Florin berdila Postat Aprilie 18 Partajează Postat Aprilie 18 Salutare, ajutați-mă cu un sfat am luat de pe Temu un tester Ms309 și nu citește coduri, nu arata nimic iar eu la mașină am martir motor aprins, nu-mi arata nici un cod.Am mers cu masina la un băiat și mi-a pus testeru și a arătat 2 coduri, acum va întreb, nu se pot citi la wv polo 9 1,2 benzina coduri cu acest tester ? Și mai am o interfață obd2 elm327 și acesta nu transmite pe tel nimic tot de pe Temu cumparată, am avut inaite o alta interfata obd2 si se conecta fără prib va rog dați-mi un sfat Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 18 Partajează Postat Aprilie 18 Dacă toate jucăriile de pe Temu ar funcționa, ar muri mecanicii auto de foame... Mașinile se mai repară și cu cheia în mână, nu doar din testere.Ce martor se aprinde, ce face/nu face mașina ? Link spre comentariu
modoran Postat Aprilie 18 Partajează Postat Aprilie 18 Sfatul e sa mergi la un atelier sa rezolve problemele ce le ai la masina. Bine, asta poate costa bani mai multi decat masina ta. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 18 Autor Partajează Postat Aprilie 18 Domnilor pe tester VDC îmi arata codurile astea Si totuși va rog o iterfata pt a citi codurile mașini wv polo 1'2 benzina și sa pot citi ci aplicatia torguie care af fi pt mine bună macar sa stiu ce cod are 'am spus mai sus qm avut o intefatq obd2 elm 327 și a mers perfect 1 an qpoi cred ca să ars 'și va întreb ce as putea sa cumpăr ceva măcar sa îmi arate codurile s-o sa citesc cu aplicația torgur va rog Link spre comentariu
draku Postat Aprilie 18 Partajează Postat Aprilie 18 Cumpara o interfata dedicata marcii. Cu aceea vei obtine informatii mult mai detaliate decat cu una de uz general de tipul ELM327 sau alte porcarii. Vei putea face si diverse teste de functionare la masina. Vei putea, de ex, sa vezi un grafic al functionarii sondei lambda, care apare a nu functiona corect dupa codurile din poza aia. Asa iti vei putea da seama daca sonda este defecta sau nu...sau te uiti dupa un defect de cablaj, etc... Multe lucruri utile se pot face cu un instrument de diagnosticare dedicat...daca stii ce citesti si ce sa cauti... Altfel, degeaba ai diagnoza, daca te uiti ca curca in lemne la ea... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 18 Autor Partajează Postat Aprilie 18 Domnule și azi la un alt tester mia apărut și codul p0131 tot de sonda este ''deci sa fie sonda dusa ? Va mai întreb ceva va rog la mufa sondei are 4 pini ce tensiuni ar trebui sa am la mufa care vine din ECU pe cele 4 fire sa masor și asa va rog cei care cunosc să-mi spună Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 18 Autor Partajează Postat Aprilie 18 Deci nu este nimeni sa ma ajute'''' ce tensiuni trebuie sa am pe mufa care vine din calculator la sonda lamda cu sonda scoasa ''are 4 fire 2 albe și doua colorate diferit cum pot afla daca îmi vine tensiune acolo din calculator de 12 v sau ce ar trebuia sa am pe acele fure am nevoie de ajutorul dvs va mulțumesc Link spre comentariu
draku Postat Aprilie 18 Partajează Postat Aprilie 18 Acum un an ai pus aceeasi intrebare pe un alt topic, despre aceeasi problema. Un user amabil ti-a dat raspuns, schema, modalitati si parametri de masurare, etc Ce ai vrea in plus? Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 19 Autor Partajează Postat Aprilie 19 Sa știu ce am descris la postul de mai sus Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 20 Autor Partajează Postat Aprilie 20 Mufa care vine wi ECU are 4 fire ca și sonda ''am pus aparat de masuara cu contact pus pe oricare woua fire dar nu am 12 v cu contact pus ''va întreb are doua fire albe și doua colorate diferit ce tensiuni trebuie sa am acolo pe mufa care vine din calculator ''pe cele doua albe și oe celelalte 2 colorate asta nu știu și va cer ajutorul dvs Link spre comentariu
tenzen Postat Aprilie 21 Partajează Postat Aprilie 21 Unul e incalzitorul sondei,respectiv alea 2 albe,vine un 12 v prin filamentul sondei,pus la masa de ecu,iar pe celelalte 2 e senzorul de oxigen,nu mai retin exact citi mV ai acolo,difera .Revin miine referitor la aspectul asta.Incalzitoarele nu au alimentare din ecu,doar punerea la masa e acolo. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 21 Autor Partajează Postat Aprilie 21 Domnule Tenzen deci doar pe unul din firele albe vine plus și masa trebuie sa iau de pe caroserie nu? Ca eu am pus pe ambele fire aparatul de masura și ci contactul pus și nu mia dat nimic deci pe unul din acele doua albe e plus? Link spre comentariu
tenzen Postat Aprilie 22 Partajează Postat Aprilie 22 Da,pe unul e plus de pe borna 15,pe contact,iar celalalt nu il pui la masa caroseriei,ca nu asa merge,incalzirea sondei e controlata,nu sta permanent cuplata.Eu nu inteleg,acum dupa ce am vazut postarile celorlalti colegi din alte subiecte initiate de dvs,de ce nu ati verificat ceea ce v-au indicat.Incalzitoarele sondelor au siguranta pe alimentare,cum am vazut mentionat de membrii forumului. De ce nu verificati si pe cealalta sonda sa vedeti daca are plus de alimentare pe incalzire,astfel stiti direct daca e cablaj sau siguranta defecta(scurtcircuit in cablaj sau intr-una din sonde). Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 22 Autor Partajează Postat Aprilie 22 Pai am văzut pe YouTube ca venea plus pe unul din firele albe și cealaltă borna borna a aparatului o punga pe caroserie și ai putea contactul și avea 12 v Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum