Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aparat de masura


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 82
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu domnule Validae nu am mai mutat-o când am măsurat pe mili

Deci domnule Tenzen este mult 120 miliamperi cq un consum in stenbay? Sau după în timp scad și ăștia? Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert 

Link spre comentariu
Acum 14 ore, Florin berdila a spus:

Ca prob este ca daca las mașină 10 ore nepornita îmi porneste balbait apoi își revine în câteva secunde apoi dacă o opresc îmi pornește la sfert 

Prima data trebuia să ne spui ce vârstă are d na baterie. Pare un comportament de baterie obosită, dacă nu găsești alte cauze care să o descarce în stand-by. 

Link spre comentariu
Acum 7 ore, tenzen a spus:

Pornirea bilbiita nu are legatura cu bateria

E vag termenul. Fiecare intelege ce vrea, de aia si sfaturile vor fi pe masura. La mine cand pornea greu, invartea greu, tot balbaita spuneam ca e pornirea. Pana nu auzi ce face acolo, nu poti fi sigur.

Link spre comentariu

Sau masina are o pompa de combustibil pe duca/cu filtru infundat si presiunea din rampa de injectie lasa de dorit la prima pornire.

Masina aia se repara cu ceva mai mult de dt830 daca are mai putin de 30-35 de ani vechime (masina zic, nu multimetrul 😅 )

 

Link spre comentariu

Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit.O opreste dupa 30 de secunde ,da cheie,pleaca sfert.Ecplicati-mi o incarcare in 30 de secunde a bateriei si a energiei pierdute la prima pornire,ca nu inteleg....Chiar ca intelege fiecare ce vrea!Restul explicatiei tine de termodinamica si nu isi are rostul pe aici.Presiunea in rampa nu poate fi la prima pornire sau la a doua,e ceva constant,3 sau 4 bari,sint doua tipuri de filtre.Pompa baga 6.

Editat de tenzen
Link spre comentariu
Acum 13 ore, tenzen a spus:

Deci,omul da o cheie,pleaca bilbiit.

Cred că ar fi bine să se hotărască el care ar fi varianta câștigătoare. Și dacă ar fi așa cum spuneți, ce căuta cu instrumentul de măsură pe baterie!? 

Link spre comentariu

Când ai probleme pe alimentarea cu combustibil, motorul este acționat normal, doar pornirea este greoaie și eventual mersul în ralanti e afectat. Dar în cazul ăsta nu te duci cu multimetrul pe baterie. Ca să vezi ce? 

Începi sa faci verificări de consum în stand-by și tensiune de încărcare, când pornirea e greoaie, învârte încet electromotorul, se poticneste, unii ar spune ca se bâlbâie. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări