Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tester MS309


Florin berdila

Postări Recomandate

Salutare, ajutați-mă cu un sfat am luat de pe Temu un tester Ms309  și nu citește coduri, nu arata nimic iar eu la mașină am martir motor aprins, nu-mi arata nici un cod.Am mers cu masina la un băiat și mi-a pus testeru și a arătat 2 coduri, acum va întreb, nu se pot citi la wv polo 9 1,2 benzina coduri cu acest tester ? Și mai am o interfață obd2 elm327 și acesta nu transmite pe tel nimic tot de pe Temu cumparată, am avut inaite o alta interfata obd2 si se conecta fără prib va rog dați-mi un sfat 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 51
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Florin berdila

    28

  • validae

    7

  • tenzen

    4

  • merck

    4

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Dacă toate jucăriile de pe Temu ar funcționa, ar muri mecanicii auto de foame...

Mașinile se mai repară și cu cheia în mână, nu doar din testere.Ce martor se aprinde, ce face/nu face mașina ?

Link spre comentariu

Sfatul e sa mergi la un atelier sa rezolve problemele ce le ai la masina. Bine, asta poate costa bani mai multi decat masina ta.

Link spre comentariu

Domnilor pe tester VDC îmi arata codurile astea 

Screenshot_20240415-211828_Gallery.jpg

Si totuși va rog o iterfata pt a citi codurile mașini wv polo 1'2 benzina și sa pot citi ci aplicatia torguie care af fi pt mine bună macar sa stiu ce cod are  'am spus mai sus qm avut o intefatq obd2 elm 327 și a mers perfect 1 an qpoi cred ca să ars 'și va întreb ce as putea sa cumpăr ceva măcar sa îmi arate codurile s-o sa citesc cu aplicația torgur va rog 

Link spre comentariu

Cumpara o interfata dedicata marcii.

Cu aceea vei obtine informatii mult mai detaliate decat cu una de uz general de tipul ELM327 sau alte porcarii.

Vei putea face si diverse teste de functionare la masina.

Vei putea, de ex, sa vezi un grafic al functionarii sondei lambda, care apare a nu functiona corect dupa codurile din poza aia. Asa iti vei putea da seama daca sonda este defecta sau nu...sau te uiti dupa un defect de cablaj, etc...

Multe lucruri utile se pot face cu un instrument de diagnosticare dedicat...daca stii ce citesti si ce sa cauti...

Altfel, degeaba ai diagnoza, daca te uiti ca curca in lemne la ea...

 

 

Link spre comentariu

Domnule și azi la un alt tester mia apărut și codul p0131 tot de sonda este ''deci sa fie sonda dusa ? Va mai întreb ceva va rog la mufa sondei are 4 pini ce tensiuni ar trebui sa am la mufa care vine din ECU pe cele 4 fire  sa masor și asa  va rog cei care cunosc să-mi spună 

Link spre comentariu

Deci nu este nimeni sa ma ajute'''' ce tensiuni trebuie sa am pe mufa care vine din calculator la sonda lamda cu sonda scoasa ''are 4 fire 2 albe și doua colorate diferit cum pot afla daca îmi vine tensiune acolo din calculator de 12 v sau  ce ar trebuia sa am pe acele fure am nevoie de ajutorul dvs va mulțumesc 

Link spre comentariu

Acum un an ai pus aceeasi intrebare pe un alt topic, despre aceeasi problema.

Un user amabil ti-a dat raspuns, schema, modalitati si parametri de masurare, etc

Ce ai vrea in plus?

 

Link spre comentariu

Mufa care vine wi  ECU are 4 fire ca și sonda ''am pus aparat de masuara cu contact pus pe oricare woua fire dar nu am 12 v cu contact pus ''va întreb are doua fire albe și doua colorate diferit ce tensiuni trebuie sa am acolo pe mufa care vine din calculator ''pe cele doua albe și oe celelalte  2 colorate asta nu știu și va cer ajutorul dvs 

Link spre comentariu

Unul e incalzitorul sondei,respectiv alea 2 albe,vine un 12 v prin filamentul sondei,pus la masa de ecu,iar pe celelalte 2 e senzorul de oxigen,nu mai retin exact citi mV ai acolo,difera .Revin miine referitor la aspectul asta.Incalzitoarele nu au alimentare din ecu,doar punerea la masa e acolo.

Link spre comentariu

Domnule Tenzen deci doar pe unul din firele albe vine plus  și masa trebuie sa iau de pe caroserie nu? Ca eu am pus pe ambele fire aparatul de masura și ci contactul pus și nu mia dat nimic deci pe unul din acele doua albe e plus?

Link spre comentariu

Da,pe unul e plus de pe borna 15,pe contact,iar celalalt nu il pui la masa caroseriei,ca nu asa merge,incalzirea sondei e controlata,nu sta permanent cuplata.Eu nu inteleg,acum dupa ce am vazut postarile celorlalti colegi din alte subiecte initiate de dvs,de ce nu ati verificat ceea ce v-au indicat.Incalzitoarele sondelor au siguranta pe alimentare,cum am vazut mentionat de membrii forumului. De ce nu verificati si pe cealalta sonda sa vedeti daca are plus de alimentare pe incalzire,astfel stiti direct daca e cablaj sau siguranta defecta(scurtcircuit in cablaj sau intr-una din sonde).

Link spre comentariu

Pai am văzut pe YouTube ca venea plus pe unul din firele albe și cealaltă borna borna a aparatului o punga pe caroserie și ai putea contactul și avea 12 v 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări