GoodKat Postat Mai 8 Autor Partajează Postat Mai 8 Acum 2 ore, roadrunner a spus: Am inteles. Barele nu au venit cu prezonul respectiv in dotare? RR Barele au venit fara, luate SH. Acum 1 oră, Ion_Bumbu a spus: Mai conteaza asta? @GoodKat, puneti bara de inox ca nu-i acolo efort sa o rupa la 12mm, aveam la suporti de antena de 2,4m suruburi de 12mm din proiect, A2-70 si n-am gasit unu rupt iar la 2,4m diametru la vint trage citeva tone de suport. Singura problema este griparea piulitei daca e tot de inox. Se foloseste antigripant pe baza de Cu si e perfect. Salutare! CRED ca am rezolvat-o, cel putin din doua surse. 1. Diseara ma duc sa iau de la cineva un surub de la o Honda VTR, care este aproape pe dimensiunea cautata de mine. Eu am pus in plus ceva la estimare. 2. Daca nu se potriveste, imi vine din UK un prezon de la R&G, ei fac sisteme de crash bar-uri / protectii moto. 3. Mi-am facut si bara filetata din inox, am si vaselina cuprata, ar trebui sa fie in regula. Multumesc! Link spre comentariu
roadrunner Postat Mai 8 Partajează Postat Mai 8 @GoodKat pai ce sa mai zicem? Safe riding! (multam de postul asta ca mi-a amintit sa-mi montez si eu barele ca ma tot impiedic de ele) RR Link spre comentariu
GoodKat Postat Mai 9 Autor Partajează Postat Mai 9 (editat) Acum 13 ore, roadrunner a spus: @GoodKat pai ce sa mai zicem? Safe riding! (multam de postul asta ca mi-a amintit sa-mi montez si eu barele ca ma tot impiedic de ele) RR Multumesc asemenea! Na…cand am facut postarea, nu aveam atatea solutii. S-au adunat buluc dupa ce am postat In alta ordine de idei, am vrut sa imi fac pe strungul meu niste suruburi “custom”. Adica am luat niste suruburi M10 x 1.5 cu tija lunga, am taiat sectiunea filetata ca apoi sa filetez doar cat ma interesa pe mine cu pasul de 1.25. Eu am luat 4 suruburi, desi am nevoie sa imi fac doar doua…am zis sa am de rezerva daca le mermelesc. Concluzie: nici unul dintre suruburi nu este drept, din fabrica. Au bataie pe intreaga tija…si nu putina, deh, mai caut. Editat Mai 9 de GoodKat Link spre comentariu
draku Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 La suruburile ieftine nu te poti astepta la altceva. Materialul prost, metoda de filetare (rulare), masinile uzate la maxim, CTC lipsa duc la rezultatele astea. Sunt exemple destule in clipuri pe YT cu fabricile unde se fac .... Link spre comentariu
GoodKat Postat Mai 9 Autor Partajează Postat Mai 9 Acum 46 minute, draku a spus: La suruburile ieftine nu te poti astepta la altceva. Materialul prost, metoda de filetare (rulare), masinile uzate la maxim, CTC lipsa duc la rezultatele astea. Sunt exemple destule in clipuri pe YT cu fabricile unde se fac .... Da...am luat si eu ca tot omul din magazinele de bricolaj. Daca ai sugestii de o sursa de unde pot lua niste suruburi decente din care sa fac eu ce am nevoie, accept sugestia cu mare drag. Link spre comentariu
ady2006 Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 https://shop.bendkopp.ro/ Cu totul altceva fata de ce se gaseste in magazinele de bricolaj. Si la calitate si la pret. Este adevarat ca si astia ca si cei din link-ul meu precedent sunt in imediata apropiere a Clujului si automat departe de Bucuresti dar la nevoie cred ca toti trimit prin curier. Link spre comentariu
PINTI Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 (editat) Ati spus asa, In alta ordine de idei, am vrut sa imi fac pe strungul meu niste suruburi “custom”. Adica am luat niste suruburi M10 x 1.5 cu tija lunga, am taiat sectiunea filetata ca apoi sa filetez doar cat ma interesa pe mine cu pasul de 1.25. Pai, daca initial, filetul trebuia sa fie M12, cum ati reusit cu un surub M10, la care s-a taiat filetul si refiletat, sa obtineti M 12? Editat Mai 9 de PINTI Link spre comentariu
draku Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 (editat) Probabil ca e vorba despre alte suruburi decat cele M12... @GoodKat Nu as putea sa spun exact un loc de unde sa cumperi suruburi de calitate... Sunt firme care se ocupa cu comercializarea de organe de asamblare, gen Rocast, care cred ca pot gasi si vinde produse cu certificat de conformitate si garantie... Dar nu cred ca renteaza financiar.... Daca suruburele trebuie sa fie neaparat drepte, poti folosi o bara rectificata de dimensiune corespunzatoare (poti recupera din diverse imprimante vechi) pe care o filetezi la ambele capete. La un capat pui o piulita pe care o sudezi si apoi prelucrezi pe strung sa arate cum trebuie. Asa vei avea surubul "custom made", cu specificatii exact cum iti trebuie. Editat Mai 9 de draku Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Acum 57 minute, PINTI a spus: Ati spus asa, In alta ordine de idei, am vrut sa imi fac pe strungul meu niste suruburi “custom”. Adica am luat niste suruburi M10 x 1.5 cu tija lunga, am taiat sectiunea filetata ca apoi sa filetez doar cat ma interesa pe mine cu pasul de 1.25. Pai, daca initial, filetul trebuia sa fie M12, cum ati reusit cu un surub M10, la care s-a taiat filetul si refiletat, sa obtineti M 12? Se mai practica si incarcarea cu sudura care se poate apoi fileta la un diametru mai mare decit cel al prefabricatului, nu-i chiar coser dar cind n-ai ce face... Link spre comentariu
PINTI Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 Pai a spus clar; a taiat filetul M10 si a dat alt filet. Cum a ajuns la M12? Numai Dumnezeu stie. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Mai 9 Partajează Postat Mai 9 A fost un alt surub insa se poate asa cum am spus siii...am facut, un filet M52 pe o teava de 1 1/2" care era cam de 48mm diametru exterior, aia incarcata pina pe la 53-54mm apoi adusa la dimensiune si filetata. Link spre comentariu
GoodKat Postat Mai 9 Autor Partajează Postat Mai 9 (editat) Acum 2 ore, PINTI a spus: Ati spus asa, In alta ordine de idei, am vrut sa imi fac pe strungul meu niste suruburi “custom”. Adica am luat niste suruburi M10 x 1.5 cu tija lunga, am taiat sectiunea filetata ca apoi sa filetez doar cat ma interesa pe mine cu pasul de 1.25. Pai, daca initial, filetul trebuia sa fie M12, cum ati reusit cu un surub M10, la care s-a taiat filetul si refiletat, sa obtineti M 12? Salutare! Stiu foarte bine ce am spus insa probabil nu s-a inteles mesajul: Recapitulare: Discutia a pornit de la surubul / prezonul de 380 mm M12. Intre timp am rezolvat problema surubului de 380 mm, asa cum am zis intr-o postare anterioara vizibila aici: La 08.05.2024 la 13:11, GoodKat a spus: Barele au venit fara, luate SH. Salutare! CRED ca am rezolvat-o, cel putin din doua surse. 1. Diseara ma duc sa iau de la cineva un surub de la o Honda VTR, care este aproape pe dimensiunea cautata de mine. Eu am pus in plus ceva la estimare. 2. Daca nu se potriveste, imi vine din UK un prezon de la R&G, ei fac sisteme de crash bar-uri / protectii moto. 3. Mi-am facut si bara filetata din inox, am si vaselina cuprata, ar trebui sa fie in regula. Multumesc! Apoi pentru a monta barele de protectie, aveam in plan sa mai fac cateva suruburi de alte dimensiuni (pas si diametru) intrucat barele de protectie au multiple puncte de prindere, cu diverse specificatii. Aceste suruburi sunt M10 cu pas de 1.25 si cu lungimi de 90 respectiv 120 mm. Am luat niste suruburi mai lungi din comert (160mm), cu gandul sa le scurtez si apoi sa fac eu filetul la pasul potrivit, insa la o inspectie atenta am observat ca toate sunt strambe desi sunt noi. Ca idee, sper sa nu se considere reclama, am gasit aici suruburile necesare, poate mai ajuta pe cineva: https://scmavsrl.ro/organe-de-asamblare/suruburi/suruburi-cu-pas-fin/surub-cu-cap-hexagonal/din-960-surub-cu-cap-hexagonal-partial-filetat-metric-fin-gr-8/ Editat Mai 9 de GoodKat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum