geoionescu Postat Februarie 20 Partajează Postat Februarie 20 Salutare. Eu sunt George, programator de ~25 de ani. Asa cum spune si titlul, pentru un proiect al meu, am nevoie de un electronist priceput. Experienta cu ESP32 este un plus, din punctul meu de vedere, dar nu insist neaparat pe subiect (e.g. experienta cu Arduino este la fel de okay). Incerc sa descriu aici, bref, cam despre ce este vorba: - Micro-controller (ESP32) - Senzor PIR (conectat prin cablu de placa, max. 5cm) - Senzor temperatura / umiditate - Modul GPS (GPS NEO 6M?) - Antena GPS (conectata prin cablu de placa, 2m) - Modul SIM 3G/4G - Antena SIM (conectata prin cablu de placa, 2m) - Camera 2MP (lentila normala, nu fisheye) - SD Card slot (microSD) - LED Flash (pentru a lumina zona fotografiata: ~50 Lumeni, cu dispersie a luminii, similara cu flash-ul disponibil pe telefoanele mobile; trebuie montat aproape de camera) - LED bicolor Roșu/Verde pentru a indica starea - Baterie acumulator Li-ion - Panou solar pentru încărcarea bateriei - Carcasa weatherproof IP65 - Buton power reset (conectat prin cablu de placa, max. 5cm) - Releu comanda Toate cele de mai sus le am deja, dar sunt din familia M5Stack; le-am cumparat pentru a incepe sa scriu softul. Ideea este ca am nevoie ca toate sa fie pe o placa proiectata si executata de tine. 1. In prima etapa am nevoie de 2-3 bucati. 2. In a doua etapa am nevoie de 10 bucati. 3. Daca totul merge cum trebuie, in a 3-a etapa am nevoie de 100 bucati. Exista mai multe variante de colaborare... Da-mi, te rog, un PM cu datele tale de contact si niste referinte (proiecte la care ai mai lucrat), si hai sa ne cunoastem la o cafea Multumesc, George. Link spre comentariu