d2134 Postat Septembrie 5 Partajează Postat Septembrie 5 Acum 52 minute, yo9hrb a spus: Este ideal un diferential, dar nu stiu unde casiti asa ceva. O punte de Muravei (Муравей) de la dezmembrari. Link spre comentariu
draku Postat Septembrie 5 Partajează Postat Septembrie 5 Un diferential de la un ATV mai rasarit ar putea fi o solutie. Dar nu este ieftin.... Link spre comentariu
c_anicai Postat Septembrie 5 Autor Partajează Postat Septembrie 5 Acum 6 ore, yo9hrb a spus: Faina remorcuta. Este ideal un diferential, dar nu stiu unde casiti asa ceva. Suficient de mic ca sa incapa acolo. Era ideal insa sa fac acum modificari mai bine incep alta remorcuta de la zero, cam tot atata munca am si ca treaba sa fie ok ar trebui diferential si la motosapa si intre spate si fata ceea ce e imposibil, daca ne gandim bine cu doar un diferential tot apar diferente de rotatii spate fata in curbe. Dar la mine sunt multumit si fara diferential, n-am avut decat la inceput probleme cu un lant care tot sarea si am descoperit in timp o zala stramba, dupa ce l-am inlocuit si am mai tensionat intinzatoarele e ok nu mai sunt probleme. La roti sunt clicheti de sens care da voie la roata din exteriorul curbei sa se invarta in gol, trage doar aia din interiorul curbei, dar cu clichetii nu mai este 4x4 la mers inapoi. Mai este montat si un ambreiaj pe asazisul ax cardanic reglat cam la 10-15 kg forta de rupere si tinand cont de raportul de transmisie ajuta aproximativ cam cu echivalentul cum ar impinge din spate remorca un om zdravan. Ajuta si la protectia mecanismului firav din capul de flex sa nu sara dantura rotilor la socuri. Am fost multumit de rezultat fiindca am putut urca o panta anevoioasa de prundis cand ma intorc incarcat de la gradina, spre varful pantei atinge cca 30 grade. Dar n-au tinut anvelopele adica rotile chinezesti decat doar un an, din patru au explodat doua. Link spre comentariu
c_anicai Postat Septembrie 5 Autor Partajează Postat Septembrie 5 (editat) Acum 6 ore, Ion_Bumbu a spus: Diferentialul lu` peste pe remorcuta aia, faceti un sistem cu manicoti cu grad de libertate si reduceti mult alunecarea in viraje. https://www.o-mac.ro/manicot-diferential-1350-set.html are clicketi de sens pe fiecare roata care permite rotii din exteriorul curbei sa se invarta cat vrea, mai este si un ambreiaj improvizat pe asazisul cardan care preia unele diferente care pot aparea in curbe intre fata si spate dar protejeaza si mecanismele la socuri de tractiune. Multe probleme am avut fara acel ambreiaj improvizat cand ceda ce era mai slab in transmisie la smuncituri. Nu e perfect cum am facut dar ma ajuta la urcat unde era imposibil inainte, este 4x4 la mers inainte fara curbe, in curbe roata din interior patineaza mai mult decat cea din exterior daca urca anevoios in panta. E ideal pt mine asa tinand cont ca rotile motosapei n-au nici un fel de diferential si in curbe se freaca aiurea de asfalt. Editat Septembrie 5 de c_anicai Link spre comentariu
c_anicai Postat Septembrie 11 Autor Partajează Postat Septembrie 11 (editat) Anvelope am luat pe moment doar pentru remorcuta tip 400-8 4PR V-67 Vredestein si daca rezista pana anul viitor voi mai cumpara inca doua si pentru motosapa. Deocamdata mai am doua chinezesti de rezerva in caz de ghinion, Editat Septembrie 11 de c_anicai Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum