gigione01 Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 (editat) Va salut! Detin mai multe dispozitive motorizate care au un motor trifazic alimentat la tensiune "ciudata"fata de STAS. E vorba de "telescoape" folosite la miscarea pe axa E-W a unor panouri fotovoltaice. Ansamblul este foarte puternic,suportand naxim 60000 N,alimentarea motorului e trifazata ,cu detaliile din foto. As dori sa stiu ce cod/tip e motorul din punct de vedere al prinderii,dimensiunile dintre gaurile de prindere,pentru a cauta sa schimb motorul trifazat,cu un motor monofazic,cu acelasi sistem de prindere. Editat Aprilie 28 de gigione01 Link spre comentariu
gigione01 Postat Aprilie 28 Autor Partajează Postat Aprilie 28 Ansamblul este foarte puternic,muta pe axa est-vest 28 panouri fara probleme. 28 panouri creaza portanta cam cat o aripa de Boeing. Link spre comentariu
modoran Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Cumperi convertizor de frecventa de la monofazat la trifazat si aia e, lasi tot motorul ala. Link spre comentariu
Dxxx Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Tinand cont de suprafata aripei de Boeing, de faptul ca profilul este proiectat cu curburi asimetrice si realizat exact pentru portanta si de viteza relativa pe la 800km/h ma indoiesc profund de afirmatia bombastica, probabil este mai curand o metafora... Poate vroiai sa spui ca prezinta o suprafata echivalenta? sau macar comparabila, dar portanta inseamna altceva. Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 (editat) Se refera la presiunea exercitata de curetii de aer pe panouri, nu la suprafata. Putea sa ia si o vela de pe un velier. Editat Aprilie 28 de daniels Link spre comentariu
gigione01 Postat Aprilie 28 Autor Partajează Postat Aprilie 28 Acum 3 ore, Dxxx a spus: Tinand cont de suprafata aripei de Boeing, de faptul ca profilul este proiectat cu curburi asimetrice si realizat exact pentru portanta si de viteza relativa pe la 800km/h ma indoiesc profund de afirmatia bombastica, probabil este mai curand o metafora... Poate vroiai sa spui ca prezinta o suprafata echivalenta? sau macar comparabila, dar portanta inseamna altceva. Despre subiectul ,intrebarea propriu-zisa a acestui subiect....nimic...nimic? Asa .."bagatori de seama","uraciosi" carora le vomita mintea orice altceva.. am mai intalnit.. Acum 3 ore, modoran a spus: Cumperi convertizor de frecventa de la monofazat la trifazat si aia e, lasi tot motorul ala. Pfff,solutia ideala...pe care NASA ar folosi-o. Dar intrebarea era despre clasifucarea motorului dpdv. al prinderii mecanice.. Link spre comentariu
gigione01 Postat Aprilie 28 Autor Partajează Postat Aprilie 28 Acum 4 ore, modoran a spus: Cumperi convertizor de frecventa de la monofazat la trifazat si aia e, lasi tot motorul ala. Am peste 100 dispozitive cu motoare arse,parte mecanica blocata si as vrea sa le fac folositoare. Am si noi . Ma intereseaza STRICT o metoda de a inlocui motorul cu unul monofazat. Producatorul are asa ceva dar preturile sunt imense- 1500 euro ansamblul cu motor monofazat 110 sau 220 v. Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Daca tot faci o conparatie cu un avion sa stii ca acolo e hidraulica actionarea. Asta legat de fiabilitate. Link spre comentariu
gigione01 Postat Aprilie 28 Autor Partajează Postat Aprilie 28 (editat) Acum 11 minute, daniels a spus: Daca tot faci o conparatie cu un avion sa stii ca acolo e hidraulica actionarea. Asta legat de fiabilitate. Comparatia se referea DOAR la suprafata a 28 panouri cu 205/110 cm. Cand vantul se face-al drek,da cu Boeingul si cu panourile ... Vant 12m/s zona Teleorman,coloborat cu lipsa internet si parcul nu a intrat in SAFE(pozitie 0,paralel cu pamantul) Editat Aprilie 28 de gigione01 Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 (editat) Am vrut sa spun altceva. Vreti sa mutatati aceleasi lucruri dar diferit. La avioane nu conteaza vantul, isi creeaza singur acele sarcini pt ca alfel nu ar mai zbura. Aripa e tot timpul solicitata si nu sunt permite defectiuni ca aici Acuma am vazut pretul motoarelor. Ar trebui luata in serios o actionare hidraulica. Editat Aprilie 28 de daniels Link spre comentariu
franzm Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 La o actionare hidraulica (cu cilindru) îti trebuie permanent presiune în instalatie ca sa mentii pozitia nemiscata. Si niste cilindri având cursa necesara vor fi scumpi. Pentru ca necesita tije rezistente la flambare. Asa ca vor avea diametru relativ mare. Cum s-a blocat partea mecanica? S-au macinat ceva pinioane? Ca acolo avem foarte probabil cremaliera si surub. Daca se trece pe motor monofazat, se complica schimbarea sensului de rotatie. Si m-am suit pe-o sa, si am dat si eu cu clanta. Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Nu ii trebuie neapat cilindru cu tija lunga, pate folosi sistem de parghii. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Atunci trebuie tija groasa... Nu trebuie permanent presiune in instalatie ca sa mentii pozitia, trebuie valve comandate, electric, sau mecanic ca la distribuitorul hidraulic. Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 Măi oameni, trebuie să scrie cu fonturi de-o palmă că are deja niște actuatoare și vrea să le modifice ? Ce tot îi dați cu hidraulice ? Voi nu vă gândiți ce complicație înseamnă comanda hidraulica la atâtea panouri ? Link spre comentariu
daniels Postat Aprilie 28 Partajează Postat Aprilie 28 @validaeUite pozele astea, fiecare motor e 1500euro. Sistemul e nefiabil si probabil nu va gasi inlocuitor daca motoarele sunt facute pe comanda speciala. In timp sistemul hidraulic va fi mai profitabil. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum