Hacketu Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Bună ziua ! La un cuptor electric incorporabil de bucătărie Gorenje, aflat în garanție, mă confrunt cu următoarea problemă și rog pe cineva avizat cum vede soluția : afișajul cuptorului dă mesaj de eroare "door", dar tehnicianul de la service spune că aș putea pierde garanția deoarece nu mai găsește eticheta produsului, ce se găsea pe cadrul cuptorului LA INTERIOR și nu știe astfel ce tip de senzor să înlocuiască ! Cuptorul se mai curăță la interior uneori, chiar nu se găsesc piese de schimb la acel tip de cuptor, decât pe baza acelei etichete ?!? Căci nu este prototip ! Ce părere aveți,după 15 zile calendaristice, daca nu se rezolva reparatia,magazinul nu ar trebui să îmi înlocuiască produsul cu unul nou ? Mulțumesc anticipat ! Toate cele bune ! Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Cred că tehnicianul respectiv dă dovadă de reavoință.În afară de acea etichetă, care era greu de crezut că va rezista temperaturii unui cuptor, trebuie să mai existe și altele pe spatele cuptorului.În cel mai rău caz, desfăcea cuptorul și vedea ce contact e defect, dacă nu-l avea ala îndemână îl aducea a doua zi..... E vorba de un defect minor, nu cred că se mai pune problema returnării cuptorului după utilizare, dar se poate repara ușor și singurul impediment e de fapt deplasarea tehnicianului... Link spre comentariu
Hacketu Postat Octombrie 26, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Este exact ceea ce am banuit si va multumesc foarte frumos pentru raspunsul dumneavoastra ! Nu cred ca se mai pune problema legaturii telefonice cu acel tehnician (pe care il banuiesc si de incompetenta ; iar primirea la domiciliu a decurs fair play, fara vreo acuza sau vreun gest nepotrivit ) ci ma gandesc sa fac o sesizare direct pe e-mail-ul de service de la Gorenje. Mai usor ar fi fost telefonul direct la relatii clienti, dar din pacate am observat ca este o persoana de nationalitate straina, ce nu stapaneste prea bine limba romana. Cu consideratie . Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Nu ai treaba cu serviciul clienti al lor, daca ai dovada scrisa ca le-ai adus la cunostinta si a 15-a zi nu s-a rezolvat ceri direct banii inapoi pe produs, daca magazinul refuza apelezi la ANPC. Nu ai tu treaba cu tehnicianul, e problema firmei daca ala e incompetent sau nu. Link spre comentariu
antonvasileeee Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Magazinul care a facturat raspunde de garantie . Dupa 15 zile se inlocuieste cu produs nou sau se storneaza factura . Lipsa unei etichete nu duce la anularea garantiei . Mail la magazin cu P.C. in CC si pornesc instant toate rotitele . Garantia se invoca cu documentele de achizitie .(factura ) Link spre comentariu
Hacketu Postat Octombrie 26, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Haideti ca eu cred ca am picat de "pacalici", mea culpa ! Sotia nu a fost atenta acasa si a aruncat punga cu toate manualele de instructiune, din vreo 7-8 limbi din UE pastrandu-l doar pe cel in limba romana ... In acea punga era si certificatul de garantie, dar vanzatorul de la magazin nu i-a spus ca se elibereaza UN SINGUR EXEMPLAR ! Asa ca o sa fac "ciocul mic", m-a sunat tehnicianul Gorenje ca ma zbat degeaba , fara certificatul de garantie ! (mai era inca o eticheta pe spatele cuptorului , data jos si aia...) Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Am scris mai înainte, defectul e unul banal, un contact sau senzor care detectează închederea/deschiderea ușii. Dacă veți căuta pe net după acel model de cuptor, cred că puteți să-l înlocuiți și singur.Doar să aveți ceva pricepere și unelte.Altfel, apelați la un depanator care are experiență în depanarea electrocasnicelor... Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Cel mai probabil vei cumpara altul si pe asta il dai la rabla pentru reducerea imaginara de 150 lei. Link spre comentariu
Hacketu Postat Octombrie 26, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Ma iertati, multumesc, dar daca aveam pricepere nu postam aici ; in rest, eu pot paria ca in tot Brasovul numar pe degetele unei singure maini depanator pe cuptoare electrice ; daca reprezentantului Gorenje i-a trebuit 4 (patru) zile ca sa ma anunte telefonic ca fara certificatul de garantie nu poate gasi piesele necesare repararii, pe care le intuieste acum , ce la domiciliu le bajbaia, eu ce pretentii as putea avea la altcineva din afara bransei... Acum sunt chiar dispus sa platesc interventia, dar am mari dubii ca se rezolva ceva ; caci acele piese apar DOAR in urma etichetarii produsului, chiar sunt curios ce raspuns voi primi... Ramane si gustul amar cu reprezentul service de la magazin, m-a pus sa astept 6-7 minute, ca sa-i confirme seful de magazin ca se elibereaza un singur certificat de garantie la produse, iar cine nu intreaba de el (sau de extragarantie, si aceea achitata) sa fie sanatos... Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 26, 2023 Partajează Postat Octombrie 26, 2023 Acel contact se găsește în partea de sus și stânga, așa cum se vede în acest videoclip. E similar butonului ce aprinde becul la frigidere.Dacă eram din Brașov, vi-l rezolvam rapid... Link spre comentariu
antonvasileeee Postat Octombrie 27, 2023 Partajează Postat Octombrie 27, 2023 Factura de achizitie ! Link spre comentariu
Hacketu Postat Octombrie 27, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2023 Factura nu contine certificatul de garantie, este mentionata doar plata extragarantiei. Mie mi-a ramas doar o eticheta , de la spatele cuptorului, legat de voltajul curentului electric 220 -240 V, trei casute incercuite cu X (N, L1 si PE) intr-un patrat si doua coduri SVKA urmat de 6 cifre si alte 6 cifre alaturi, dar care nu au vreo legatura cu codurile articolului si seriei produsului Link spre comentariu
modoran Postat Octombrie 27, 2023 Partajează Postat Octombrie 27, 2023 Prosti au mai fost aia, puteau să spună că nu ai predat nimic la ei și tu nu aveai cum sa dovedești asta. Link spre comentariu
Hacketu Postat Octombrie 27, 2023 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2023 (editat) Nu ma duc nicaieri la nici un OPC sau ANPC, eu sunt in culpa, nu am pastrat garantia ce nu e clar ?!? Eu ii inteleg si pe cei de la magazin, ca romanu' e "descurcaret", au fost destule situatii cand indivizi veneau cu produse cu vreo 2-3 luni inaintea expirarii garantiei, achizitionate de la "adibas" srl si cereau inlocuirea produselor "aproximativ" defecte cu unul nou... Repet, cel mult vanzatorul i-ar fi putut sa-i mentioneze sotiei , amabil fiind, sa verifice existenta certificatului de garantie in tavita din interiorul cuptorului, printre jde cartile cu vreo 8-10 traduceri din UE, pe care le arunci instantaneu (in afara celei in romana), hai sa fim seriosi ... Editat Octombrie 27, 2023 de Hacketu Link spre comentariu
bmwh548 Postat Octombrie 27, 2023 Partajează Postat Octombrie 27, 2023 Am facut bucati cuptorul electric cu absolut zero experienta si nu mi s-a parut nimic deosebit. Eventual se cauta pe net, se gasesc tutoriale cu demontat electrocasnice. Nu e nevoie de un specialist in cuptoare, doar cineva cu rabdare si putina indemanare. Se demonteaza switchul responsabil si se merge cu el in brate la un magazin cu componente (sau se comanda). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum