roadrunner Postat Septembrie 1, 2023 Partajează Postat Septembrie 1, 2023 (editat) Mai jos pun un link cu un proiect care l-am inceput cu ceva timp in urma - unde m-am apucat de experimente radio cu circuite digitale (sunt si Radio Sc-Amator) in video prezint schema si cablajul (asa in mare). In al doilea video sunt imagini cu placile care am reusit dupa lupte seculare (adica lipsa de timp) sa le asamblez. Sper sa fie voie sa pui linkuri la youtube ca nu m-am deranjat sa citesc regulamentul - daca nu e voie atnuci pot fi sterse S-auzim numai de bine! spor la mesterit PS - acum am vazut ca rubrica asta e pentru mici proiecte 1-2 tranzistori (placa asa are 1 tranzistor care aprinde un led) Editat Septembrie 1, 2023 de roadrunner Link spre comentariu
modoran Postat Septembrie 1, 2023 Partajează Postat Septembrie 1, 2023 Nu costa decat vreo 1000 lei asa in mare cipurile alea, fara asamblare. Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 2, 2023 Autor Partajează Postat Septembrie 2, 2023 Si inca unul (video) cu testul de ADC (cu ceva probleme la pachet) S-auzim numai de bine! Link spre comentariu
roadrunner Postat Septembrie 3, 2023 Autor Partajează Postat Septembrie 3, 2023 (editat) @modoran esti pe aproape cu pretul (conectorul e 18 Euro, PCB-urile au fost 200 Eur ...) dar ce conteza can ai o tzacaneala. @antemir de acord ca cel mai scum a fost timpul sa proiectez schema pcb-ul, sa asamblez pcb-ul si sa scriu/testez codul VHDL (nu e chiar software) RR Editat Septembrie 3, 2023 de roadrunner Link spre comentariu