MifTy Postat Martie 2, 2008 Partajează Postat Martie 2, 2008 Pentru solutii si detalii legate de constructie, cel putin in Bucuresti ar fi bine de discutat cu Iustin Capra care a realizat cateva modele de masini electrice. Este posibil sa mai aiba cel putin un prototip functional. mai traieste????? :smt017 Link spre comentariu
silviu_marian_2005 Postat Martie 13, 2008 Partajează Postat Martie 13, 2008 asta ar putea controla motorul? http://www.adelaida.ro/product_info.php ... ts_id=4153 sau doua cate unul pe fiecare roata cuplat cu o cutie de viteze moto ( nu stiu daca poate rezista...)? Link spre comentariu
MiniTehnicus Postat Martie 21, 2008 Partajează Postat Martie 21, 2008 A fost intr-o emisiune tv in urma cu cateva saptamani.Din pacate nu merge link-ul.Daca Tico are motorul de 40-50cp atunci trebuie cautate motoarele electrice de putere echivalenta, unul sau 2 bucati.Pentru o instalare usoara si fara complicatii se monteaza la fiecare roata de la puntea spate cate un motor, care pot fi comandate in paralel sau individual. Link spre comentariu
Blind Postat Martie 21, 2008 Partajează Postat Martie 21, 2008 Puntea spate? De ce puntea spate?? Ai mult mai multe modificari de facut pentru a pune motoare la rotile din spate decat la cele din fata...plus ca in spate ramai fara minusculul portbagaj in care abia incape un sac cu cartofi. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Aprilie 3, 2008 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2008 un document incredibil... http://www.filestube.com/455c6075a45e77b503e9/go.html Link spre comentariu
Blind Postat Aprilie 12, 2008 Partajează Postat Aprilie 12, 2008 Tico tico...dar de fiat 500 electric ce ziceti? Link spre comentariu
silviu_marian_2005 Postat Aprilie 26, 2008 Partajează Postat Aprilie 26, 2008 http://www.eco-car.net :smt017 Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 29, 2008 Partajează Postat Aprilie 29, 2008 http://www.teslamotors.com Link spre comentariu
tehnicus Postat Mai 4, 2008 Partajează Postat Mai 4, 2008 Un controler pentru motoare de CC cu recuperarea energiei de frinare. Link spre comentariu
Vizitator CrazzyX Postat Mai 27, 2008 Partajează Postat Mai 27, 2008 pun si eu niste linkuri zic eu interesante Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Iunie 8, 2008 Partajează Postat Iunie 8, 2008 ....se pare ca am inceput sa inebunesc.....dar asta mi-a trecut prin cap intr-o seara......si cat ma gandesc mai mult cu atat imi dau seama ca e posibildar am nevoie de ajutor..... am nevoie de un motor electric de CC.... odata am vauzut la un prieten un motor de 20cm diametru si lung de 80cm..... era de CC... cred ca motorul ala avea peste 5kw.... aveti idee ce tip de motor putea sa fie... mergea parca cu 300v......p.s. am gasit ceva http://www.aisin-aw.co.jp/en/02products ... index.htmlhttp://www.greencarcongress.com/2006/04 ... unces.htmlFOARTE INTERESANT TOPIC-UL ! AM INCEPUT SAA-L CITESC :rock: tesla car imi place cel mai mult! e ... de vis! green dream :weedman: Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Iunie 8, 2008 Partajează Postat Iunie 8, 2008 motorul raser , chiar e ceva remarcabil... 30 kg... si ca generator produce 20 KW :smt017 incredibila si eficienta... 94 % , pe cand azi ne "dam" cu masini care de-abia ajuna la 25 % eficienta... SI SE MAI MIRA UNII CA AM IMPUTIT LUMEA ASTA CU POLUAREA NOASTRA... :smt021 si la un motor electric nu stai sa schimbi uleiul, filtru de aer , filtru de ulei ...si daca mai e si diesel , filtru de motorina... cred ca ajungi lejer la 1 milion de km fara "reparatii majore"... poate o pereche de rulmenti :smt005 la 500 mii de km Link spre comentariu
Dr.L Postat Iunie 8, 2008 Partajează Postat Iunie 8, 2008 motorul raser , chiar e ceva remarcabil... 30 kg... si ca generator produce 20 KW :smt017 incredibila si eficienta... 94 % , pe cand azi ne "dam" cu masini care de-abia ajuna la 25 % eficienta... SI SE MAI MIRA UNII CA AM IMPUTIT LUMEA ASTA CU POLUAREA NOASTRA... :smt021 si la un motor electric nu stai sa schimbi uleiul, filtru de aer , filtru de ulei ...si daca mai e si diesel , filtru de motorina... cred ca ajungi lejer la 1 milion de km fara "reparatii majore"... poate o pereche de rulmenti :smt005 la 500 mii de kmda,dar cea mai mare parte din energia electrica e produsa prin arderea fosilelor,asa ca tot poluare e Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Iunie 8, 2008 Partajează Postat Iunie 8, 2008 OK , de acord , dar este mai usor de controlat poluarea LA CENTRALA decat pentru fiecare rahatzel de masina pe strada... si cred ca numai sa faci catalizatoare pentru 3 milioane de masini ,poluezi mai mult... este mai simplu sa distribui curent electric decat sa construiesti masini , sa le intretii si sa mai si incerci sa reduci ra.hatul de poluare pentru fiecare porcarie de conserva... PAREREA MEA! , ar mai fi si lacomia nativa a omului... adica CUM , sa nu mai faca masini pe benzina sau diesel , si sa construiasca masini electrice , sa creeze o tehnologie pentru a mari autonomia vehiculelor electrice... ar avea muuult de pierdut... sau poate tehnologia exista deja , dar NU SE VREA INTRODUCEREA EI... :smt012 asta-i lumea in care traim... daca vrea CINEVA sa faca o masina electrica trebuie sa se chinuie cu acumulatori Pb-acid... ca acum 100 si ceva de ani , cand masina electrica era alegerea normala a oricui ... intre timp s-a prostit lumea , si au facut alegerea cea mai imbec.ila , adica motoarele cu ardere interna , care in afara de autonomie , au numai dezavantaje(intretinere,poluare,fiabilitate muuult mai mica decat al unui motor electric, complexitate descurajanta pentru un necunoscator...) nu stiu cat timp o s-o mai "ardem" atata cu petrolul si derivatii lui , dar se poate ajunge la muuulte alte complicatii extrem de nedorite... in china se circula la greu cu biciclete electrice , si au ajuns sa fie de 5 ori mai ieftine decat un scuter clasic cu motor in 2 timpi de 50 cc... cam asta ar insemna o productie in masa a unui vehicul electric(ORICARE AR FI ALA...CHIAR SI TESLA ROADSTER)! Sincer , eu , personal, am o MARE REPULSIE FATZA DE COMPLEXITATEA UNUI MOTOR CU ARDERE INTERNA! am avut 2 motociclete , una in 2 timpi(350 cmc) alta in 4 timpi(650 cmc) , si pe cuvantul meu ca nu o mai pornesc niciodata pe cea de 350 cmc (cealalta de 650 cmc a "zburat" demult din curtea mea)! pur si simplu mi s-a acrit de ineficienta motoarelor cu ardere interna... SI COMPLEXITATEA LOR... viitorul e rezervat exclusiv vehiculelor electrice! si poate intre timp mai taiem din mofturile noastre( viteza de croaziera ..."cat cuprinde"... adica peste 140 km/h...din ce am vazut cu cati am mers cu masina...) ar scadea si accidentele muuult! o alegere buna pentru acumulatori ar fi celulele de LiFEPO4 care nu explodeaza ca Li-ION , si sunt la jumate din greutatea celor cu acid-plumb! si mai si sunt garantate la 1000 cicluri incarcare-descarcare! se fabrica acum in asia, Taiwan , parca... se gasesc si in acumulatorii unor scule electrice(de fapt numai asa poti sa cumperi acumulatorii astia! unii asa fac: cumpara mai multi acumulatori "de rezerva" pentru sculele pe care le iau! SI DUPA , fac ce vor cu acumulatorii aia! :rock: cam atat! CIAO! uite aici: http://www.yesa.com.hk/index.asp Link spre comentariu
DARK-RIDER-82 Postat Iunie 8, 2008 Partajează Postat Iunie 8, 2008 sau site-ul asta: ai de unde sa alegi celule LiFEPO4 de toate dimensiunile! este chiar una de 3,2 volti si 110AH! :prayer: http://www.powerstream.com/LLLF.htm Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum