Vizitator dj_luchian Postat Ianuarie 2, 2008 Partajează Postat Ianuarie 2, 2008 nu stiu daca e sectiunea potrivita(daca nu e sa o mute moderatorii unde trebuie ) cine cunoaste vreun program pt calculator prin care sa vrtualizez un circuit electric (adica sa vad ce componenta imi trebuie si unde) ca sunt si eu incepator in ale electronicii si vreau (sincer) sa invat Blind: Mutat la Software Link spre comentariu
Vizitator dj_luchian Postat Ianuarie 3, 2008 Partajează Postat Ianuarie 3, 2008 m-ar interesa un program care ii introduc: ca imi trebuie un circuit pt un PIC si sa-mi faca el schema electronica cu toate componentele necesare Link spre comentariu
MifTy Postat Ianuarie 3, 2008 Partajează Postat Ianuarie 3, 2008 ... visele nu cost? nimic!!! :smt005 serios, nu cred s? existe ceva a?a de "mur?-n gur?". unde pui c? a?a oricum n-ai s? înve?i nimic!!! Link spre comentariu
Bogdantog Postat Ianuarie 3, 2008 Partajează Postat Ianuarie 3, 2008 Eventual ai putea incerca cu diferite programe de simulare a circuitelor electronice :goodman: ex PSpice din Orcad, Isis din Proteus,NI Multisim , ceva de la Crocodile Technology(atentie nu sunt gratuite) sau Ltspice gratuit. Acestea iti simuleaza si circuite cu PIC, Atmel dar nu iti dau mura in gura. Mai bine citesti cu atentie datasheetul microcontrolerului si incerci sa concepi o schema.Bafta! Link spre comentariu
i0nutzb Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 dac? e?ti încep?tor, începi de la zero, nu de la micro-controlere.... Link spre comentariu
Vizitator dj_luchian Postat Ianuarie 4, 2008 Partajează Postat Ianuarie 4, 2008 dac? e?ti încep?tor, începi de la zero, nu de la micro-controlere....si care program ar fi mai bun pt un incepator, de preferabil sa fie free Link spre comentariu