Swat Cat Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 ....se pare ca am inceput sa inebunesc.....dar asta mi-a trecut prin cap intr-o seara......si cat ma gandesc mai mult cu atat imi dau seama ca e posibil dar am nevoie de ajutor..... am nevoie de un motor electric de CC.... odata am vauzut la un prieten un motor de 20cm diametru si lung de 80cm..... era de CC... cred ca motorul ala avea peste 5kw.... aveti idee ce tip de motor putea sa fie... mergea parca cu 300v...... p.s. am gasit ceva http://www.aisin-aw.co.jp/en/02products ... index.html http://www.greencarcongress.com/2006/04 ... unces.html Link spre comentariu
Adrian Luben Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 am eu pe la tara diverse modele, am unu care are cam 10KW dar cred ca e greu cat tico :smt005 , sa ma uit ca mai am si alte modele mai mici(gen 20cm/30cm) dar nu ajung acasa(in Gorj) decat pe la sfarsitul lui februarie, sa-mi mai reamintesti sa nu uit sa caut, dar cred ca cel mai bine mergi pe la service-uri si gasesti acolo tot ce iti trebuie. Link spre comentariu
Swat Cat Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 service-uri???? de care? ca daca ii intreb de ce vreau eu arunca cu bucsi dupa mine.... Link spre comentariu
yo9hrb Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 Deci, echipezi un Tico cu un motor destul de greu. Ii mai pui si o caruta de baterii. Cred ca iti imprumut TV-ul ca sa-l misti din loc :smt003 . Asta daca mai ai loc in el. Link spre comentariu
Adrian Luben Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 service-uri???? de care? ca daca ii intreb de ce vreau eu arunca cu bucsi dupa mine....De motoare, rebobinari etc.; nu auto ca acolo chiar arunca cu bucsi dupa tine :smt005 Link spre comentariu
Swat Cat Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 la tehnologia de azi am gasit moare de 20kw la 30kg ) e mai usor decat motorul original.....si bateriile o sa cantareasca cam 200kg...... 2 persoane.....nu e mare lucru Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 foloseste motoare trifazate cu comanda eletronica,sunt mai mici si mai usoare decat cele de ccoricum nu cred ca o sa fie alimentate la 12v :rolleyes:si ca acumulatori,recomand ni-cd industriali(ai pe pm link cu ceva aproximativ) Link spre comentariu
Adrian Luben Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 poate iti fac eu rost de unul trifazic, cel care ti-am zis ca are 20/30 din cate imi aduc aminte e trifazic, sa vad daca l-a folosit taica-miu la altceva cumva. Dar in februarie :yawinkle: Chiar sunt curios cum ar merge Tico :smt003 Link spre comentariu
Swat Cat Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 acumulatori folositi in armata.... cum or fi facuti de tin 30 ani ))))sincer puteam sa folosesc si 25 de baterii acid normale....dar mie groaza ca nici macar 1 an n-or sa reziste...motor trifazat..... cam ciutat......poate gasesc un motor de tren TGV ..parca si asta e pe curent CC Link spre comentariu
Administratori Badman Postat Ianuarie 11, 2008 Administratori Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 prin gara sunt un fel de masinute care merg pe baterie, poate reusesti sa faci rost de un motor de ala Link spre comentariu
Adrian Luben Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 e mai eficient cel trifazat Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 acumulatori folositi in armata.... cum or fi facuti de tin 30 ani )))) se pot si restaura in caz de probleme sincer puteam sa folosesc si 25 de baterii acid normale....dar mie groaza ca nici macar 1 an n-or sa reziste... asta e problema lor,sunt grele si tin cam putin(da-s relativ ieftine) poate gasesc un motor de tren TGV e trifazat si comandat electronic :smt005 Link spre comentariu
Adrian Luben Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 uitati ce propun:Swat Cat vine cu tico, altu face partea de comanda, altul convertorul, eu vin cu motorul, ne impartim noi cumva si dupa aia ne da la stiri :smt005 , ne facem brevet pe el :smt016 Link spre comentariu
Swat Cat Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 stai sa ma gandesc....daca folosim trifazat....cum o sa mearga cu unda dreptughiularaacum nu nici macar masina.....dar daca fac lista completa cu preturi si vad ca se poate face...incepe investianu vreau sa fac ceva revolutionar...vreau sa fac ceva cu care sa pot sa fac drumuri scurte in oras si sa amorsez investitia in 2-3 ani Link spre comentariu
Dr.L Postat Ianuarie 11, 2008 Partajează Postat Ianuarie 11, 2008 http://www.emil.matei.ro/csf.php ca punct de inceput pt convertizor trebuie folositi mos-fet pt a reduce pierderile acum se pune problema tensiunii (cel mai bine se leaga motorul in triunghi): -tensiunea acumulatorilor e 2-300v->se poate folosi schema dar cu modificarea partii de putere(si inca niste chestii mici) -tensiunea e mai mica(~100v,daca e mai mica deja cresc curentii prea mult) ----> se face un invertor care ridica tensiunea pana la 2-300v(necesita un traf mare;tranzistori,la fel),apoi se aplica convertizorul ----> se conecteaza la iesirea convertizorului(alimentat direct de la acumulatori) 3 transformatoare(cate unul pt fiecare infasurarare a motorului) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum