Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de masura


Florin berdila

Postări Recomandate

Acum 18 minute, roadrunner a spus:

Bravo, masina ta decizia ta.

poveste procentual e la fel la 95 sau 98 (la acelasi "E")  E5 E10 adica 5% sau 10%

C95 E5   are procentual tot 5% cu C98 E5  (diferentele sunt ìntre E5 si E10 la aia trebuie sa te uiti nu la cifra octanica)

Logica este ok, insa la pompa ai: E10 la cea de 95 si E5 la cea de 98/100. Nu gasesti E10 la 98/100 cum nu gasesti nici E5 la cea de 95. 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 82
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Florin berdila

    17

  • roadrunner

    14

  • doru3160

    10

  • daniels

    10

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 21 minute, merck a spus:

Logica este ok, insa la pompa ai: E10 la cea de 95 si E5 la cea de 98/100. Nu gasesti E10 la 98/100 cum nu gasesti nici E5 la cea de 95. 

ideea e sa te uiti la E nu la cifra octanica. (exista la pompe toate combinatiile) trendul e sa devina toata E10.

 

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu
Acum 5 ore, Florin berdila a spus:

Deci dacă este cu E mare nu este ok ca benzina ca conține mult etanol 

e ok ca oricum nu prea e alta, discutie era ca daca ai apa in rezervor/filtre conducte un amestec mai bogat de alcool face ca aceea apa sa se amestece cu alcoolul si benzina si sa fie trasa pe sistemul de alimentare. Alcoolul actioneaza ca un diluant care impaca apa cu benzina (evident ca nu devine mai buna dar o trage in motor si o da afara pe esapament si te scapi de ea) - vorbim de cantitati mici care pot sa-ti faca necazuri iarna cand pot ingheta prin rezervor conducte etc.

Dicutia e generala si foarte probabil nu are legatura cu problema ta. (am scris pentru cultura generala)

Link spre comentariu

Cu timpul o s-a inveti hibele masinii, a mea are un contact prost la mufa de la stepperul de relanti,(yac) ala de regleaza aerul la relanti, motorasul e ok, e un fir oxidat in mufa.

 

Apoi comportamentul ECU difera, de exmplu la logan porneste direct pe gaz  la rece, la Opel si derivate nu vrea deoarece ECU mareste prea mult timpii de injectie la rece si ineaca motorul cu gaz, instalatia GPL copiaza acest comportament se poate pacali modificand senzorul de temperatura (rezistente serie si paralel cu NTC ul respectiv pentru a reduce sensibilitatea, mai ales in zona temperaturilor mici).

 

Bobinele pe aprindere pot face figuri atit la rece cat si dupa ce se incalzesc, eu sunt patit cu defectul care apare la cald dupa cateva minute de functinare, am luat motorul cu tot cu bobina defecta deoarece cel de pe masina era uzat, am pus-o pe aia care a fost intial pe masina si problema s-a rezolvat.

Link spre comentariu

Deci in mare parte e bine sa alimentezi cu o cifra octanica mare dar sa nu fie mult etanol adica sa fie E5 ''sa înțeleg ca cifra octanica mare nu distruge motorul nu ?

Link spre comentariu
Acum 21 minute, Florin berdila a spus:

Deci in mare parte e bine sa alimentezi cu o cifra octanica mare dar sa nu fie mult etanol adica sa fie E5 ''sa înțeleg ca cifra octanica mare nu distruge motorul nu ?

Sa inteleg ca esti foarte ingrijorat pentru Polo, ti-e frica sa nu-l strici.

Nu e nici o problema cu benzinele care se vand la pompa (de toate tipurile) - cu conditia nu fie o benzinarie ciudata care vinde posirca.

Sunt masini mult mai pretentioase si merg cam cu orice benzina 95, 98, E5, E10.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Dar dacă pun de 99 sau 100  este prea mare ca cifra octanica și se poate face aprinderea mai greu sau se topesc supapele în timp?

Link spre comentariu
1 oră în urmă, roadrunner a spus:

Sa inteleg ca esti foarte ingrijorat pentru Polo, ti-e frica sa nu-l strici.

Nu e nici o problema cu benzinele care se vand la pompa (de toate tipurile) - cu conditia nu fie o benzinarie ciudata care vinde posirca.

Sunt masini mult mai pretentioase si merg cam cu orice benzina 95, 98, E5, E10.

RR

 

Link spre comentariu
Acum 13 ore, Florin berdila a spus:

Dar dacă pun de 99 sau 100  este prea mare ca cifra octanica și se poate face aprinderea mai greu sau se topesc supapele în timp?

nu se topeste nimic ca-s din otel. Nu mai crede toate prostiile. Cumpara-ti niste carti de mecanica sau fa o scoala pe bune de mecanica (daca esti la varsta potrivita pentru asa ceva) altfel te vei invartii in cercul sfatuitorilor pentru tot restul vietii. (stiu ca si asta e un sfat dar e unul cu bataie lunga)

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Daca masina aia are probleme la supape inseamna ca s-a folosit gazolina sau cine stie ce minune.

Link spre comentariu
Acum 22 minute, daniels a spus:

Daca masina aia are probleme la supape inseamna ca s-a folosit gazolina sau cine stie ce minune.

Nu stim nimic, poate sa fie uzura ca de fapt habar n-are cati km are masina asta. (de fapt habar n-are ce a cumparat)

mici macar nu stim daca e problema la supape sau nu, vine domnul cu masina arunca o tema falsa si noi o zbatem si-o razbatem. Cel mai simplu lucru pe ca i l-au sugerat multi, e sa se duca la un mecanic de incredere sa faca niste teste clare la motor si sa inteleaga cat de uzat/bun este motorul (fara concluzii indirecte de genul nu consuma de cat x ulei/1000Km) dupa asta stiind valoarea masinii poate sa ia o decizie daca vrea sa le remedieze pentru restul vietii acestei masini.  Poate in urma testelor ajunge la concluzia sa tina asa cum e si ma stoarca niste km din masina asta nefacandu-i nimic. (ca Mercedes n-o sa faca din ea tot Polo ramane)

Dar el prefera sa "spere" prin alegerea solutiei care-i place cel mai mult cum suna care nu are legatura cu masina si problemele ei. Pana la urma e o alegere personala si probabil a invatat o gramada de chestii si sa confuzat la altele aici pe forum

Poti sa duci calul la apa dar nu poti sa-l faci sa bea.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

 Să se uite în cartea maşinii,că acolo e trecută benzina indicată de producător.

 Despre Polo nu am decât opinii că e păcătoasă.A avut un amic şi un prieten de-al lui maşini noi.Ambele au avut probleme tehnice în timp şi au fost "măritate"!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări