gatter a spus: scoate mizeria de la motor. In special firele de par rasucite dupa ax Este curat. L am curățat. Link spre comentariu
validae Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 Dacă motorul e curat, atunci problema e la acumulatori.De obicei am găsit elemenți supradescărcați, fiindcă circuitul de egalizare nu a făcut față.Uneori mai pică și placa electronică, dar tot din cauza acumulatorilor... Link spre comentariu
Marian Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 3 minutes ago, Adyx said: Vechii acumulatori aveau 2150mAh pe bucată. Cei noi scrie pe ei 6800mAh. Știu că este minciuna si nu au atât in realitate, dar asta este... Nu exista nicaieri pe lumea asta celule 18650 cu capacitate de 6800mAh! Nu exista fizic nimic mai mult de 4000 ( din cate stiu asta este maximul care s-a obtinut ). Ce ai tu acolo sunt intr-adevar porcarii, mare minune sa aiba chiar si 1000mAh si cel mai probabil au esr foarte slab, de asta nu fac fata in aspirator. Celule ok costa minim cateva zeci de lei buc, si sunt de la Samsung, Panasonic, etc... Limiteaza-te atunci cand cauti, la 2000-2500mAh capacitate, cele mai mari sunt scumpe. Link spre comentariu
Adyx Postat Iunie 19 Autor Partajează Postat Iunie 19 7 hours ago, validae said: Celulele alea de ,,6800mAh,, sunt niște mizerii ordinare. În capsula 18650 încă nu a ajuns niciun producător de acumulatori să atingă capacitatea aia. În primul rând eu ți-aș recomanda să testezi toți elemenții originali, precum și pe cei noi și să vezi care dintre ei e cel care cedează primul.Așa se întâmplă de obicei.. Există dispozitive dedicate și accesibile pentru asta, dar poți face și un test simplu. Pui o sarcină rezistivă, de exemplu o combinație de becuri auto de far înseriate pe acumulator și în timpul ăsta măsori tensiunea pe fiecare element înseriat.Vei vedea imediat un eventual element defect, fiindcă tensiunea pe el scade rapid.Dacă asta nu se întâmplă și toți elemenții se descarcă în mod egal, putem suspecta o problemă la motor, cum scria colegul mai sus, un posibil blocaj mecanic al turbinei, mizerii prinse îm turbină. Dacă motorul ia un curent exagerat, circuitul ce monitorizează acumulatorii decuplează sarcina, asta dacă între timp nu cedează unul dintre acumulatori. Da știu că nu au 6800mAh. Știu că in asemenea volum nu poate fi mai mult de 3000mAh. Si toți acumulatorii vechi si cei noi aveau 4.0V. Deci exclud acumulatorii. Mai ales că simptomul este exact același și cu acumulatorii noi și cu acumulatorii vechi. Mi se pare ciudat, că il pun la încărcat "după unicul minut de funcționare" si după 10 minute de încărcare arăta full. Când de fapt ar trebui să încarce ore bune. Link spre comentariu
Bandi Szasz Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 (editat) Poate fi BMS-ul care intra in protectie, fie de sub-descarcare ( pica vre-un element sub 3V sub sarcina ), de curent, etc... iar ca sa iasa din protectie multe BMS-uri trebuie puse la incarcat pt cateva secunde ca sa se reseteze, de acolo si incarcarea "full" intr-un minut, pur si simplu iese doar BMS-ul din protectie. Editat Iunie 19 de Bandi Szasz Link spre comentariu
Adyx Postat Iunie 19 Autor Partajează Postat Iunie 19 2 hours ago, Marian said: Nu exista nicaieri pe lumea asta celule 18650 cu capacitate de 6800mAh! Nu exista fizic nimic mai mult de 4000 ( din cate stiu asta este maximul care s-a obtinut ). Ce ai tu acolo sunt intr-adevar porcarii, mare minune sa aiba chiar si 1000mAh si cel mai probabil au esr foarte slab, de asta nu fac fata in aspirator. Celule ok costa minim cateva zeci de lei buc, si sunt de la Samsung, Panasonic, etc... Limiteaza-te atunci cand cauti, la 2000-2500mAh capacitate, cele mai mari sunt scumpe. Da, știu, sunt conștient că nu există, am scris anterior . Link spre comentariu
22euu Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 Din cate vad acumulatorii originali au o rata de descarcare de 10A. Nu poti pune in locul lor orice acumulator care iti trece prin mana. Degeaba ai capacitate mare daca acumulatorul nu e capabil sa furnizeze curentul cerut, altfel la pornire ti-l "pune in scurt" si se consuma rapid. O varianta ieftina ar fi sa cauti un acumulator pentru sculele electrice (filetante, flexuri...) gen Rider / My Project / Parkside / Dexter.. si sa scoti de acolo celulele de care ai nevoie. Cei din laptop, de asemenea nu reprezinta o solutie datorita ratei de descarcare scazute. Link spre comentariu
modoran Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 (editat) Exista o singura solutie, acumulatori originali dedicati pentru scule electrice, orice altceva sunt povesti nemuritoare. Asta doar daca nu cumva BMS-ul are cip dedicat unde are stocate informatii despre numarul de cicluri si durata de viata , caz in care trebuie resetat ca sa vada acumulatorii noi. Daca zici ca durata de functionare este exact la fel cred ca informatia e stocata in BMS ( exact cum este la laptopuri ), daca nu-l poti reseta intr-un fel sau altul fie cumperi original, fie improvizezi altceva. Editat Iunie 19 de modoran Link spre comentariu
Adyx Postat Iunie 19 Autor Partajează Postat Iunie 19 1 hour ago, Bandi Szasz said: Poate fi BMS-ul care intra in protectie, fie de sub-descarcare ( pica vre-un element sub 3V sub sarcina ), de curent, etc... iar ca sa iasa din protectie multe BMS-uri trebuie puse la incarcat pt cateva secunde ca sa se reseteze, de acolo si incarcarea "full" intr-un minut, pur si simplu iese doar BMS-ul din protectie. Ce este BMS ? Recunosc nu cunosc In meseria mea BMS = Building Monitoring System Link spre comentariu
modoran Postat Iunie 19 Partajează Postat Iunie 19 https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_management_system Link spre comentariu
Adyx Postat Iunie 19 Autor Partajează Postat Iunie 19 7 minutes ago, modoran said: https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_management_system Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum