Florin berdila Postat Iulie 25 Autor Partajează Postat Iulie 25 Se poate sa fie vreo bobina care nu lucrează la rece? Apoi să-și revină? Le am măsurat pe pini respectivi are 4 și la toate au aceleași valori indiferent cum as măsură pe pini '''și apropo dacq pun benzina de 98 nu afectează motorul nu Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 25 Partajează Postat Iulie 25 (editat) Acum 17 minute, daniels a spus: Dimpotriva daca e aditivata cu bioetanol arde mai greu. cam tot ce se cumpara la poma in zilele noastre e E5 sau E10 deci cu bioetanol (si n-are nimeni probleme) de acord ca nu e de la benzina. Citat Se poate sa fie vreo bobina care nu lucrează la rece? Apoi să-și revină? exista posibilitatea, sau conectorii care vin de la ecu la primarul bobinelor sau fisele. Problemele de contact sau izolatie au prostul obicei sa se manifeste la rece sau dupa ce a stat ceva timp. Atunci cand se "balbaie" daca-i dai talpa isi revine ? trepideaza? ce face. RR Editat Iulie 25 de roadrunner Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 25 Autor Partajează Postat Iulie 25 300 mililitri de ulei consuma scuzați-mă la 10000 km atât iam pus Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 25 Autor Partajează Postat Iulie 25 Nu domnule îmi porneste când dau prima cheie dar dacă sta un timp sa zicem 10 ore nepornita 'și când dau sa o pornesc prima cheie imi porneste dar parca nu sar alimenta asta 3 5 secunde după care își revine și nu mai este prob la următoarele porniri '''ce va rog as vrea sa știu unde pot găsi ceva sa ma uit sau sa citesc cum se verifica o bobina cu 4 pini de wv polo ce valori ar trebui sa aibă între pini și am sa le scot și am sa le masor dar nu știu cum ce valori ar trebui sa am între pini poate ma ajutați va rog Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 25 Partajează Postat Iulie 25 Asa cum ti s-a mai spus, la o bibina nu ai ce masura. Poti sa o masori si sa fie bine, dar bobina lucreaza cu tensiune inalta si daca are carcasa fisurata nu mai este buna. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 25 Autor Partajează Postat Iulie 25 Cineva îmi spunea ca noaptea sa pornesc motorul cu capota ridicata sa apropii de bobine un metal și dacă se vede cum bobina transfera curent acea este fisurata ''asa se procedează dacă măsurând nu o pot face ? Link spre comentariu
validae Postat Iulie 25 Partajează Postat Iulie 25 Dacă are fisuri, o bobină face descărcări vizibile noaptea cu ochiul liber, nu ai nevoie de vreun fier decât dacă vrei să te electrizezi ca Dorel... Link spre comentariu
tenzen Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 Bobinele au alimentare,control aprindere si feedback pentru ecu.Insistati aiurea pe aprindere...Mai mult,acum am aflat dupa un amar de ani ca apa din rezervor se elimina cu benzina de 100,m-ar interesa teribil procesul,sau mai bine,nu...Polo am si eu,de 1.2,are 18 ani si peste 350.000 km,momentan sint prin Constanta cu el.Motorul a fost doar segmentat la 250.000.Aprinderea a fost schimbata la 190.000,complet,bobine si bujii.Pompa de benzina a mers 300.000,s-a schimbat filtrul de carburant la fiecare 100.000 km.Merge motorul rotund ca in prima zi,doar un tachet nu amorseaza corespunzator,se aude un plescait pe una din supape usurel...Sondele sint originale,am noi cumparate,stau cuminti in sertar sub scaun.Realitatea este ca pe parcursul vietii unei masini umbla necorespunzator tot felul de indivizi,fiecare in stilul sau...Norocul meu este ca doar eu am umblat la ea,altfel,era in starea lui berdila,se aduna defecte cu nemiluita... Link spre comentariu
PINTI Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Acum 41 minute, tenzen a spus: s-a schimbat filtrul de carburant la fiecare 100.000 km. Cum adica, la 100. 000 Km? Deci la acea masina, care are 300.000 de km, filtrul de carburant a fost schimbat doar de trei ori? Poate ati vrut sa spuneti: la 10.000 Km. De...aceiasi zona...acelasi stil... Editat Iulie 26 de PINTI Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Acum 49 minute, PINTI a spus: Cum adica, la 100. 000 Km? Deci la acea masina, care are 300.000 de km, filtrul de carburant a fost schimbat doar de trei ori? masina e pe benzina, filtrul ala de carburant se schimba la 60K sau 100K depinde de tip. uite la Dacia ca pe asta o am la indemana Fuel filter Dacia Duster 1.6 petrol fuel filter change interval is 100,000 km Replacement interval for the fuel filter in the fuel tank: 100,000 km RR Editat Iulie 26 de roadrunner Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 Acum 56 minute, tenzen a spus: acum am aflat dupa un amar de ani ca apa din rezervor se elimina cu benzina de 100,m-ar interesa teribil procesul,sau mai bine,nu Este adivata cu bioetanol in cantitate mai mare. Ca orice alcool se amesteca cu apa. Link spre comentariu
YO9IBC Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Acum 16 minute, roadrunner a spus: masina e pe benzina, filtrul ala de carburant se schimba la 60K sau 100K depinde de tip. uite la Dacia ca pe asta o am la indemana Fuel filter Dacia Duster 1.6 petrol fuel filter change interval is 100,000 km Replacement interval for the fuel filter in the fuel tank: 100,000 km RR D-aia crapa sistemele de injectie si fac pilitura (la diesel ma refer acum, ca tot asa se dau in carte intervalele de schimb....). La mine la Nissan Qashqai 1.5 dci e dat in carte ca filtrul de motorina se schimba la 60.000 si uleiul la 20.000. Eu cu uleiul nu ma apuca 10.000 iar filtrul de motorina il schimb la fiecare 2 schimburi de ulei. Asta ca tin la masina mea......... Ceilalti faceti ca in carte sa vedeti ce bine e.... Apropo: la Duster astea mai noi 1.5 dci in cartea service scrie negru pe alb ca uleiul se schimba la 30.000. Ca idee: NU EXISTA ulei sa tina atat, mai ales la un diesel.......... Uleiul din motor la 30.000 este CIORBA!!! Totul e numai marketing si treburile sunt facute si gandite ca sa schimbi masina la 5 ani sau maxim 170.000-200.000 km (cine mai poate....). Editat Iulie 26 de YO9IBC Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Nu vreu sa poluam topicul asta cu Dustere si DCI 1.5 dar schimbul de ulei la Duster se face la 20.000Km sau 1 AN (care vine prima) - ca dupa un an ti se aprinde oricum semnul ala din bord ca o oscilograma. Cei care nu-si intretin masinile singuri se prezinta la service deleaship cand vad semnul ala si fac schimbul de ulei si ce mai trebuie, restul decid ei ce si cum. Faptul ca DCI 1.5 are intervalul asa de lung (20K) vine si de faptul ca are aprope 5L de ulei (4.8 parca) la un motor relativ mic. Discutiea era 100k km la filtrul (-ele) de benzina la un Polo. RR Oricum la DCI 1.5 nu tin injectoarele mai mult de 200K (asta daca esti norocos) si esti in a doua curea de distributie. Aici (IRL) evita lumea pe cat poate o masina cu 200K+ Km din cauza costurilor de intretinere. 73 de EI3HWB Editat Iulie 26 de roadrunner Link spre comentariu
PINTI Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Eu, la 10.000 km, schimb tot: ulei +filtre, polen, aer, combustibil. Am un Hyundai I30. R. Am uitat sa specific: Baiatul meu este mecanic auto la un service. Nu platesc manopera. Editat Iulie 26 de PINTI Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 26 Partajează Postat Iulie 26 (editat) Acum 10 minute, PINTI a spus: Eu, la 10.000 km, schimb tot: ulei +filtru, polen, aer, combustibil. Am un Hunday I30. Bravo, masina ta decizia ta. Acum 40 minute, daniels a spus: Este adivata cu bioetanol in cantitate mai mare. Ca orice alcool se amesteca cu apa. poveste procentual e la fel la 95 sau 98 (la acelasi "E") E5 E10 adica 5% sau 10% C95 E5 are procentual tot 5% cu C98 E5 (diferentele sunt ìntre E5 si E10 la aia trebuie sa te uiti nu la cifra octanica) RR Editat Iulie 26 de roadrunner Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum