Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema masina de spalat rufe Arctic


Adrian Je

Postări Recomandate

Salut,

Am o masina de spalat CA1000 A+ care s-a oprit in mijlocul spalarii.

Acuma a ramas setata pe clatire si cand o pornesc, baga apa apoi se opreste si nu mai face nimic.

 

Am impresia (dar poate e doar impresia mea) ca incearca sa verifice functionalitatea pentru evacuare apa si pentru ca nu resuseste, se opreste. Parca tin minte ca la fel facea si cand era infundat filtru de scurgere. Am curatat filtru de scurgere, am scos si pompa de evacuare apa si am testat-o separat, functioneaza ok.

Ce as mai putea verifica?

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Adrian Je

    3

  • validae

    2

Top autori în acest subiect

Cărbunii motorului.Scoate una din portperii și dacă peria iese mai puțin de 10-15mm afară din suport, trebuie schimbate ambele.

După ce mașina ia apa, următorul lucru e să testeze motorul.Dacă acesta nu se rotește sau consumul detectat e foarte mic, programul se blochează.

Link spre comentariu

Am desfacut motorul si m-am uitat. O perie mai mai are cam 1cm cu totul, iar cealalta nu mai are nici 0.5 cm cu totul. Plus ca  e plin de praf de carbune capacul ala din spatele masinii de spalat.

O sa le comand si o sa le schimb.

 

Multumesc pentru informatie :)

Revin dupa ce o repun in functiune.

Link spre comentariu

Dacă tot schimbi periile, ai grijă să fie originale, adică formate din două plăcuțe de cărbune lipite la mijloc.

Să nu iei făcături de 10 Lei, o pereche originală nu e sub 50 Lei.Altfel mai bine ți le faci singur din perii de motoare mari, de genul celor de locomotive sau tramvai, tăiate și polizate cu șmirhel.

Să iei un ac de cusut și cureți între lamelele de la colector tot praful ăla întărit, sufli și ștergi cu un șervețel colectorul.Dacă ai șmirghel fin (800-1000), poți curăța bine colectorul.Mai ales dacă cel mai probabil e negru tăciune...

Link spre comentariu

Am schimbat periile. Nu stiu cat de originale sunt. Au venit cu tot cu carcasa de plastic si s-au potrivit, un pic fortat, ca era carbunele suficient de lung incat sa nu intre de tot in carcasa lui cand apasam pe el. Am curatat si lamelele de la colector, am montat inapoi motorul si .... acum merge foarte bine.

In functie de cat o sa tina carbunii o sa-mi dau seama daca erau originali sau nu. Ca aia originali au tinut multi ani, 10+.

 

Inafara de magnetul taho care a crapat acu cativa ani si pe care l-am schimbat, si acuma tocirea carbunilor,  n-a avut alte probleme.  Chiar sunt curios cat o sa tina :))

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări