Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Inlocuire bord trotineta electrica


iuliantv

Postări Recomandate

Salutare

intrebarea e ,pot pune un alt bord de genul celui din foto de mai jos? eu zic ca da,dar nu sant sigur,poate cineva cu experienta pote spune sigur

ca sansele sa gasesc unul original sant mici

Trotineta electrica M scooter

bord original

https://postimg.cc/bDCMsF5Y

model trotineta

https://postimg.cc/Q9fgQFch

bord cu care se vrea inlocuit

https://postimg.cc/JtPGBpTw

(model ? posibil ceva inainte de M Scooter Model S5,seamana foarte mult,mai gasisesm ceva asemanator pe google,prin spania sau italia,dar nu mai dau de link)

am cumparat.o ca defecta,firele ce intra in motor pe axul rotii,erau rasucite,taiate,in scurt,

am desfacut roata,erau rupte si pe acolo 3 fire 2 de la senzorii hall,si unul de la infasurarea motorului,am pus alte fire,am izolat,am siliconat,dupa ce m.am asigurat ca senzorii hall sant ok,cu toate ca cumparasem deja alti senzori hall de schimb,

am pus.o la incarcat a stat vre.o 3 ore pana ledul incarcatorului,sa facut verde,farul de lumina ok,dar nu vroia sa porneasca displayul,care e cam ,,chior,, doar ceva leduri ce afiseaza nivelul de baterie,fara vre.un display,din 5 leduri care par a fi nivel de baterie se aprindeau doar primele 3, dupa mai multe incercari a pornit,sau aprins pentru prima data cele 3 leduri de nivel,mergea si acceleratia care e putin cam rupta,motorul inverte,am facut vre.o 50 metri prin curte,totul ok

m.am apucat sa vad ce mai e de facut pe la ea ,pentru a o putea testa mai serios,sa vad daca merita sa mai investesc in ea,dar iar nu a vrut sa mai porneasca,butonul on off e ok,deoarece e comun cu cel de far fata,apesi scurt,stingi sau aprinzi farul,apesi lung cca 3-4 secunde pornesti-opresti trotineta

am dat jos capacul ce acoperea bordul,si se pare ca a luat ceva apa ,urme de oxidare la cuple,cablaj,componente,

am spalat,am uscat am dat cu flux si relipit tot ce era pe fata pe bord,leduri,cuple,diode,condesatori,tranzistori,

a pornit iar normal din buton,dupa ceva mai multe incercari si dupa ce a stat vre.o 30 minute,sa aprins primele 3 leduri de nivel dupa care slab si al 5 led,ledul 4 deloc

inca nu am dat jos tot bordul sa refac lipituri si pe partea opusa unde e procesorul,o memorie si alte componente,

e greu de dat jos,cuplele nu se scot sant lipite,si trebuie sa scot bateria,ce e in ghidon,si greu de scos,(niste idioti la faza asta,si controlerul tot acolo cred ca e)

nu cred sa fie problema de fire de la bord la controler,deoarece,oricat as trage de ele nu reactioneaza

oricum urmeaza sa o desfac inainte de a comanda bord,ca poate e reparabil,dar parca nu as desface sa se strice mai tare daca nu pot inlocui cu altceva 

Va multumesc

 

Editat de iuliantv
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • iuliantv

    8

  • modoran

    1

  • AlpHs00

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Am avut una la reparat cu bordul schimbat ( nu de catre mine ) cel de pe rocopiese. Butonul nu are legatura cu bordul, vine direct din controllerul motorului. Bordul comunica cu RX si TX cu acesta din urma, atata tot si primeste si alimentare.

Link spre comentariu

acel 11v in scadere cred ca e o sursa curent pentru led,deoarece daca aprind ,,farul,, devine 0v permanent cu farul aprins

totusi e ciudat 38v scade la 0v daca tin mai mult butonul apasat pentru pornire

dar scade pentru o fractiune de secunda la 0v si cand pornesc farul,

momentan nu am m.ai prins.o pe pornit,cand ti.e lumea mai draga atunci nu porneste

in afara de 38v si acel 11v restul tensiunilor raman,stabile,cele 3v3 cred ca sant datele,de care vorbeati RX TX sau SCL SDA 

am conectat incarcatorul,urca spre 39v acel 38v ,dar tot scade la incercarea de pornire(esuata) sau la aprinderea farului

ca si cum ar fi consum prea mare pe acea ramura

i.am dat extern 42v printr.o rezistenta de 100 ohmi 5w ,o incinge instant

cred ca tot la scoaterea bateriei si a controlerului ajung

acel 0.8v banui ca e acceleratia ce trebuie sa urce spre 4-5v la acceleratie maxima

e aiurea ca nu prea e pe culori diferite la fire,doar negru,rosu,galben,verde,si un albastru

 

Editat de iuliantv
Link spre comentariu

am ridicat.o in picioare si a pornit,am culcat.o,am sucit.o ,porneste fara probleme

0.8v urca la 2.6v 39v ramane stabil in timpul cat e pornita si accelerez

am lasat.o pornita fara sa o mai accelerez,sa inchis dupa 5 minute de inactivitate

acum iar nu mai vrea sa porneasca

ori e buba pe vre.un element acumulator,ori e vre.un fir ce atinge undeva,daca nu chiar acumulatorul sa dea undeva la masa

vad totusi ca e ceva normal ca acel 39v sa scada la pornire spre 0 cat timp butonul power e apasat,deoarece am prins.o pe pornire de mai multe ori si tot timpul 39v a scazut spre 0v si a pornit

Editat de iuliantv
Link spre comentariu

ma citez ,ca sa aiba o continuare ideea

,,vad totusi ca e ceva normal ca acel 39v sa scada la pornire spre 0 cat timp butonul power e apasat,deoarece am prins.o pe pornire de mai multe ori si tot timpul 39v a scazut spre 0v si a pornit,,

 

si iarasi ma intorc,ca poate totusi buba e tot in bord 

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări