iuliantv Postat Mai 20 Partajează Postat Mai 20 Trotineta electrica xiaomi m365 nu accelereaza,e a unui prieten folosita de copii, dupa spusele copiilor a murit deodata,nu a mai reactionat la pornirea din buton,a pus.o la incarcat,incarcatorul arata ca e plina, am desfacut capacul la acumulator,conectorul de 37-42 v spre controler afisa doar 2x volti,pe acumulatori aveam 41v am resetat bms.ul,a aparut pentru scurt timp 41v,dupa care tot 2x volti,am verificat cam tot ce puteam verifica pe bms,nimic suspect, am comandat alt bms de la xiaomi.ro .l.am montat .nu a vrut sa porneasca,l.am resetat ,si trotineta a pornit normal ,fara bipuri de erori,dar nu accelereaza,motorul nu misca deloc,nu e blocat,amverificat,frana ,acceleratie,am masurat mai tot prin controler,nimic suspect.sigurante,diode,tranzistori,totul pare ok acceleratia lucreaza,4.5v gnd si 0.8v (sau 0.08v nu ma tin minte)la acctionarea acceleratiei 0.08v urca spre 4.5v aplicatia tools m365 spune ca totul e ok,acumulator 98% stare buna...... am facut update la bms (mi.a aparut un mesaj in aplicatie ca e disponibil) dar tot nimic i.am dat reset la trotineta.nimic i.am facut downgrade la soft BLE072.bin .tot nimic conectica,interiorul arata foarte bine fara urme de oxidare sau alte suspiciuni banui un defect intern in roata motorului,ceva senzor hall daca am noroc,problema e ca i.am facut pret initial manopera 100lei pentru schimbarea bms.ului plus 150lei bms.ul.si mie ca sila sa pierd timpul bajbaind poate cineva a intalnit si rezolvat acest ,,fenomen,, Va multumesc Link spre comentariu
iuliantv Postat Mai 21 Autor Partajează Postat Mai 21 vorba aia ,,Eu prost,, noroc ca nu am mai avut timp de ea,azi e si sarbatoare nu am facut mai nimic ,asa ca am avut timp de googalit,si surpriza am gasit un videoclip ,unde cineva reface un contact al acumulaorului,dupa care porneste trotineta,dar cum o porneste? apasa butonul de power,da un avans rotii cu motor,dupa care apasa acceleratia,si totul e ok eu am pornit,am apasat acceleratia,dupa care am invartit roata cu motor. sau m.am suit pe ea am pornito,am apasat acceleratia dupa care i.am dat ,,pedala la asfalt,, si nu,in acest mod nu vrea sa porneasca deci buba a fost doar BMS.ul Link spre comentariu
validae Postat Mai 21 Partajează Postat Mai 21 Trotinetele electrice nu pornesc ,,de pe loc,, imediat ce apeși accelerația, ci trebuie dat un ,,impuls,, roții, exact ca și cum ai da avânt unei trotinete fără motor.Adică îți faci un avânt cu un picior și după plecarea de pe loc, apeși accelerația. Asta ajută la scăderea curentului inițial de pornire și totodată reduce riscul unui accident dacă cineva apasă din greșeală accelerația în staționare.... Link spre comentariu
ionut120v Postat Mai 21 Partajează Postat Mai 21 (editat) Exact acelasi defect, la franarea rotii(cu mana) BMS-ul da afara, baterie slaba, trebuie scimbate toate celulele sau alta baterie. Mai este un truc, unele retin eroarea si nu pornesc, dar frana de motor nu este dezactivata din motive de siguranta, cu bateria conectata frana de motor merge, daca bateria e slaba BMS-ul da afara la franare (decupleza si cupleza in cicluri de caa 1 secunda), la unele dupa o franare de motor pe coasta la vale, eroarea se reseteaza, din frana direct acceleratie si merge. Editat Mai 21 de ionut120v Link spre comentariu
validae Postat Mai 21 Partajează Postat Mai 21 Nu toate au ,,frână de motor,, și e simplu de văzut, fiindcă au frână disc. Link spre comentariu
attilaa0 Postat Mai 21 Partajează Postat Mai 21 In spate are frana pe disc, in fata are frana de motor, asta daca nu a fost dezactivat din soft. La al meu am dezactivat, trotineta Xiaomi M365. Link spre comentariu
iuliantv Postat Mai 21 Autor Partajează Postat Mai 21 (editat) 1 oră în urmă, validae a spus: Trotinetele electrice nu pornesc ,,de pe loc,, imediat ce apeși accelerația, ci trebuie dat un ,,impuls,, roții, exact ca și cum ai da avânt unei trotinete fără motor.Adică îți faci un avânt cu un picior și după plecarea de pe loc, apeși accelerația. Asta ajută la scăderea curentului inițial de pornire și totodată reduce riscul unui accident dacă cineva apasă din greșeală accelerația în staționare.... corectez ,,unele trotinete nu pornesc de pe loc,, la unele se pot activa ambele, si dupa cum spuneam,la aceasta trebuie respectat pasul ,,dai pedala,, dupa care apesi acceleratia. invers , apesi acceleratia si ,,dai pedala ,, nu merge,cu toate ca la unele merge Editat Mai 21 de iuliantv Link spre comentariu
iuliantv Postat Mai 21 Autor Partajează Postat Mai 21 (editat) 1 oră în urmă, validae a spus: Nu toate au ,,frână de motor,, și e simplu de văzut, fiindcă au frână disc. la unele frana de motor e proast gandita,duce la strapungerea mosfetilor din controler de exemplu kugo s1,ajuns la mine cu mosfeti in scurt .dupa o franare ,schimbat tranzistorii cu unii ok,recuperati de pe un alt controler,tranzistori identici.in 2 luni de zile au crapat iara,tot la franare.si iam schimbat pe toti cu toate ca numai 2 sau 3 erau busiti am pus frana inainte sa urc trotuarul sa intru in curte,frana a fost una mai mult incetinire,ca nu fac drifturi cu ele dupa 2 ore ,cand sa plec iarasi ,surpriza,motorul se comporta ca unul pas cu pas Editat Mai 21 de iuliantv Link spre comentariu
vasile barsan Postat Octombrie 14 Partajează Postat Octombrie 14 Salutari! Sa nu mai deschid un nou topic.. Vecinul meu mi-a adus o trotineta Xiaomi M365 (cred) , care refuza sa porneasca.Am demontat bateria (acumulatori) , aceasta are la borne 12,6V .. si nu se incarca ..Credeti ca merita efortul sa continui "investigatiile" - in sensul sa demontez bateria , sa masor fiecare element (celula)in parte ? Sau mai bine ii spun omului sa schimbe toata bateria(care am vazut ca costa destul de mult ),fara sa ma mai chinuiesc degeaba? Trotineta este oricum destul de "hartanita".. Link spre comentariu
antonvasileeee Postat Octombrie 14 Partajează Postat Octombrie 14 Cat ar trebui sa fie pe baterie nominal ? Posibil fire rupte la acceleratie. Link spre comentariu
vasile barsan Postat Octombrie 14 Partajează Postat Octombrie 14 (editat) Acum 2 ore, vasile barsan a spus: Salutari! Sa nu mai deschid un nou topic.. Vecinul meu mi-a adus o trotineta Xiaomi M365 (cred) , care refuza sa porneasca.Am demontat bateria (acumulatori) , aceasta are la borne 12,6V .. si nu se incarca ..Credeti ca merita efortul sa continui "investigatiile" - in sensul sa demontez bateria , sa masor fiecare element (celula)in parte ? Sau mai bine ii spun omului sa schimbe toata bateria(care am vazut ca costa destul de mult ),fara sa ma mai chinuiesc degeaba? Trotineta este oricum destul de "hartanita".. Am uitat sa mentionez : bateria este model NE1003 -H , 36V , 7800mAh , 280Wh , cu BMS -ul in acelasi "pachet" cu celulele..30buc. la numar..Cablurile nu par intrerupte Editat Octombrie 14 de vasile barsan completare text Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 14 Partajează Postat Octombrie 14 Nu te complica, spune-i să comande o baterie nouă.Recondiționarea celei vechi e pierdere de timp și bani. Cel mult, poți recupera elemenții care încă mai au capacitate, pentru alte scopuri. Link spre comentariu
iuliantv Postat Octombrie 14 Autor Partajează Postat Octombrie 14 am intanit BMS Defect,acumulatorii lor sant destul de buni https://accesoriixiaomi.ro/products/placa-de-protectie-pentru-baterii-bms-pentru-xiaomi-m365-mi-1s?srsltid=AfmBOopl605ngDNtk8thLXBTud2cep4ykyU9NABx6bl_FPpHkPu1asYg cum identificati daca e defect? simplu desfaceti frumos ambalajul bateriei si vedeti ce tensiune e pe - si + direct pe acumulator,deci nu dupa bms daca tensiunea e peste 30v zic ca acumulatorul e ok daca sant peste 30v,treceti la pasul 2 pe bms e un pus metalic,il tineti apasat cca 10 secunde,preferabil ca pe bornele acumulatorului ce ies din bms si duc in controler sa aveti un multimetru conectat,si daca in momentul ce tineti apasat si cateva secunde dupa tensiunea de iesire creste si e cea de pe acumulator inainte de bms,atunci bms.ul e defect Link spre comentariu
iuliantv Postat Octombrie 14 Autor Partajează Postat Octombrie 14 daca acestea nu are peste 30v,verificati fiecare lipitura sudura - + de pe grupul de elementi sa nu fie dezlipite,am intalnit si acest caz,dar deobicei in acest caz trotineta are tendinta de a aprinde displayul scurt daca nici contacte imperfecte nu gasiti masurati pe fiecare grup de elementi daca aveti tensiuni aproape identice,2.8v-4.2v ,daca nu sant apropiate atunci acel grup de elementi e defect deci trebuie sa aiba toti cand e incarcat full aproape 4.2v trebuie sa fie toate grupurile de elementi la tensiune apropiata deci daca un grup are 2.8v si altul 3.2v nu e ok Acum 3 ore, antonvasileeee a spus: Cat ar trebui sa fie pe baterie nominal ? Posibil fire rupte la acceleratie. acceleratia nu are treaba daca e defecta,porneste cu eroare sau fara eroare dar nu accelereaza Link spre comentariu
iuliantv Postat Octombrie 14 Autor Partajează Postat Octombrie 14 (editat) Acum 1 oră, validae a spus: Nu te complica, spune-i să comande o baterie nouă.Recondiționarea celei vechi e pierdere de timp și bani. Cel mult, poți recupera elemenții care încă mai au capacitate, pentru alte scopuri. nu sant asa proaste,daca nu a fost abuzat de ea sau nu a intrat apa ,am avut acum cca 3 luni cumparata cu defect de motor a luat apa,avea 3000+km facuti,si aplicatia xiaomi spunea ca bateria e in stare foarte buna,si chiar era,nu reuseam sa o descarc in 25km Editat Octombrie 14 de iuliantv Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum