Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Wv polo 9n 1,2 benzina PLANETARA


Postări Recomandate

Deci la primul drum, pui diagnoza inainte sa apara eroarea si apoi astepti sa apara eroarea. Asa putem merge cu diagnosticarea mai departe. 

 

Am scris deja mai sus (si ai spus ca ai vazut si la tine) ca daca senzorul de dupa catalizator este o linie dreapta dar foarte jos (aproape de 0V) atunci catalizatorul este fisurat. Daca este fisurat => nu ai ce sa cureti. 

 

P.S. Nu tu aveai si consum de ulei? Uleiul de pe evacuare duce la infundarea catalizatorului. 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 84
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Acum 2 ore, Florin berdila a spus:

Si cum qs putea sa îl desfund ? Dar daca sonda este defecta as putea masurauo?

Pai sa va spun ca nu-mi consuma chiar ia 5   6 litri la suta 

Dai catalizatorul jos, astupi un capat si pe celalalt capat torni apa clocotita cu soda caustica. La urma clatesti cu multa apa.

Link spre comentariu
Acum 4 ore, TestPoint a spus:

Cauta pe cineva care care un tester Delphi sau Autocom CDP+ si inregistrezi parametrii masinii in timp reali.

Dai o tura cu masina,iti inregistreaza parametrii si cand ai terminat,pe grafic iti apar valorile minime si maxime si vezi exact.

La lista de sesiune sa selecteze parametrii senzorilor de oxigen,catalizator si altele care te-ar mai putea interesa.

 

 

 

Eu as recomanda un VCDS pentru un log in mers, delphi/autocom e universal, adica stie sa faca de toate si nimic.... Nu mai zic ca e cel mai slab (parerea mea) dintre interfetele multimarca......

Link spre comentariu
La 03.07.2023 la 20:05, Florin berdila a spus:

Si ce sa aibă domnilor unde sa mai umblu ce sai schimb 'am o rapma de injectoare de la un alt motor pe care lam avut înainte ''sau schimb rampa aceia sa fie de la injectoare sau unde sa mai umblu deci cu testeru pe ea în mers dqcq nu sar de 90 nu am prob cum dau un 120 nu mai se accelerează  și îmi da în nas apoi ridicând piciorul de pe accelerație și scăzând viteza își revine dar îmi pare pe tester codul p0171

Am avut problema asta la o Skoda Fabia 1,2. Pare sa apara foarte des. Problema la mine a fost supraalimentarea la benzinarie (La AGIP, unde presiunea la pistol e mare). Surplusul de benzina se revarsa în filtrul eco ca re ar trebui sa absoarba vaporii de benzina din rezervor. Filtrul se îmbiba cu benzina, se umfla si nu mai este permeabil. Odata motorul încalzit, ECU comanda periodic cicluri de "degazare" a filtrului. Daca prin acesta nu mai trece amestec de aer si vapori din rezervor, motorul trece pe avarie si musti volanul.

Remediul normal ar fi sa schimbi filtrul (e situat dupa roata dreapta spate, sub panoul de platicdin spatele amortizorului. Fiind scump (ca. 180 euroi), am mers o vara asa, n-am mai alimentat deloc la Agip, filtrul s-a uscat si masina si-a revenit.

Daca nu si-ar fi revenit, as fi taiat filtrul, as fi golit carbunele de activ, as fi pus vata de sticla în loc (ca sa nu se propage flacara în rezorvor în caz de rateuri în galeria de admisie, si gata.

Link spre comentariu
Acum 8 ore, riderinblack_tm a spus:

Eu as recomanda un VCDS pentru un log in mers, delphi/autocom e universal, adica stie sa faca de toate si nimic.... Nu mai zic ca e cel mai slab (parerea mea) dintre interfetele multimarca......

Corect,nu face mai nimic pe partea de diagnoza la resetare,codare,modificare  parametrii pentru ca nu e original cu licența.

In schimb functia de FlightRecorder e ok si iti afli tot ce ai nevoie.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Acum 7 ore, Florin berdila a spus:

Deci trebuie sa dau catalizatorul jos și trebuie spalat cu soda caustica ' deci sonda nu ar fi problema  ?

In celalalt topic ti-am pus schemele de la ambii senzori si cum se masoara.Ai spus..ca e prea greu pentru tine.

Acum tot tu  intrebi... deci sonda nu ar fi problema  ?

Du masina la cineva care se pricepe,sa iti verifice senzorii si vei sti daca problema e de la ei sau din catalizator.

 

 

Link spre comentariu

Domnule nu va supărați dat întreb pt ca să nu arunc bani aiurea pe geam pt un catalizator și W și scump rău și de aceea întreb ''''ca citind pe net spune ca simptomele unui catalizator infundat este sa nu mai tragă mașină sa se oprească dar nu am aceste prob ''și va mai întreb ceva daca sonda doi ar fi prob ar putea ea sa dea aceste eroare spunând ca catalizator ar fi defect dacă ea nu ar citi corect?

Link spre comentariu

Nu-i chiar așa de scump  https://www.autopieseonline24.ro/ridex/15215824?gshp=1&gclid=EAIaIQobChMIqKK1pJvFgAMVU-F3Ch364gRZEAQYBCABEgJhwfD_BwE

Puse și sonde noi... poate...

 

Florin,bagă nasul la eșapament și vezi dacă miroase a drujbă sau a ouă clocite(sulf).Dacă miroase a drujbă,catalizatorul e terminat,dacă miroase a ouă clocite,face servici...asta așa,în linii mari.

Editat de adydep
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări