Elservius Postat Iunie 22 Partajează Postat Iunie 22 Eu l-aș sfătui pe d-nul @Florin berdila să își cumpere un UT673A, sau ceva echivalent și să revină după aceea cu mai multe lămuriri. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 27 Autor Partajează Postat Iunie 27 Si ce ar putea avea sa facă asa diar la prima pornire 'bag cheia porneste și câteva secunde 4 5 sec se bâlbâie parca nu sar alimenta apoi își revine ''dacă opresc după ce revine și o pornesc nu mai am probleme ''asta face doar dacă sta un timp nedormita câteva ore sa zic 10 ore ''''am schimbat pompa la fel am schimbat regulator presiune la fel 'bujiile sunt ok 'sa fie vreo bobina de inductie???? Unde pot găsi ceva sa vizionez sau sa citesc cum pot verifica o bobina de inductie pe wv polo 1'2 benzina? Link spre comentariu
bolek Postat Iunie 27 Partajează Postat Iunie 27 (editat) Poate ceva lipsa etanseitate sau aer fals pe traseul de alimentare cu benzina, de la pori in furtune sau stutze sau cleme sau filtru sau pompa? Am patit asta demult la un 1.4mpi dupa ce s-a umblat la filtrul de benzina. Presiunea in rampa s-a verificat ? Iar cu consumul de curent, nu mai insistati...masinile cu ECU pot face multe chestii dupa ce se opreste masina, chiar si dupa ce se scoate cheia, chiar si dupa ce se incuie usa. Uneori consumul scade si dupa minute bune. La mine de ex dupa cateva minute se apuca sa rearanjeze voletii de la clima...si fac servourile alea prin bord bzz, bzzz, bzzzzzz... Editat Iunie 27 de bolek Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 28 Autor Partajează Postat Iunie 28 Cum as putea găsi acestea etanșeitate sau prib pe traseul cu alimentare Link spre comentariu
bolek Postat Iunie 28 Partajează Postat Iunie 28 La serviceuri au un manometru cu un teu cu 2 shtutze si se intercaleaza pe traseul de benzina, si cand dai la automat ala indica presiunea... Link spre comentariu
tenzen Postat Iulie 4 Partajează Postat Iulie 4 Orice neetanseitate la benzina,la o presiune de 4 bari,se lasa cu miros,balta pe undeva sau foc,dupa caz,asa ca lasati povestile...Neetanseitatea nu apare doar la prima pornire de 10 secunde,exact asa cum nici acumulatorul nu se incarca in citeva zeci de secunde...Omul are o problema termodinamica.La rece,benzina nu ia foc,amestecul nu se face corect prin turbionare,sau presiunea in vreun cilindru nu e corecta,scaun supapa cu probleme,ghid,supapa canistra carbon...Dupa citeva detente,datorita caldurii din cilindru,problema dispare,exact ca in cazul unei presiuni inuficiente in alimentare.Verificarile astea nu se fac pe acasa fara scule si nici pe o pagina de forum,dupa ce au patit altii...In primul rind,trebuie pornit motorul la rece doar cu minimul de electrica pe el si atit,pentru determinarea problemei,mecanic sau electric. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 23 Autor Partajează Postat Iulie 23 Da domnule dar uneori nu îmi face prob chiar dacă sta nepornita și 3 zile pornesste la sfert '''rar uneori acum îmi face de îmi porneste balbait ''am pus 15 litri de benzina de 98 sau 100 nu mai rețin și apoi de atunci mia pornit și după 3 zile normal fără prob sa fie și benzina care am avut-o în rezervor fe proasta calitate ? Deci o singura data mia mai pornit balbait la prima cheie de când iam băgat benzina cu cifra mare octanica ''am amestecat cu xe mai aveam în rezervor ''dacă aveam prob cu vreun cilindru îmi apărea pe tester xeva sau îmi pornea mereu balbait și nu avea compresie nu domnule ? Link spre comentariu
ionut120v Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 Problema e de competenta specialistilor, sau dupa practicile mele daca nu mai merita efortul, alta masima. Pot fi probleme pe alimentare sa nu fie etans si intra aer pe furtun, sau valva de de pe retur din capul rampei de injectoare nu mai tine, sau chiar injectoare infundate sau defecte. pompa defecta, gunoie in rezervor. Prin injectoarele defecte poate intra aer cand masina e oprita, dureaza ceva pana circuitul se reumple. Pot fi probleme pe aprindere, bujii, fise, sau bobine, sunt patit cu blocul de bobine(transformatore ridicatore). La modul general motorul foarte uzat poate pune probleme la pornire, trebuie sa te asiguri ca e ok si faci schimbul de ulei la un interval rezonabil. Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 (editat) Florin, e clar ca esti pasionat de masina asta dar va trebui sa iei o decizie ori o prezinti unui mecanic ori te apuci de invatat serios despre masini si faci o diagnoza corecta eliminand pe rand din cauzele probabile. Eu as pornii in a curata partea de carburatie, clapeta de aer (thottle mecanism) valva EGR, masurat presinea pe rail inainte de injectie etc. (deci cam tot ce tine de alimentarea cu combustibil) Dupa asta as masura compresia ca sa ma conving daca nu e o problemaacolo (nu strica sa masori si presiunea de ulei) Urmatoarea ar fi aprinderea si partea electrica coil pack, conectorii de la ECU etc. cam tot ce poate face contact prost la rece. (niste teste repetate cu o Baterie buna). Daca nu te apuci sistematic in a elimina pe rand cauzele probabile te vei invartii in cerc si vei pierde o gramada de timp si bani. (nu e problema daca ti-ai propus sa inveti atunci ai cumparat masina perfecta) Nu e asa mare mister un WV Polo. RR PS - cand cumperi ceva second hand de fapt ai cumparat problemele altuia. (si asta e OK daca ai mintea potrivita sa inveti din asta - se pare ca o ai pe asta, bafta) Editat Iulie 24 de roadrunner Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 Cand cumperi ceva SH si reparatia te costa mai mult ca masina inseamna ca ai luat teapa. Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 Acum 1 minut, daniels a spus: Cand cumperi ceva SH si reparatia te costa mai mult ca masina inseamna ca ai luat teapa. depinde cu cat ai luat-o (ar zice un bun business man) RR Link spre comentariu
Andrei24 Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 Nu cred ca mai intelege nimeni nimic. Problema dvs a inceput cu "Dupa 10 ore porneste balbait... dupa ce porneste .... porneste la sfert" Acum "Da domnule dar uneori nu îmi face prob chiar dacă sta nepornita și 3 zile pornesste la sfert '''rar uneori acum îmi face de îmi porneste balbait ''. Ati deschis mai multe topicuri care se invart in jurul aceleiasi masini, doar doar o iesi ceva! La cate probleme va ridicat masina aceasta cred ca ar putea deveni obiect de studiu pentru scolile profesionale auto! Referitor la bobine si injectoare se poate verifica prin simpla scoatere a conectorului de la bobinele de inductie, pe rand. Daca la vreuna din bobinele deconectate nu se observa nicio schimbare in mersul motorului , acolo poate fi o problema. Bobina, bujie, compresie cilindrul respectiv adica segmenti supape, ghiduri. Dar dvs. ati precizat ca totul a fost bine pe tester la service sau unde ati verificat!!! Aveti in vedere totusi, ca nu toti specialisti stiu sa "citeasca" acel software de testare chiar si in service autorizat sunt probleme de acest gen. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iulie 25 Autor Partajează Postat Iulie 25 Da domnule Andrei am scos bobinele de inductie de pe fiecare cilindru îmi lucrează fiecare când scot aproape se oprește masuna deci e ok ''da domnule am pus benzina de 98 15 litri am amestecat cu cea de 95 din ea a pornit la sfert câteva zile deci nici un simtom de balbait am zis da benzina a fist de vina apoi într-o dimineață la fel mia pornit parca nu ar avea benzina suficient am schimbat pompa benzina 'filtru 'regulator 'buji noi etc dar uneori când îmi porneste balbsit parca sar îneca la prima cheie după 10 ore de stat alteori porneste fără prob ''''îmi trage fără prib nu consuma ulei diar la 10000 km 30 grame Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 25 Partajează Postat Iulie 25 (editat) Daca problema e de la benzin nu merge "balbait" dupa care-si revine la pornirea urmatoare. Din cate am inteles eu problema se intampla la "rece" sau la prima pornire. (e destul de greu de inteles din descriere) Poate ar fi bine sa cureti cam tot ce e contact (mufe) sa nu fie o problema de contact care face probleme intermitente. Un alt sfat important e sa scrii pe hartie cand face, cum face si conditiile (dimineata , rece, cald etc.) ca din ce-ai descris pana acum pare foarte aleator ce se intampla nu se vede un tipar clar. RR Citat Da domnule Andrei am scos bobinele de inductie de pe fiecare cilindru îmi lucrează fiecare când scot aproape se oprește masuna deci e ok testul asta are valoare numai daca o bobina e complet moarta. Daca e cu izolatia compromisa face probleme intermitent in functie de temperatura si umiditate (mai ales la rece) . Cand motorul e cald umiditatea poate sa scada. In general, la masinile mai noi, ECU poate identifica problema asta dar nu toate masinile sunt la fel. Faptul ca merge "rotund" atunci cand merge bine ar sugera ca nu e o problema mare ci una care se ascunde bine. Citat 10000 km 30 grame deci 0.03l (aproximativ ca uleiul e mai usor decat apa) - mai putin de o "tuica" mica. Sunt curios cum ai masurat. Suna a masina minune masina asta a ta. Editat Iulie 25 de roadrunner Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 25 Partajează Postat Iulie 25 In cazul acestuimotor nu are nicio treaba CO de la benzina. CO indica "rezistenta" la autoaprindere si este folosita la motoare cu raport de compresie mare. Dimpotriva daca e aditivata cu bioetanol arde mai greu. Eu ii pun din cand in cand benzina CO100 pt a curata apa din rezervor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum