ionutz1971 Postat Ianuarie 7 Partajează Postat Ianuarie 7 Cumpăr acumulator aspirator vertical fara fir Rowenta...nu mă interesează decât BMS-ul sa fie ok, acumulatorii pot fi terminați...model RH7233WO Link spre comentariu
iuliantv Postat Ianuarie 7 Partajează Postat Ianuarie 7 (editat) sant bms.uri destul de ieftine in functie de cati acumulatori sant 1s 2s 3s 4s.. nu poate fi adaptat altul? la dv cred ca e 6s exemplu primul ce mi.a iesit in cale https://www.emag.ro/bms-6s-12a-pentru-baterii-li-ion-multicolor-bms-6s-12a/pd/DMW798MBM/ cu balans https://www.sigmanortec.ro/modul-bms-litiu-ion-6s-40a-252v-cu-balans Editat Ianuarie 7 de iuliantv Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 7 Partajează Postat Ianuarie 7 Probabil vrea BMS original fiindcă altfel nu-i încarcă încărcătorul original. Iar BMS-ul ăla original probabil că mai comunică și nivelul de încărcare al acumulatorului, posibil să trebuiască ceva modificări destul de pretențioase ca să adaptezi altceva acolo. Sau folosirea unui BMS ,,universal,, ar necesita înlocuirea completă a circuitului de pornire și control a turației. Link spre comentariu
ionutz1971 Postat Ianuarie 7 Autor Partajează Postat Ianuarie 7 Acum 2 minute, validae a spus: Probabil vrea BMS original fiindcă altfel nu-i încarcă încărcătorul original. Iar BMS-ul ăla original probabil că mai comunică și nivelul de încărcare al acumulatorului, posibil să trebuiască ceva modificări destul de pretențioase ca să adaptezi altceva acolo. Sau folosirea unui BMS ,,universal,, ar necesita înlocuirea completă a circuitului de pornire și control a turației. Pe partea cealaltă vin contactele acumulatorului ...nu știu dacă pot sa folosesc un BMS simplu ..am alimentarea motorului, butonul de pornire , și alimentarea periei Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 7 Partajează Postat Ianuarie 7 De fapt acela nu e numai un simplu BMS, ci conține toată partea de comandă și încărcare a aspiratorului. Dar elemenții Li-ion sunt verificați și OK ? Ce nu face placa acum ? Poate se mai repară... Eu am găsit la astfel de plăci siguranță SMD de câțiva Amperi întreruptă, caz în care motorul nu pornea dar nici nu se încărca...dar pe placa ta nu văd astfel de siguranță. În cel mai defavorabil caz, poți păstra din placa ta doar mufa ce conectează acumulatorii, butonul și motorul, iar restul electronicii se ,,rade,, complet fiind înlocuită cu un modul universal BMS și un buton clasic care va porni motorul la turația maximă.Adițional se poate monta un indicator de nivel cu leduri, gata făcut și util pentru indicarea stării acumulatorului. Link spre comentariu
ionutz1971 Postat Ianuarie 7 Autor Partajează Postat Ianuarie 7 Acum 16 minute, validae a spus: De fapt acela nu e numai un simplu BMS, ci conține toată partea de comandă și încărcare a aspiratorului. Dar elemenții Li-ion sunt verificați și OK ? Ce nu face placa acum ? Poate se mai repară... Eu am găsit la astfel de plăci siguranță SMD de câțiva Amperi întreruptă, caz în care motorul nu pornea dar nici nu se încărca...dar pe placa ta nu văd astfel de siguranță. În cel mai defavorabil caz, poți păstra din placa ta doar mufa ce conectează acumulatorii, butonul și motorul, iar restul electronicii se ,,rade,, complet fiind înlocuită cu un modul universal BMS și un buton clasic care va porni motorul la turația maximă.Adițional se poate monta un indicator de nivel cu leduri, gata făcut și util pentru indicarea stării acumulatorului. Elemenții sunt in stare foarte buna!..motorul nu pornește în momentul de față și în afara de dioda care am gasit-o arsa , piesele încercuite se încălzeau foarte puternic când am făcut primul test și motorul a pornit dar fara sa-l pot opri..la al doilea test nu a mai pornit. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 7 Partajează Postat Ianuarie 7 Acolo ai cel puțin doi tranzistori mosfet defecți, unul care se ocupă cu încărcarea/descărcarea și unul care comandă motorul.Dioda probabil e pusă pentru anularea vârfurilor de tensiune autoinduse de motor.În principiu ar fi șanse să-l repari, doar să găsești pe cineva priceput și dispus la asta.De găsit placa, poate doar dacă te interesezi la un service autorizat, ca reparație postgaranție... Link spre comentariu
ionutz1971 Postat Ianuarie 8 Autor Partajează Postat Ianuarie 8 Acum 9 ore, validae a spus: Acolo ai mosfetul ce comandă motorul și driverul lui defecte.Dioda probabil e pusă pentru anularea vârfurilor de tensiune autoindusă.În principiu ar fi șanse să-l repari, doar să găsești pe cineva priceput și dispus la asta.De găsit placa, poate doar dacă te interesezi la un service autorizat, ca reparație postgaranție... Mulțumesc..incerc pe la un service sa văd dacă găsesc ceva Link spre comentariu
ionutz1971 Postat Ianuarie 9 Autor Partajează Postat Ianuarie 9 La 08.01.2024 la 8:56, ionutz1971 a spus: Mulțumesc..incerc pe la un service sa văd dacă găsesc ceva Din pacate in nici un service nu se gaseste placa separata ( ma refer la cele care asigura service Rowenta )...iar acumulatorul este 320 ron Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 9 Partajează Postat Ianuarie 9 Cred că veți fi nevoit să cumpărați un acumulator nou și să păstrați elemenții Li-Ion buni ai celui cu BMS defect ca rezervă sau să-i refolosiți la alte scule.Bănuiesc că aspiratorul ca întreg și ca nou valora mult mai mult.... Componentele defecte nu ar valora atât, dar există riscul ca driverul (controllerul) ce comanda mosfetul motorului să nu poată fi găsit sau mai degrabă softul din el, iar fără el reparația nu e posibilă.Modificarea cu un BMS ,,universal,, e și ea posibilă dar deși ceva mai ieftină, nu e chiar simplă și afectează unele funcții originale.De exemplu, nu veți mai avea turație reglabilă și indicație a stării de încărcare, va trebui să puneți un întrerupător simplu în loc de butonul ,,soft,, existent, etc... Link spre comentariu
ionutz1971 Postat Ianuarie 9 Autor Partajează Postat Ianuarie 9 Acum 2 ore, validae a spus: Cred că veți fi nevoit să cumpărați un acumulator nou și să păstrați elemenții Li-Ion buni ai celui cu BMS defect ca rezervă sau să-i refolosiți la alte scule.Bănuiesc că aspiratorul ca întreg și ca nou valora mult mai mult.... Componentele defecte nu ar valora atât, dar există riscul ca driverul (controllerul) ce comanda mosfetul motorului să nu poată fi găsit sau mai degrabă softul din el, iar fără el reparația nu e posibilă.Modificarea cu un BMS ,,universal,, e și ea posibilă dar deși ceva mai ieftină, nu e chiar simplă și afectează unele funcții originale.De exemplu, nu veți mai avea turație reglabilă și indicație a stării de încărcare, va trebui să puneți un întrerupător simplu în loc de butonul ,,soft,, existent, etc... Am inteles ...deci nici daca as face rost de driver si mosfet ( se gasesc pe Aliexpress) sansele de raparatie sunt mici din cauza softului .....o sa cumpar acumulatorul si asta este ...aspiratorul nou este 850 ron acum , deci la 320 acumulatorul inca se mai merita ( mai am unul dar desi a fost mai scump nu e mai bun decat acesta ) ...multumesc mult de ajutor Link spre comentariu
AndreiIr Postat Ianuarie 10 Partajează Postat Ianuarie 10 Schimba mosfetul ala de comanda , ala de obicei se duce , si face exact cum ai zis , merge motorul pana se descarca bateriile . Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 10 Partajează Postat Ianuarie 10 Merită încercat să schimbi atât mosfetul motorului, cât și pe cel dublu în capsulă de integrat.Poate ai noroc și nu a fost afectat controllerul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum