Florin berdila Postat Iunie 17 Partajează Postat Iunie 17 Domnilor am vrut sa vad cât consuma masuna în stenbay am conectat aparatul pe 10A îmi arata 0'12 ok bun pana aici ''apoi am pus pe 200miliameri și îmi arata 01.2 va arat poze asta cât înseamnă dc pe mili amperi îmi arata 1'2 ni intekeg Link spre comentariu
validae Postat Iunie 17 Partajează Postat Iunie 17 Dar mufa de plus ai mai mutat-o de pe borna de 10A când ai dat pe miliAmperi ??? Link spre comentariu
tenzen Postat Iunie 17 Partajează Postat Iunie 17 Nu a mutat nimic.Plus ca aia 120 mA scad dupa alta perioada de timp.Nici nu e nevoie sa muti scala... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Iunie 17 Autor Partajează Postat Iunie 17 Nu domnule Validae nu am mai mutat-o când am măsurat pe mili Deci domnule Tenzen este mult 120 miliamperi cq un consum in stenbay? Sau după în timp scad și ăștia? Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 18 Partajează Postat Iunie 18 Acum 14 ore, Florin berdila a spus: Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert Prima data trebuia să ne spui ce vârstă are d na baterie. Pare un comportament de baterie obosită, dacă nu găsești alte cauze care să o descarce în stand-by. Link spre comentariu
tenzen Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 Pornirea bilbiita nu are legatura cu bateria.O invirtire greoaie a motorului nu are drept consecinta pornire bilbiita.Dupa prima detenta pe avans mic nu mai conteaza turatia electromotorului. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 Acum 7 ore, tenzen a spus: Pornirea bilbiita nu are legatura cu bateria E vag termenul. Fiecare intelege ce vrea, de aia si sfaturile vor fi pe masura. La mine cand pornea greu, invartea greu, tot balbaita spuneam ca e pornirea. Pana nu auzi ce face acolo, nu poti fi sigur. Link spre comentariu
Mitica M. Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 Sau masina are o pompa de combustibil pe duca/cu filtru infundat si presiunea din rampa de injectie lasa de dorit la prima pornire. Masina aia se repara cu ceva mai mult de dt830 daca are mai putin de 30-35 de ani vechime (masina zic, nu multimetrul ) Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 Da, dar rotatia motorului antrenat de electromotor, e viguroasa. Si in cazul asta, nu te duci cu instrumentul de masura pe baterie. Faci o diagnoza si te lamuresti. Link spre comentariu
tenzen Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 (editat) Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit.O opreste dupa 30 de secunde ,da cheie,pleaca sfert.Ecplicati-mi o incarcare in 30 de secunde a bateriei si a energiei pierdute la prima pornire,ca nu inteleg....Chiar ca intelege fiecare ce vrea!Restul explicatiei tine de termodinamica si nu isi are rostul pe aici.Presiunea in rampa nu poate fi la prima pornire sau la a doua,e ceva constant,3 sau 4 bari,sint doua tipuri de filtre.Pompa baga 6. Editat Iunie 20 de tenzen Link spre comentariu
validae Postat Iunie 20 Partajează Postat Iunie 20 După pornire, acumulatorul trage curent cât îi poate da alternatorul.Asta practic îl va încărca rapid, după doar un minut de funcționare poate suporta altă pornire. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 21 Partajează Postat Iunie 21 Acum 13 ore, tenzen a spus: Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit. Cred că ar fi bine să se hotărască el care ar fi varianta câștigătoare. Și dacă ar fi așa cum spuneți, ce căuta cu instrumentul de măsură pe baterie!? Link spre comentariu
BRANCA Postat Iunie 21 Partajează Postat Iunie 21 Din câte ştiu eu un consum normal de curent la maşina oprită nu ar trebui să depăşească 50 mA.Sunt firme care schimbă acumulatorul numai dacă ai consum,parcă,sub 70 mA. Link spre comentariu
BRANCA Postat Iunie 21 Partajează Postat Iunie 21 Am găsit chestia cu 70 mA: https://www.bateriiauto.net/articole/tot-ce-trebuie-sa-stii-despre-garantia-bateriilor-auto Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 21 Partajează Postat Iunie 21 Când ai probleme pe alimentarea cu combustibil, motorul este acționat normal, doar pornirea este greoaie și eventual mersul în ralanti e afectat. Dar în cazul ăsta nu te duci cu multimetrul pe baterie. Ca să vezi ce? Începi sa faci verificări de consum în stand-by și tensiune de încărcare, când pornirea e greoaie, învârte încet electromotorul, se poticneste, unii ar spune ca se bâlbâie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum