robert1000 Postat Ianuarie 14 Partajează Postat Ianuarie 14 (editat) Va salut, de curand am achiziționat o baterie auto noua Varta. La cumpărare bateria avea 12.5v. Bateria nu e veche, are 3 luni de când e fabricată. Montata pe mașina, motorul pornește ok, însă vad ca tensiunea în repaos se stabilizează undeva la 12.2v, ceea ce mi se pare puțin. Cu motorul pornit am 14.4v, deci alternatorul încarcă bine. Precizez ca mașina nu are vreo problema la instalația electrica și nu consuma bateria. Vechea baterie la demontare de pe mașina avea 12.6v. Ce ma sfătuiți sa fac? Sa o pun pe redresor? Am un redresor făcut de mine dintr-un traf de 4-5A si o punte. Scoate 13v după punte. La ieșire am montat în bec de 12v 21w în serie cu cablurile care vin pe bornele bateriei. Mulțumesc! Editat Ianuarie 14 de robert1000 Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Ianuarie 26 Partajează Postat Ianuarie 26 Bună seara,da folosiți redresorul, dacă problema nu dispare și aveți garanție eu vă recomand s-o folosiți, numai bine Cosmin. Link spre comentariu
ionut120v Postat Februarie 18 Partajează Postat Februarie 18 Acumulatorii plumb acid au tensiunea de repaus ceva mai mica daca sunt partial sulfatate, cea mai buna metoda de desulfatare este mentinerea in float cateva saptamani, adica 13,8 v. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum