Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Are cineva televiziune Vodafone?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Ce preț au la servicii în total? Întreb ca să fac o comparație față de Digi. La ei, TV grila ful, 2 carduri CI plus, 2 nr de mobil, un fix, și net proaspăt upgradat la fiberlink 1000, mă taxează cu 120 lei/luna. Când eram cu mobilul la Vodafone, mă taxau la dublu și nici oferta nu era prea generoasă. Mai avantajos era la prepay la ei. Alte servicii în afara de mobil, nu am avut de la ei. În afara de oferta în bătaie de joc, nici fidelizarea nu mi s-a părut în regulă. Deși ii aveam ca furnizori de servicii din 99, pe vremea când le zicea conex go, am renunțat la ei și nu-mi pare rău. Ma gândeam să fac o comparație cu serviciile actuale, să vedem dacă au schimbat ceva. Nu cunosc pe nimeni care să aibă și alte servicii de la ei, în afara de mobil. Să fie prețul una din cauze? La Digi au migrat o grămadă, majoritatea au câte ceva de la ei. Sperăm să nu și-o ia în cap abundența asta de clienți. 

Link spre comentariu

   Sunt abonat de mai bine de doi ani si jumatate la ei. Initial firma de cablu s-a numit UPC. Dupa un an a fost cumparata de Vodafone. Am televiziune ful HD cu un card si un mediabox, iar net-ul este de 100 cu routerul aferent.

La inceput pretul a fost de 80 lei/luna. In decurs de doi ani au mai adaugat inca 10 lei.

La sfatul unei angajate de la un centru Vodafone, am facut, pe mail, o cerere in care specificam ca vreau sa renunt la contract ( aveam deja doi ani). Le-am explicat si motivele: pret mare, activitate de service inexistenta in oras, etc. etc.

   Doua saptamani m-au bombardat cu telefoanele in fiecare zi de diferite persoane din firma, pentru a ma convinge sa renunt la rezilierea contractului. 

In final am ajuns la urmatoarea intelegere (propusa de ei):

  - sase luni de zile gratuit

  - dupa perioada de gratuitate abonamentul va fi de 32 lei/luna.

Pana acum, de cinci luni de zile, s-au tinut de promisiune. Nu am primit nici o factura. Vedem ce se va intampla cu pretul dupa inca o luna.

Totusi, stau si ma intreb: cum poate sa ceara 90 lei/luna si in final sa renunte la 2/3 din el.

Angajata Vodafone a stiut ce a stiut.

 

 

 

Editat de PINTI
Link spre comentariu
Acum 27 minute, PINTI a spus:

 

Totusi, stau si ma intreb: cum poate sa ceara 90 lei/luna si in final sa renunte la 2/3 din el.

 

Probabil foamea de clienți cu nr în scădere. Acum 2 ani când am renunțat la sim ul Vodafone, nici măcar nu au schițat un gest. Nu că aș fi acceptat, eram hotărât să-i las, dar măcar să fi arătat ceva bunăvoință. Probabil ca între timp s-a împuțit treaba și încearcă să mai dreagă busuiocul. Probabil pierderea de clienți nu era pe o panta prea abrupta, ca acum. 

Link spre comentariu

     Inainte de a trece la UPC, am fost abonat la NexGen. Am avut o relatie cu ei foarte buna. Cand au aparut cei de la UPC, cu oferta lor de fibra la scara blocului, am hotarat sa ma mut la ei.

   Dupa ceva timp, dupa ce am predat echipamentul si am platit inca o luna in plus, cei de la centrul NexGen si-au dat seama ca nu mai sunt clientul lor. 

Vorba ta: FOAME MARE frate!!!

    Am fost sunat de zeci de ori (de 2-3 ori /saptamana) de diverse operatoare, operatoare care imi ofereau fel de fel de variante de contract care mai de care mai avantajoase. Foarte suparat, i-am spus ultimei operatoare ca am sa dau firma in judecata pe motiv de hartuire.

Cireasa de pe tort a aparut dupa doua zile:

  - Alo. Dl .......?

  - Da.

  - Sunt de la firma NexGen, sunt la usa Dvs. si am venit sa va conectez la cablu si Net.

Nu eram acasa, dar va dati seama cum am reactionat.

Editat de PINTI
Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări