Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motor scooter electric se arde in mod repetat.


ionut120v

Postări Recomandate

Scooter cu roti groase, motorul se arde pentru ca nu are racire, nu face fata pe drumuri de munte cu doua persoane  sau cu una mai serioasa, exista motor de mai mute puteri, cele de 2000w si 1500w snt identice, doar bobinajul difera se ard la fel, bobinajul e din cupru la toate.

 

Se ard utilizand chiar si controlerul cel mai mic de 30 a adica 1800w la 60 v si BMS-ul cel mai mic tot de 30 a, BMS-ul nu da afara nici macar cand se pune in scurt motorul, se simte cand se pune in scurt iar apoi apare o eroare motor pe display, doua motoare arse, controllerul e bun.

 

Cand se incalzeste magnetii se demagnetizeaza (neodimium) si nu mai are cuplu daca continui se arde, este posibila remagnetizarea cat sunt calzi coborand o panta cu viteza si cuplu zero.

Motorul e uscat, se poate umple cu ulei?  sau se poate face racire dand gauri in laerale, mi-e teama ca aduna mizerie magnetii puternici retin mizeriile feromagnetice sau ca rugineste miezul si rugina se aduna in intrefier si gripeaza motorul.

 

Editat de ionut120v
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ionut120v

    4

  • sesebe

    1

  • validae

    1

Nicio șansă să asiguri răcire suplimentară, dacă umpli cu ulei va curge după tine și riști să iei și amendă, dacă găurești carcasa vei umple motorul de praf și eventual particule metalice, plus apă.....deci adoptă un regim optim de lucru, urcă pantele ușor și mai mergi și din inerție din când în când, să aibă timp să se racească, atunci când ai două persoane pe el.

Link spre comentariu

Poate un circuit de ulei tot are gaura in ax pentru cablu, mai dau na in partrea opusa pentru o teava de cupru cu circuit de ulei.

Link spre comentariu

la ultimul s-a spart un rulment dupa doar 80 km, am luat unul complet incaltat, n-am umblat la rulmenti, iar felul motajului nu  solicita rulmentii in nici un fel derece axul are gaura in el si se prinde  cu doua suruburi, nu se creaza nici o presiune asupra rulmentilor la montaj, aceeasi problema a fost si cu rulmentii pe fata la care n-am umblat de loc, dupa 2000 km juca roata ca margica am pus cava rulmenti cehia, pare ca sunt mai buni ca cei china.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Am adaugat un filtru trece jos trifazic intre controller si motor, nu se mai incalzeste atit de tare si are cuplu ceva mai mare la turatie mica.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări