merck Postat August 4, 2023 Partajează Postat August 4, 2023 Deci la primul drum, pui diagnoza inainte sa apara eroarea si apoi astepti sa apara eroarea. Asa putem merge cu diagnosticarea mai departe. Am scris deja mai sus (si ai spus ca ai vazut si la tine) ca daca senzorul de dupa catalizator este o linie dreapta dar foarte jos (aproape de 0V) atunci catalizatorul este fisurat. Daca este fisurat => nu ai ce sa cureti. P.S. Nu tu aveai si consum de ulei? Uleiul de pe evacuare duce la infundarea catalizatorului. Link spre comentariu
daniels Postat August 4, 2023 Partajează Postat August 4, 2023 Acum 2 ore, Florin berdila a spus: Si cum qs putea sa îl desfund ? Dar daca sonda este defecta as putea masurauo? Pai sa va spun ca nu-mi consuma chiar ia 5 6 litri la suta Dai catalizatorul jos, astupi un capat si pe celalalt capat torni apa clocotita cu soda caustica. La urma clatesti cu multa apa. Link spre comentariu
riderinblack Postat August 4, 2023 Partajează Postat August 4, 2023 Acum 4 ore, TestPoint a spus: Cauta pe cineva care care un tester Delphi sau Autocom CDP+ si inregistrezi parametrii masinii in timp reali. Dai o tura cu masina,iti inregistreaza parametrii si cand ai terminat,pe grafic iti apar valorile minime si maxime si vezi exact. La lista de sesiune sa selecteze parametrii senzorilor de oxigen,catalizator si altele care te-ar mai putea interesa. Eu as recomanda un VCDS pentru un log in mers, delphi/autocom e universal, adica stie sa faca de toate si nimic.... Nu mai zic ca e cel mai slab (parerea mea) dintre interfetele multimarca...... Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 4, 2023 Autor Partajează Postat August 4, 2023 Da domnule Merk asa este era motorul care consuma ulei dar lam schimbat cu acesta asta are 8000 km făcuți și nu iam pus gram de ulei Deci trebuie sa dau catalizatorul jos și trebuie spalat cu soda caustica ' deci sonda nu ar fi problema ? Link spre comentariu
daniels Postat August 4, 2023 Partajează Postat August 4, 2023 Ce se intampla cu sonda vezi dupa aia. Poate nici catalizatorul nu poate fi recuperat. Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 4, 2023 Autor Partajează Postat August 4, 2023 Pai dacă era catalizatorul nu îmi dădea simtome de a da in nas 'de a nu mai avea putere mașină sau sa nu mai sa se accelereze ? Pai asa ma uitam pe google la sintome infundat catalizator Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 4, 2023 Autor Partajează Postat August 4, 2023 O sa încerc să-l curet pe loc fără să-l dau jos de pe mașină dau jos sonda astup gaura de jos și ai torn apa clocotita ci soda pe la orificiu de la sonda '''sau se duce în motor asa? Link spre comentariu
franzm Postat August 4, 2023 Partajează Postat August 4, 2023 La 03.07.2023 la 20:05, Florin berdila a spus: Si ce sa aibă domnilor unde sa mai umblu ce sai schimb 'am o rapma de injectoare de la un alt motor pe care lam avut înainte ''sau schimb rampa aceia sa fie de la injectoare sau unde sa mai umblu deci cu testeru pe ea în mers dqcq nu sar de 90 nu am prob cum dau un 120 nu mai se accelerează și îmi da în nas apoi ridicând piciorul de pe accelerație și scăzând viteza își revine dar îmi pare pe tester codul p0171 Am avut problema asta la o Skoda Fabia 1,2. Pare sa apara foarte des. Problema la mine a fost supraalimentarea la benzinarie (La AGIP, unde presiunea la pistol e mare). Surplusul de benzina se revarsa în filtrul eco ca re ar trebui sa absoarba vaporii de benzina din rezervor. Filtrul se îmbiba cu benzina, se umfla si nu mai este permeabil. Odata motorul încalzit, ECU comanda periodic cicluri de "degazare" a filtrului. Daca prin acesta nu mai trece amestec de aer si vapori din rezervor, motorul trece pe avarie si musti volanul. Remediul normal ar fi sa schimbi filtrul (e situat dupa roata dreapta spate, sub panoul de platicdin spatele amortizorului. Fiind scump (ca. 180 euroi), am mers o vara asa, n-am mai alimentat deloc la Agip, filtrul s-a uscat si masina si-a revenit. Daca nu si-ar fi revenit, as fi taiat filtrul, as fi golit carbunele de activ, as fi pus vata de sticla în loc (ca sa nu se propage flacara în rezorvor în caz de rateuri în galeria de admisie, si gata. Link spre comentariu
TestPoint Postat August 5, 2023 Partajează Postat August 5, 2023 Acum 8 ore, riderinblack_tm a spus: Eu as recomanda un VCDS pentru un log in mers, delphi/autocom e universal, adica stie sa faca de toate si nimic.... Nu mai zic ca e cel mai slab (parerea mea) dintre interfetele multimarca...... Corect,nu face mai nimic pe partea de diagnoza la resetare,codare,modificare parametrii pentru ca nu e original cu licența. In schimb functia de FlightRecorder e ok si iti afli tot ce ai nevoie. Link spre comentariu
TestPoint Postat August 5, 2023 Partajează Postat August 5, 2023 Acum 7 ore, Florin berdila a spus: Deci trebuie sa dau catalizatorul jos și trebuie spalat cu soda caustica ' deci sonda nu ar fi problema ? In celalalt topic ti-am pus schemele de la ambii senzori si cum se masoara.Ai spus..ca e prea greu pentru tine. Acum tot tu intrebi... deci sonda nu ar fi problema ? Du masina la cineva care se pricepe,sa iti verifice senzorii si vei sti daca problema e de la ei sau din catalizator. Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 5, 2023 Autor Partajează Postat August 5, 2023 Domnule nu va supărați dat întreb pt ca să nu arunc bani aiurea pe geam pt un catalizator și W și scump rău și de aceea întreb ''''ca citind pe net spune ca simptomele unui catalizator infundat este sa nu mai tragă mașină sa se oprească dar nu am aceste prob ''și va mai întreb ceva daca sonda doi ar fi prob ar putea ea sa dea aceste eroare spunând ca catalizator ar fi defect dacă ea nu ar citi corect? Link spre comentariu
manolo Postat August 5, 2023 Partajează Postat August 5, 2023 Asta e treaba simpla,bine ca nu ai trotineta electrica. Link spre comentariu
adydep Postat August 5, 2023 Partajează Postat August 5, 2023 (editat) Nu-i chiar așa de scump https://www.autopieseonline24.ro/ridex/15215824?gshp=1&gclid=EAIaIQobChMIqKK1pJvFgAMVU-F3Ch364gRZEAQYBCABEgJhwfD_BwE Puse și sonde noi... poate... Florin,bagă nasul la eșapament și vezi dacă miroase a drujbă sau a ouă clocite(sulf).Dacă miroase a drujbă,catalizatorul e terminat,dacă miroase a ouă clocite,face servici...asta așa,în linii mari. Editat August 5, 2023 de adydep Link spre comentariu
Florin berdila Postat August 6, 2023 Autor Partajează Postat August 6, 2023 Domnule Merk vreau sa va întreb în aplicația torguie cum mi-ați trimis dvs pozele în prima este sonda 1 și cea dea a doua poza este sonda ? Adică asa trebuie sa îmi arate aplicația sa citească cele doua sonde da ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum