DavioForce Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Salut,am un jeep grandcherokee cu motor 3.0 diesel v6 din 2007 și la sonda de ulei intra o mufa cu 3 fire Îmi puteți spune ce reprezintă fiecare fir in parte pt că vreau sa pun niste ceasuri de presiune mai detaliate Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Caută schema electrică a mașinii, acolo vei afla răspunsul.Schemele se găsesc de obicei pe forumurile diverselor firme. Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Salut. Teoretic ai 5V, GND, semnal de presiune, nu neapărat în ordinea asta. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Care daca-i pe LIN e rezolvata problema... :( Link spre comentariu
DavioForce Postat Noiembrie 13, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Va mulțumesc pentru răspunsuri,dar nu mă pricep sa citesc schemele . Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Păi și manometrele pe care vrei să le pui nu sunt digitale ? Sau sunt analogice? Link spre comentariu
modoran Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Eu zic sa lași totul așa cum este. Link spre comentariu
DavioForce Postat Noiembrie 14, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 (editat) As lăsa așa ,dar nu are deloc bec la ulei și se strica motorul. Ceasurile sunt digitale,dar au schema de montaj Cam așa arată sonda originala in interior Editat Noiembrie 14, 2023 de DavioForce Link spre comentariu
ratza Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Motorul ăla e făcut de Mercedes (OM642) şi are o jojă pe care ar fi bine să te mai uiţi din cînd în cînd. Acum 8 ore, DavioForce a spus: Ceasurile sunt digitale,dar au schema de montaj Şi de ce nu o foloseşti? Link spre comentariu
sesebe Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 (editat) Vezi ca la ala pe care l-ai desfăcut, dacă este al tău, sint dezlipite contactele dintre mufa/cablu și PCB. Cele doua din dreapta sus. Cineva cu putina experienta le poate relipi dar cu atenție sa nu atingă alte componente, în special cip-ul central. Editat Noiembrie 14, 2023 de sesebe Link spre comentariu
manolis Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Daca senzorul este OEM 5149065AA (pare sa fie facut de Continental) primul pin este masa (GND), cel din mijloc este pinul de iesire semnal(tensiune intre 0.5 si 5V) si al treilea este +5V. Atentie cum te uiti la mufa. Cel mai bine masori sa vezi unde ai 5V si unde ai masa. Tu pentru ceasurile digitale ai nevoie de semnalul de pe pinul din mijloc. Link spre comentariu
DavioForce Postat Noiembrie 14, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Mulțumesc manolis.am sa vad ce senzor este Ceasul digital are schema de montaj doar pt ceas nu și pentru sonda de pe mașina că este universal. Link spre comentariu
manolis Postat Noiembrie 14, 2023 Partajează Postat Noiembrie 14, 2023 Daca ai schema de montaj, pune-o aici. Ai sa ai mai multe sanse sa avansezi in proiectul tau, pentru ca primesti sfaturi pe marginea schemei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum