Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cursa pedalei de frana s-a scurtat dupa codare + parametrizare ABS


Bogdan Ionut D

Postări Recomandate

Buna ziua, va salut, si ma bucur sa ma alatur comunitatii de aici. Ma lovesc de o problema care de 3 luni nu imi da pace, si sunt foarte disperat, orice ajutor este binevenit.

Sirul evenimentelor, am schimbat bateria, apoi in aceeasi zi, neavand nicio legatura, pedala de frana a inceput sa fie putin mai tare. Dupa multa bataie de cap si banuieli, am schimbat Servofrana (o decizie inteleapta), pedala + cursa pedalei de frana erau la fel ca inainte adica foarte bune, problema se rezolvase, in schimb Hill Start Assist a suferit o mica modificare...pe un plan drept cu inclinatie 0%, cand schimbam din Drive in Reverse...aveam un lag de 3 secunde, avantajul pe care il ofera Hill Start Assist-ul...dar nu era normal. Am fost la reprezentanta Exclusiv Auto din Constanta, sa imi rezolve problema, mi-au facut codare + parametrizare la ABS ( mentionez, cand am ajuns acolo cursa pedalei mele de frana era ca atunci cand am cumparat masina), cand m-am urcat in masina am simtit pedala de frana diferita, cursa de pedala revenise asemanator cum era inaintea schimbarii Servofranei, si nu mi-au rezolvat nici problema pentru care ma dusesem initial Hill Start Assist-ul. De atunci am innebunit, am fost la Avia la reprezentanta, baiatul de acolo mi-a rezolvat problema cu Hill Start Assist, a dat o revenire la setari de baza cu recunoastere unghi de inclinare ceva de genul. Dar ce ardea, era cursa pedalei de frana..s-a uitat, a pus tester, a verificat, totul functiona perfect. Nicio eroare n-am avut pe tester.. Mi-a recomandat ca sugestie, inlocuirea pompei de ulei cu vacuum integrat, care se afla in baia de ulei. Am inlocuit acum 2 zile pompa de vacuum pentru ca urma oricum sa fac si revizia, sa schimb si placute pe spate.. Deci am zis sa fie totul nou. De mentionat Servofrana + Pompa de Vacuum sunt originale. Dupa schimbarea pompei de vacuum, este o diferenta la nivel de reactie a acceleratiei, tureaza mai mult, merge mai rapid, mai bine, dar cursa pedalei de frana...e tot la fel. Raman la concluzia ca acea codare  + parametrizare la ABS mi-a afectat. Cursa pedalei mele de frana era elastica, era lunga, confortabila la mers, pentru ca imi place sa franez progresiv nu brusc, iar acum daca incerc sa franez progresiv, imediat musca frana..mi s-a parut ca ABS-ul la o franare mai puternica are tendinta sa intre mai devreme..nici sa mai conduc nu mai simt placerea de acum 3 luni,cand ma urcam in masina nici nu imi venea sa ma mai dau jos din masina, as fi dormit acolo, nu vreau sa fac experimente pe masina mea, tin foarte mult la ea... Ce ma sfatuiti? sa dau un email catre producator? Am inteles ca nu se mai poate reveni la varianta de dinaintea codarii/parametrizarii...pentru ca nu mai au acea versiune stocata. Dar poate producatorul are in baza de date varianta cu care a venit din fabrica? Am zis ca nu ma las orice-as face...vreau sa rezolv. Problema este ca oricine s-ar urca si ar testa pedala de frana, spune...e ok, e foarte buna. Dar eu stiu ce pedala am avut in trecut, o cursa mai lunga si ferma, dar era foarte confortabila. Va multumesc din suflet, sper ca nu am scapat nimic nementionat. ( SKODA OCTAVIA III FACELIFT 2018, VRS, 2.0 TDI 184  CP )

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Bercu Giuliano

    1

  • merck

    1

  • Bogdan Ionut D

    1

Top autori în acest subiect

La 13.09.2023 la 19:58, Bogdan Ionut D a spus:

Ce ma sfatuiti? sa dau un email catre producator? Am inteles ca nu se mai poate reveni la varianta de dinaintea codarii/parametrizarii...pentru ca nu mai au acea versiune stocata. Dar poate producatorul are in baza de date varianta cu care a venit din fabrica? Am zis ca nu ma las orice-as face...vreau sa rezolv. Problema este ca oricine s-ar urca si ar testa pedala de frana, spune...e ok, e foarte buna. Dar eu stiu ce pedala am avut in trecut, o cursa mai lunga si ferma, dar era foarte confortabila.

Pana sa contactezi producatorul, de ce nu incerci sa contactezi o alta reprezentanta si sa le spui ce vrei (pedala de frana sa aiba acelasi comportament ca atunci cand ai cumparat masina) si sa ii intrebi daca pot sa te ajute cu asa ceva. Poate dai peste un baiat mai istet care stie cum sa te rezolve. Pentru grupul VAG sunt si multi particulari care se pricep mult mai bine decat cei din reprezentante pentru ca sunt pasionati. Intra si tu pe forumuri/grupuri whatsapp si prezinta problema poate te indruma cineva la un meserias adevarat. Daca era Alfa Romeo, Lancia sau Fiat stiam la cine sa te trimit. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări