DamageJohn Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 (editat) Bună ziua ,cine ma ajuta sa leg 2 condesantori și eventual de care sa cumpăr pentru un motor de 2.2kw care este pentru un compresor de aer.Mentionez asa l am luat .Eventual sa îmi zică ce și cum sa fac. https://postimg.cc/gallery/Jhh6ksm Am atașat photo Editat Noiembrie 12, 2023 de DamageJohn Refacere link poze Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Doar cine are unul identic și face o poză, în speranța că producătorul a folosit exact aceleași culori la cabluri.Altfel nu are cum nimeni fără să aibă motorul în față... Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Hai să încercăm cu Elforum! Ai nevoie pentru început de un ohmmetru. La o simplă căutare cu google am găsit că motorul este monofazat, de 2,2kW, același lucru apărea și pe eticheta din poza dumitale. https://zivtool.ro/compresoare-cu-piston-industrial/gude-4151050-cd-compresor-cu-piston-electric-p101602694 Multele fire care intră în cutia de plastic ne bagă oleacă în ceață. Presupun că motorul e în toate mințile, adică perfect funcțional. Se măsoară cu ohmmetrul între diversele fire și se notează. Pentru început trebuie identificate cele două bobine, una principală, de lucru, cu rezistența de câțiva ohmi să zicem, și bobina auxiliară, de pornire, cu valoarea rezistenței ceva mai mare față de prima. Ce mai poți avea d-ta acolo? Un comutator centrifugal care decuplează al doilea condensator atunci când motorul a ajuns la o anumită turație, primul condensator rămâne conectat permanent la bobina auxiliară. Un comutator care decuplează sau chiar întrerupe definitiv ( siguranță termică) circuitul de alimentare al motorului dacă bobinajul se supraîncălzește. Aceste două "comutatoare" ar trebui să aibă 0 ohmi acum. Pentru a merge mai departe, așteptăm măsurători. Link spre comentariu
DamageJohn Postat Noiembrie 12, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Mulțumesc frumos ,am măsurat ceva continuitate între ele și au cele in comun ca și cele de aceeași culoare ,Mao rămâne rosu de urca fara pereche și ca și ohmi mâine zic exact unul avea 2.7 și unu 1.2 ceva gen. Am mai găsit o poza cu datele motorului https://ibb.co/3Byjn0q Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 (editat) Dacă între 2 fire ai 1,2 Ohmi atunci aceea e bobina principală, de forță, iar dacă între 2 fire ai 2,7 atunci aceea e bobina auxiliară, de pornire. Dacă nu ai continuitate ( legătură) între cele două bobine, atunci prin aranjarea convenabilă a firelor, poți modifica sensul de rotire al axului motorului. Editat Noiembrie 12, 2023 de dorian 70 Link spre comentariu
DamageJohn Postat Noiembrie 12, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Ba da continuitate exista între ele dar ala rosu care iasă trebuie văzut unde am mai găsit ceva informații condensator de 150 și 35 ar fi ! Link spre comentariu
dorian 70 Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Ce presupun eu... -firul albastru vine de la rețeaua de curent ( priză), să zicem nulul, intră în acea siguranță resetabilă, adică când se depășește un anumit amperaj iese "bumbul" în afară și se deschide circuitul, se apasă bumbul și se închide circuitul din nou. Din siguranța resetabilă pleacă firul roșu spre nodul comun al celor două bobine, principală și auxiliară. Pun o imagine sugestivă găsită cu google și un link rapid: https://myhouse-ro.desigusxpro.com/elektrika/podklyuchenie-odnofaznogo-dvigatelya Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum