Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reparatie caroserie inferioara FIAT Punto "rugina"


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 20 ore, doru3160 a spus:

Mai merită reparată o coaja din asta?

Cum am scris pe prima pagina consider lucrarea ca un antrenament pt restaurarea masinii mele de epoca.....( Toyota Celica ST 1980 ) 

poza de pe net ,am culoare bordo metal.....( si fac un bine la cineva intrucat lucrez pe gratis.....doar materialele mi se vor plati ) 

34149743-1980-toyota-celica-std.jpg

 

completez pe bucati partea din spate a pragului......

ss_sta10.jpg

 

doar dupa ce termin pot pune noul prag.....( a costat numai 120 lei.....calitate slaba ,tabla mai subtire. De aceea nu am taiat jos tot pragul ,ca sa aiba mai multa rezistenta...)

prag-n10.jpg

Editat de Усилитель
Link spre comentariu

Faina Toyota, sa va iasa!!

Ca idee, daca puteti sa incercati sa mergeti pe brazare cu fie de bronz CuSi3 si Ar pur la Toyota.

Merita deoarece nu deformeaza atit de tare materialul dar mai ales daca aveti subansamble incate nu distruge protectia de zinc ca sudura.

Dezavantajul este ca e mai scump procedeul si daca incercati neaparat trebuie liner de teflon la pistolet, cel de otel se infunda repede cu sirma de bronz

 

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Terminat pragul ,partea din spate ,intariturile interioare si montat pragul exterior.

Sudura merge tot mai bine....da mai am de castigat experienta...

Am folosit mastic  "Mamut "etansant si adeziv , de la Dede ,foarte calitativ.....34 lei un tub ..(ca cele de silicon  marime ) 

Peste am pus "Divvos " vopsea cauciucata insonorizanta 2kg 64 lei.....(.se usuca destul de rapid,pe a doua zi )

ss_gru10.jpg

 

ssgata10.jpg

 

pragga10.jpg

 

materi11.jpg

 

antifo10.jpg

Editat de Усилитель
Link spre comentariu
Acum 9 ore, Усилитель a spus:

Terminat pragul ,partea din spate ,intariturile interioare si montat pragul exterior.

Sudura merge tot mai bine....da mai am de castigat experienta...

Am folosit mastic  "Mamut "etansant si adeziv , de la Dede ,foarte calitativ.....34 lei un tub ..(ca cele de silicon  marime ) 

Peste am pus "Divvos " vopsea cauciucata insonorizanta 2kg 64 lei.....(.se usuca destul de rapid,pe a doua zi )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grund sau alta metoda de protejare a sudurilor nu ati folosit?

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Masina e gata de mult...a luat ITP .....

mi-am mai adus aminte ce am mai  facut

Schimbat saboti frana in spate.....uzura inegala......Reglat frana de mana....era cam slaba....

Probleme cu ABS ul.... : am fost la un prieten , mi a facut 2 testari gratis cu super testerul profesional Bosch : senzorul spate dreapta defect.......Eu totusi am banuit altceva......partea din inelul magnetic de pe butuc parea afectat de rugina.....

Am comandat un butuc nou : a fost 120 lei si are si rulmenti in el ( pe care i-am gresat ....mai nou se face economie la orice si avea doar urme de vazelina.....am pus din acea cu molibden,- negru ) 

Si am avut dreptate ,totul a revenit la normal......

 

Cateva idei : aparatul de sudura Parkside si-a facut datoria.....a meritat banii .Trebuie alocat timp pt reglare , curatire cap .Rolele de fir au foarte putin pe ele .....par mari dar are un mijloc tot mare ...am consumat 3 role de 0.8si 3 de 0.6mm.

Inainte de schimbat rola de fir am dat cu WD40 in mijlocul gol pe unde merge firul   ....a avut efect , a mers mai bine.

Materialele folosite  au fost bune , si nu scumpe .....

Am dat prin longeroane si zone inchise  cu 2 sprayuri de protectie cavitati Presto  , prin gaurile de acces : au costat 70 lei 2buc  ...au un tub flexibil de 50cm cu o duza in capat cu multe gauri ,care sprituieste in toate directiile.Merita facut la orice masina chiar noua ,dupa min 1-2 saptamani de canicula.

spray-ceara-anticoroziva-protectie-cavit

 

set-rulment-roata-fiat-brava-182-bta-h2f

sabot10.jpg

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
Acum 3 ore, tenzen a spus:

Nu se face economie la nici o vaselina in rulmentii de butuc auto.Afirmatia e eronata iar pe parcurs o sa vedeti si ca ati gresit cu surplusul adaugat in rulment,inutil,de altfel.

Se face economie la toti rulmentii ,indiferent unde se afla....

Am o experienta lunga ,si am vazut multi rulmenti pe vremuri ,....dar niciuna cu " urme " de vazelina.

Ba chiar si la aspiratorul meu Samsung am patit : din cauza ca nu era gresat nici cat urechea umana ,rulmentul s a incalzit mai mult ,s- a topit cosul de plastic care tine bilele ,s au miscat de la loc si s a intepenit.....avea 3 luni.....umblat cu garantia.....

Link spre comentariu

In ultimii 15 ani am tot montat rulmenti care au zeci de mii,chiar si peste suta,inclusiv la mine,si nu am dat  a doua oara peste acelasi client cu acelasi rulment defect.Nu am pus vaselina in nici unul.Dar nu am pus nici ciurucuri.Nu cred ca SKF face economie la vaselina,sau echivalenta...

Link spre comentariu

Усилитель.

Felicitări pentru lucrarea de "chinez bâtrân"!Cred că ți-a luat o mulțime de timp.Partea proastă e că în timp va mai muşca rugina tablele,chiar dacă sunt grunduite.E foarte greu,dacă nu sablezi,să cureți rugina de pe tablele vechi.

 Privitor la gresare rulmenți n-am prins vreunul degresat,dar mai ştii?Din vechime auzisem că nu s-ar gresa...Nu ştiu nici ce marcă de unsoare ar fi la o adică.

 Singura chestie sigură e că funcționarea rulmenților în baie de ulei este benefică...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări