Florin berdila Postat Aprilie 19 Partajează Postat Aprilie 19 Saluate ''am o prob cu ventilatorul de la masina'' pornesc mașină și am așteptat sa aju ga apa la 90 grade când ajunge pornesc ventilatorul cupleaza și decupleaza rar e normal sa decupleze și sa cupleze când masina sta pe loc și apa ajunge la 90 grade ? Va rog un sfat sau când trebuie sa pornească normal Link spre comentariu
Усилитель Postat Aprilie 19 Partajează Postat Aprilie 19 Stii precis ca la 90 trebuie sa porneasca ? De o vreme masinile lucreaza la temperaturi mai mari.....de ex Alfa Romeo porneste la 114 ,Bmw la 106 , etc... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 19 Autor Partajează Postat Aprilie 19 Nu știu exact domnule dar uneori sta cuplat fără sa decupleze și am pus testeru și îmi da codul G 65 Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 17 Autor Partajează Postat August 17 Domnilor îmi baga aer cald când aer rece la wv polo am schimbat acel motoraș care închide s-o deschide acele clapete dar tot nimic ce poate fi '''unde sa mai umblu la ce Link spre comentariu
validae Postat August 17 Partajează Postat August 17 Cele mai avizate răspunsuri le vei primi probabil pe forumul Wolkswagen, cauți modelul tău de mașină și vezi ce probleme au întâmpinat utilizatorii și ce rezolvări au găsit.Îți faci un cont acolo, apoi cauți despre problema ta, e foarte probabil să găsești un răspuns la ea. Am avut și noi pe forum un mecanic meseriaș care știa de toate, dar din păcate nu mai e printre noi. Link spre comentariu
asterix196803 Postat August 18 Partajează Postat August 18 (editat) Posibil sa ai probleme legate de instalatia de climatizare... (Are deja cont pe acel forum..... si alte probleme !) Editat August 18 de asterix196803 Link spre comentariu
asterix196803 Postat August 18 Partajează Postat August 18 (editat) Recomandat ar fi sa faci o diagnoza complexa la masina ....... Sist.climaTehnic.pdf Editat August 18 de asterix196803 Link spre comentariu
BRANCA Postat August 18 Partajează Postat August 18 Cea mai bună chestie e să scapi de Polo!Am mai menționat pe undeva că două Polo luate de noi au avut probleme mari,diverse,și au fost "măritate"! Link spre comentariu
asterix196803 Postat August 18 Partajează Postat August 18 (editat) Daca se poate da o mina de ajutor e bine ...daca nu...... ! Componente sistem ac de la Polo 1.2L..... Sistem Ac-polo 1.2.pdf Editat August 18 de asterix196803 Link spre comentariu
doru3160 Postat August 18 Partajează Postat August 18 La 18.08.2024 la 11:01, BRANCA a spus: Am mai menționat pe undeva că două Polo luate de noi au avut probleme mari,diverse,și au fost "măritate"! Alea noi au probleme, dar la astea sh multe au fost rezolvate de fostii proprietari. Au mai ramas doar cateva pe ici pe colo, după cum se vede. Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 19 Autor Partajează Postat August 19 Am băgat testeru azi si de pe el am întrat pe google îmi spune fe acest cod 'și acesta reprezinta motoraș v68 este acel motoraș care schimba capetele pe aer cald si rece lam schimbat de la o scoda a mers ceva timp 3 zile apoi iar se muta camf merg cu masina singur îmi baga aer cald din rece apoi iar aer rece d-un cald am scos și mufa de la acest motoraș când era pe rece dar și asa sa mutat singur pe cald din rece Link spre comentariu
PINTI Postat August 19 Partajează Postat August 19 (editat) O constatare facuta din puțul gandirii...Cum ar zice cei de la Academia Catavencu. Editat August 19 de PINTI Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 19 Autor Partajează Postat August 19 Domnule Daniels chiar mam uitat dedesubt la el dacă se mișca sau mișca capetele unde este montat qm dat de la aer rece la cald și nu a mișcat nimic dar aer calda a băgat deci nu înțeleg cum dacă el nu a schițat nimic domnule Link spre comentariu
merck Postat August 19 Partajează Postat August 19 (editat) La VW nu am schimbat motorase la clima, dar la alte marci, dupa ce schimbi motorasul trebuie sa faci operatia de calibrare (pentru POLO iti trebuie Vag Com 409.1 + interfata ). Multe marci au posibilitatea de a reseta sau doar diagnostica modulul de clima prin apasarea si mentinerea a doua butoane de la instalatia de clima cand pui contactul. Daca la sfarsit nu iti apare 00 => ai o eroare. In diagnoza iti spune clar ce eroare ai. Mai jos iti poti face o idee daca ai inca o eroare la clima sau nu: Deci cauta Vag COM 409.1 + interfata KKL (K/L line si single K line) si cu un laptop poti face diagnoza la Polo. Am pus personal interfata KKL (deci aia banala) + Vag COM 409.1 fix pe un Polo ca al tau si iti garantez ca merge sa faci diagnoza. Nuti trebuie versiuni mai noi de soft si nici interfata mai scumpa ca cea de mai jos care sa stie si de CAN: Editat August 19 de merck Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum