Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator auto cu probleme - Crunch


Postări Recomandate

Am pus mai sus 2 poze cu el desfacut, in zona cu probleme, carcasa nu o am aici (radiatorul). Am mai avut amplificatoare crunch, unele cu VU-metre, mai am unul in clasa D, cu 5 iesiri...insa nu am patiti niciodata asemenea probleme...

una cand surubaream la el:)))

https://postimg.cc/GH8S348J

 

In poza de mai jos am facut eu o schema cu partea de jos a etajului...cei cu portocaliu fac problemele...la care rezistenta va ereferiti sa pun pot?

https://postimg.cc/qzKcNykw

Editat de catalin004
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 52
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 8 ore, sonic11 a spus:

Din toată treaba asta ai rezolvat problema dar nu am găsit cauza...

Curios ca tote cele 4 amp suferă de același lucru...ma întreb dacă a funcționat în varianta originala și dacă a funcționat cum de arezistat tranzistorii?

Aceeasi intrebare o am si eu...cum a mers? sau posibil sa nu fi mers...v-am zis ca arata ca nou, oricum dupa schimbare o sa il las la probe ceva timp, inca nu am testat cu sarcina (semnal audio)...ei se incalzeau in gol excesiv

Link spre comentariu
Acum 1 oră, catalin004 a spus:

Aceeasi intrebare o am si eu...cum a mers? sau posibil sa nu fi mers...v-am zis ca arata ca nou, oricum dupa schimbare o sa il las la probe ceva timp, inca nu am testat cu sarcina (semnal audio)...ei se incalzeau in gol excesiv

Cred ca cineva a incercat să-l resusciteze, asta ar explica tot.

Link spre comentariu

Sa verifici și tensiunea de +/-15V sa fie cât de cât egală. 

Am avut la al meu, pe negativ -12V și pe pozitiv +16V. 

Una dintre modificări a fost adăugarea a doi tranzistori cărora le-am pus în baze tensiunile de la zenere.

Acum diferența între cele doua este de 12mV.

Prefinalii și eu i-am înlocuit, dar am pus niște MJE340/350 fără radiator și-s ok. 

Atenție la polarizarea trz finali. La ce am desfăcut și măsurat pana acum majoritatea aveau 350-400mV B-E tocmai pentru ca etajul final sa nu disipe în gol.

As spune mai degrabă ca funcționează în clasa B. 

Spor. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări