rony2006 Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 Buna ziua,sunt incepator in microcontrolere si tocmai mi-a sosit coletul cu programatorul AD-PIC02 luat de la Adelaida.Problema este ca eu folosesc Windows Xp si mi-au fost dat 2 programe care nu sunt compatibile cu xp.Va rog sa imi dati un program pentru xp cu care sa pot programa pic-uri. Link spre comentariu
puiu Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 1. Din pacate eu nu te pot ajuta deoarece lucrez cu PICSTART Plus(mai vechi) si cu ICD2, dar cred ca ar trebui sa te adresezi chiar fabricantului. Sper ca alti utilizatori sa-ti raspunda.2. Cred ca era bine daca sugerai in titlu ce doresti. Link spre comentariu
vsurducan Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 Mai mult ca sigur ca este un programator compatibil JDM. Software gratuit aici: http://www.ic-prog.com/index1.htm Link spre comentariu
rony2006 Postat Ianuarie 4, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 Ms surducane,acum l-am descarcat si vad ca merge dar la inceput mi-a cerus sa configurez niste setari,uitate putin si zi daca am configurat bine. :smt003 Link spre comentariu
Vizitator AndreisS Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 pai ronine daca merge atunci ai configurat bine daca nu atunci nu ai configurat bine :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 Link spre comentariu
rony2006 Postat Ianuarie 4, 2008 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 Pai treaba ii ca nu am microcontroler sa probez si nu am de unde sa imi dau seama daca merge sau nu. SI II RONY NU RONINE :smt011 :smt011 :smt011 :smt011 :smt011 Link spre comentariu
sofian Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 1.Nu mai deschide posturi cu titlu nesemnificativ, deci doar avertisment acum2.PIC-uri pot sa-ti dau eu citeva sa inveti sa programezi,deci trimite adresa pe PM3.Dupa ce ai PIC-ul poti zice ca nu merge programtorul (JDM) Link spre comentariu
Postări Recomandate