ionut120v Postat Iunie 17, 2023 Partajează Postat Iunie 17, 2023 (editat) Bateriile cu plumb au rezistenta interna de cateva ori mai are ca cele cu litiu si creste pe masura ce bateria imbatrineste. Asta ar putea permite impulsurilor generate de divrese surse cum ar fi periile electromotorului sau aprinderea sa deterioreze electronica de bord, mai cu seama ca unele electronice nu au alimentarile filtrate in mod serios. Cea din foto(ECU) are doar doua electrolitice mici cu aluminiu solid si ceva MLCC-uri, inductoare 2, a inceput sa functineze prost si am fost nevoit sa o inlocuiesc. Din curozitate de ce are ECU un RTC pe el? Editat Iunie 17, 2023 de ionut120v Link spre comentariu
validae Postat Iunie 17, 2023 Partajează Postat Iunie 17, 2023 Ca să înregistreze timpul de utilizare al motorului ? Link spre comentariu
modoran Postat Iunie 17, 2023 Partajează Postat Iunie 17, 2023 Timpul ăla se putea înregistra foarte bine și fără RTC. Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 17, 2023 Partajează Postat Iunie 17, 2023 In RTC se mai pot salva alarme. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum