Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Șuntare semnal ecu


Cosmin145

Postări Recomandate

Salut . Intrebare : cum pot șunta pompa de injectie la un motor diesel (1.8tddi ford 2000-2004) are 2 electrovalve una din ele care ar trebui sa deschida la fiecare ciclu motor presupun   cum il pot corela cu senzoru de pe volanta ca sa stie cand primeste semnalu sa dea impulsu la pompa ?  Va multumesc anticipat pentru orice sfat ( amator )

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • cristi_bv

    2

  • Cosmin145

    2

  • validae

    1

  • servicetech

    1

Top autori în acest subiect

Ar fi mai usor daca ai spune ce coduri de eroare ai.Senzorul de pe volanta trimite informatia catre ECU.Informatia este trimisa de aici pe CAN la calculatorul pompei.Calculatorul pompei comanda cele doua electrovalve.Calculatoarele PSG5 se defecteaza foarte des din diverse motive.De multe ori poate fi chiar un defect mecanic in pompa.

Link spre comentariu
Acum 15 ore, cristi_bv a spus:

Nu poti.Una e da cantitatea injectata,cealalta face avansul.Repara/schimba pompa.

 Dar daca aș copia semnalul cu un osciloscop si i as da direct la electrovalve semnalul cu 2generatoare pwm ?  Interesu meu sa il fac sa functioneza cat m ai clasic am anulat ecu   e un motor care vreau sa il folosesc pe diferite aplicatii ...  Ce parere ai de o pompa  mecanica  ? Ar fi varianta m ai usoara ? 

Link spre comentariu

Cu o pompa mecanica probabil ca va porni si va functiona intr-un fel,dar nu va fi niciodata ce trebuie. Pompa originala comunica cu ECU,iar electrovalvele le comanda pe baza informatiilor de la senzori(rotatie arbore,temp.motor,temp combustibil,debi aer,etc )."Masterul" este ECU,el decide cat timp este deschisa fiecare electrovalva.Cel mai simplu mi se pare sa folosesti tot sistemul electronic de pe masina,adica transponder,immo,ecu si pompa.

Link spre comentariu

Toată complicația de senzori și electrovalve e utilizată ca să ai un consum optim și puterea optimă pentru fiecare regim de mers al motorului.Dacă ,,șuntezi,, toate sistemele, motorul va funcționa, dar foarte neeconomic și prost, adică va consuma ca un tanc și va polua ca atare, dar cu randament prost.

Dacă asta vrei, continuă pe ideea cu care ai venit...

E adevărat că toate aceste sisteme sofisticate se repară cu costuri mari, dar dacă nu-ți permiți să întreții un tanc, nu-ți cumpăra unul....

Link spre comentariu

Scopul este un motor stationar, din pacate e dificil de a fi modificat pe injectie mecanica,acela porneste fara nici un fel de instalatie electrica, cauta unu cu injectie mecanica, din pacate cablajul e dificil de scos intact de pe caroserie pentru a putea utiliza toate componentele electronice.

 

in regim stationar randamentul e bun si la cele cu injectie mecanica, daca doresti filtru de particule si catalizator, se pot adauga, utilizarea unui diesel se merita daca se utilizeaza uu combustibil ieftin, altfel cele cu gaz sunt mai putin poluante.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări