ionut120v Postat Mai 30, 2023 Partajează Postat Mai 30, 2023 (editat) La modelele cu aprindere prin scanteie ce nu utilizeaza fibre din plastic bruiajul produs de circuitul de aprindere poate fi o problema, am izolat cu ferite ECU si frecventa erorilor s-a redus, de asemenea poate exista o bucla de masa de radiofrecventa deorece ECU e legat la masa la caroserie,dar mai e legat si in alte locuri. Editat Mai 30, 2023 de ionut120v Link spre comentariu
sesebe Postat Mai 30, 2023 Partajează Postat Mai 30, 2023 Îmi poți da un exemplu documentat (poze de net de exemplu) ce utilizează fibre din plastic la aprinderea prin scinteie. Masina la care ai probleme ce virsta are? Acolo cel mai probabil ai cablaje crăpate, ceramici crăpați, electroliticii devalorizati, conexiune de masa la caroserie cu rezistivitate crescuta, conexiune de proasta calitate (tresa parțial întrerupta) între motor și caroserie. Link spre comentariu
ionut120v Postat Mai 31, 2023 Autor Partajează Postat Mai 31, 2023 Grupul VAG are la unele modele CAN pe fibra, masina e veche dar ECU l-am inlocuit, cel vechi merge ,dar face probleme. Masini ICE noi nu sunt interesat, pana nu apare ceva sa mearga direct cu LPG fara benzina, la alea vechi am mai hacuit electronica si merge. In plus se vand modele tot mai mari iar drumurile si parcarile au acceasi dimensiune, nu ma descurc cu ele. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum