Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Analfabetism functional la relatii clienti Orange


Postări Recomandate

La 15.04.2024 la 23:34, mac01 a spus:

 

Si cand te gandesti ca exista persoane aici pe forum care incheie contracte cu robotul si care sunt foarte incantati de aceasta digitalizare.

Astept cu mare drag ca eventualele neplaceri sa i le rezolve robotul...ca sansele sunt din ce in ce mai mici sa dai peste o persoana reala. Si sa astepte pana  cand acel robot este in stare sa ia o decizie...adica la Pastele Cailor! Sa-i vad atunci cand le vor creste abonamentul sau ii vor taxa suplimentar aiurea in pom.... si n-o sa aiba cu cine purta o conversatie privitoare la aceste neplaceri!

Au digitalizat astia si creeri oamenilor!

Eu sun la Vodafone si nu mai am cu cine sa iau legatura. Am incercat si la nr taxabil poate dau de vreun operator. Mi-au luat banii si n-a raspuns nici un operator...tot robotul mi-a raspuns.

 Asta da, e neplacut, lipseste contactul uman, dar ganditi-va ca la Digi un abonament lunar de telefon mobil incepe de la 2 euro cu TVA, sau 5 euro/luna cu numar nelimitat de convorbiri, daca ar angaja personal pentru a oferi consultanta clientilor altul ar fi tariful, sa ne gansim ca acum 20 de ani costa 20 centi/minutul de convorbire.Nu mai vorbim ca astazi nu-ti mai munceste nimeni pentru 100$/luna!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

1 oră în urmă, Spitfire a spus:

Eu sun la Vodafone si nu mai am cu cine sa iau legatura.

Dupa ce il injuri pe Tobi preia legatura o domnisoara. 

Buna,
Te ajut cu mare drag, dar pentru a putea accesa contul tau, am nevoie sa imi raspunzi la intrebarile de mai jos, pentru siguranta contului tau.

Care este numarul de telefon?
Ce vechime ai in retea?
Ce extraoptiune ai activa?
Cand ai reincarcat ultima data si cu ce valoare?

Adriana
**********************************
Buna!
Observ ca respectivul numar nu a mai fost reincarcat de mult timp, astfel ca a trecut in perioada de inactivitate.
Ti l-am rectivat eu ca si exceptie, insa conform procedurii, este necesar sa reincarci cu minim 5 euro, in maxim 24h.
Mentionez ca pentru a nu mai risca astfel de evenimente, numarul trebuie sa fie reincarcat la maxim 90 de zile, pentru a nu mai prierde valabilitatea.
Este totul in regula astfel?
Roxana
****************************************************
Numarul expirase la inceputul lunii februarie.
Cu ce te mai pot ajuta?
Roxana
 

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Nu am stiut sa scap de cei de la Romtelecom cu rezilierea contractului de telefonie fixa, cred ca sunt vreo 12-14 ani de cand mi-au facut unul cu plata cat vorbesti. Am deconectat telefonul si mi-au trimis cam 4 ani plicul cu factura pana au renuntat. Dar acum Orange m-a gasit in sistem si am primit factura dupa aproape 10 ani. Partea proasta ca la ei costa 0,84E abonamentul fata de ZERO la ROM? TELEKOM.

Le-am trimis o cerere de reziliere, sunt curios cat dureaza.

Daca mai gasesc telefonul fix o sa fac proba daca am "semnal".

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări