Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dacia 1310


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Acumulatorul o mai fi încărcat ? Ce vechime are acumulatorul și când s-a circulat ultima dată cu mașina ?. Nu e niciun mecanic prin zonă, sau un măcar vecin în vârstă, care să fi avut o Dacia ? Sunt mașini atât de simplu de depanat, încât n-ar trebui să pună probleme nici măcar unui mecanic începător....

Dacă acumulatorul e sigur bun, poți avea contacte la bobina de pornire a electromotorului, sau perii uzate la electromotor, contacte imperfecte la conexiunile lui. Se poate face pentru scurt timp un contact între bornele bobinei electromotorului cu o șurubelniță, cu mare atenție să nu faci contact și cu șasiul.Dacă sunt contacte uzate la bobina de pornire, cu scurt extern între borne, ar trebui ca electromotorul să se învârtă voios...

Link spre comentariu

De regula, cand electromotorul invarte, dar nu suficient de puternic, contactele cam ies din discutie. Cauzele probabile pot fi bateria, periile sau lipituri reci la barele de pe colectorul rotorului. De la contacte, de regula, ori merge, ori nu. Curentul e suficient de mare acolo ca sa poata fi redus la jumate din cauza unui contact prost. Dar asa cum spunea colegul mai sus, e usor de verificat si asta. Sunt putine variante, si toate usor verificabile.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări