Ion_Bumbu Postat Noiembrie 12, 2023 Partajează Postat Noiembrie 12, 2023 Cu noile preturi si tendinta de a trece la EV acolo ajungem... Cuba style. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 13, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 (editat) Acum 20 ore, doru3160 a spus: Mai merită reparată o coaja din asta? Cum am scris pe prima pagina consider lucrarea ca un antrenament pt restaurarea masinii mele de epoca.....( Toyota Celica ST 1980 ) poza de pe net ,am culoare bordo metal.....( si fac un bine la cineva intrucat lucrez pe gratis.....doar materialele mi se vor plati ) completez pe bucati partea din spate a pragului...... doar dupa ce termin pot pune noul prag.....( a costat numai 120 lei.....calitate slaba ,tabla mai subtire. De aceea nu am taiat jos tot pragul ,ca sa aiba mai multa rezistenta...) Editat Noiembrie 13, 2023 de Усилитель Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 (editat) Faina Toyota, sa va iasa!! Ca idee, daca puteti sa incercati sa mergeti pe brazare cu fie de bronz CuSi3 si Ar pur la Toyota. Merita deoarece nu deformeaza atit de tare materialul dar mai ales daca aveti subansamble incate nu distruge protectia de zinc ca sudura. Dezavantajul este ca e mai scump procedeul si daca incercati neaparat trebuie liner de teflon la pistolet, cel de otel se infunda repede cu sirma de bronz Editat Noiembrie 13, 2023 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Am incercat si eu, acum ceva timp, brazarea la un Mitsubishi Colt, anno domini 1972. Dupa aproximativ un an a ruginit pe sub vopsea. Pila electrochimica. Masina a fost irecuperabila. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 13, 2023 Partajează Postat Noiembrie 13, 2023 Am brazat eu Loganul acu vreo 4 ani cred si e perfect, ce pila lui peste sa apara acolo? Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 15, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2023 (editat) Terminat pragul ,partea din spate ,intariturile interioare si montat pragul exterior. Sudura merge tot mai bine....da mai am de castigat experienta... Am folosit mastic "Mamut "etansant si adeziv , de la Dede ,foarte calitativ.....34 lei un tub ..(ca cele de silicon marime ) Peste am pus "Divvos " vopsea cauciucata insonorizanta 2kg 64 lei.....(.se usuca destul de rapid,pe a doua zi ) Editat Noiembrie 15, 2023 de Усилитель Link spre comentariu
radasous Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 9 ore, Усилитель a spus: Terminat pragul ,partea din spate ,intariturile interioare si montat pragul exterior. Sudura merge tot mai bine....da mai am de castigat experienta... Am folosit mastic "Mamut "etansant si adeziv , de la Dede ,foarte calitativ.....34 lei un tub ..(ca cele de silicon marime ) Peste am pus "Divvos " vopsea cauciucata insonorizanta 2kg 64 lei.....(.se usuca destul de rapid,pe a doua zi ) Grund sau alta metoda de protejare a sudurilor nu ati folosit? Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 16, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Acum 7 ore, radasous a spus: Grund sau alta metoda de protejare a sudurilor nu ati folosit? Ba da (,am uitat ,ca nu i am facut poza...)....am folosit grund gri ,anticorosiv ,Stiky de la dede - 19 lei.... Link spre comentariu
cdinu332 Postat Noiembrie 16, 2023 Partajează Postat Noiembrie 16, 2023 Bun rău Stiky ăla la mașini. Link spre comentariu
Усилитель Postat Noiembrie 20, 2023 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2023 Am reusit sa termin chiar inainte de vremea rea.... Sudura ...prima trecere. Dupa aducere la forma si suprafete plane mai complectez... Grund anticorosiv + mastic Mamut Stiky : Nu am polizat decat asperitatile mari ,pt o rezistenta mai mare... Cu vopsea antifonica : partea cealalta : Link spre comentariu
Усилитель Postat Decembrie 4, 2023 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2023 Masina e gata de mult...a luat ITP ..... mi-am mai adus aminte ce am mai facut : Schimbat saboti frana in spate.....uzura inegala......Reglat frana de mana....era cam slaba.... Probleme cu ABS ul.... : am fost la un prieten , mi a facut 2 testari gratis cu super testerul profesional Bosch : senzorul spate dreapta defect.......Eu totusi am banuit altceva......partea din inelul magnetic de pe butuc parea afectat de rugina..... Am comandat un butuc nou : a fost 120 lei si are si rulmenti in el ( pe care i-am gresat ....mai nou se face economie la orice si avea doar urme de vazelina.....am pus din acea cu molibden,- negru ) Si am avut dreptate ,totul a revenit la normal...... Cateva idei : aparatul de sudura Parkside si-a facut datoria.....a meritat banii .Trebuie alocat timp pt reglare , curatire cap .Rolele de fir au foarte putin pe ele .....par mari dar are un mijloc tot mare ...am consumat 3 role de 0.8si 3 de 0.6mm. Inainte de schimbat rola de fir am dat cu WD40 in mijlocul gol pe unde merge firul ....a avut efect , a mers mai bine. Materialele folosite au fost bune , si nu scumpe ..... Am dat prin longeroane si zone inchise cu 2 sprayuri de protectie cavitati Presto , prin gaurile de acces : au costat 70 lei 2buc ...au un tub flexibil de 50cm cu o duza in capat cu multe gauri ,care sprituieste in toate directiile.Merita facut la orice masina chiar noua ,dupa min 1-2 saptamani de canicula. Link spre comentariu
tenzen Postat Decembrie 20, 2023 Partajează Postat Decembrie 20, 2023 Nu se face economie la nici o vaselina in rulmentii de butuc auto.Afirmatia e eronata iar pe parcurs o sa vedeti si ca ati gresit cu surplusul adaugat in rulment,inutil,de altfel. Link spre comentariu
Усилитель Postat Decembrie 20, 2023 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2023 Acum 3 ore, tenzen a spus: Nu se face economie la nici o vaselina in rulmentii de butuc auto.Afirmatia e eronata iar pe parcurs o sa vedeti si ca ati gresit cu surplusul adaugat in rulment,inutil,de altfel. Se face economie la toti rulmentii ,indiferent unde se afla.... Am o experienta lunga ,si am vazut multi rulmenti pe vremuri ,....dar niciuna cu " urme " de vazelina. Ba chiar si la aspiratorul meu Samsung am patit : din cauza ca nu era gresat nici cat urechea umana ,rulmentul s a incalzit mai mult ,s- a topit cosul de plastic care tine bilele ,s au miscat de la loc si s a intepenit.....avea 3 luni.....umblat cu garantia..... Link spre comentariu
tenzen Postat Decembrie 21, 2023 Partajează Postat Decembrie 21, 2023 In ultimii 15 ani am tot montat rulmenti care au zeci de mii,chiar si peste suta,inclusiv la mine,si nu am dat a doua oara peste acelasi client cu acelasi rulment defect.Nu am pus vaselina in nici unul.Dar nu am pus nici ciurucuri.Nu cred ca SKF face economie la vaselina,sau echivalenta... Link spre comentariu
BRANCA Postat Decembrie 21, 2023 Partajează Postat Decembrie 21, 2023 Усилитель. Felicitări pentru lucrarea de "chinez bâtrân"!Cred că ți-a luat o mulțime de timp.Partea proastă e că în timp va mai muşca rugina tablele,chiar dacă sunt grunduite.E foarte greu,dacă nu sablezi,să cureți rugina de pe tablele vechi. Privitor la gresare rulmenți n-am prins vreunul degresat,dar mai ştii?Din vechime auzisem că nu s-ar gresa...Nu ştiu nici ce marcă de unsoare ar fi la o adică. Singura chestie sigură e că funcționarea rulmenților în baie de ulei este benefică... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum