Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

3 transformat ..legate in serie se poate???

Postări Recomandate

SAl..si scz daca am facut alt topic ... am o mare DILEMAAAA...sa nu radeti de mine pls...imi treb la un amp ... o sursa de tensiune de max 38 de volti...si am acasa ..adica cumpar...ceva f iefin ...3 transformatoare de 12v si 1000ma...ma gande-am ca daca le pun in serie...adica + + + toate cele 3 le unesc intre ele ...imi da oo putere mai mare??? sau face poc???sunt incepator si nu-s multe lucruri ...pls Hellp id meu e ; mazy_man90 deci ma gandea-am ca da o putere mai mare...la fel ca la 3 baterii legate in serie...pls hellp...transformatoarele arata asa...tin sa mentionez ca trans ..are 2*12 v si 1000mA

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Salut,Esti stresat sau te grabesti? :)Raspunsul este ca se poate, o sa obtii 3*12V/1A, numai sa-l legi cum trebuie, de ex. secundarul are borna 1, si 2, trebuie sa-l legi 1 cu 2(de la celalat traf) altfel no sa ai tensiune. Dar daca ai timp si posibilitate desfa 2 trafuri, pui la un loc tolele si obtii putere de 4 ori mai mare.

Link spre comentariu

Ms...de raspuns..Daca nu merge...atunci vreau si eu un site de unde sa cumpar un traf de 2*ceva sa alimentez un amplif de 100wMono ...merge de la 24-38 v max...si vreau si o punte redresoare care sa mearga la acel ttraf ...am inteles de la un amic ..ca ar fi bu nun traf 2*24v...si cu puntea redresoare ..da vro 30~32 v...asa e????

Link spre comentariu

Cum am spus, idea merge, numai ca nu-i ceva optim.Daca vrei sa cumperi componente, uitate pe banerul de sus metrafo.Dintr-un traf de 2x24 scoti cam 2x26-28V(incarcat) depinde de filtrare si de consum.Punte redresoare iti ajunge unul de 10A, pentru filtraj cam 2 sau 3 bucati de 4700micro / canal

Link spre comentariu