riderinblack Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 De obicei e pozitionat intre filtrul de aer si galeria de admisie. Daca vrei sa-l schimb obligatoriu Bosch, chiar daca e mai scump, cele aftermarket nu sunt bune. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 30, 2023 Autor Partajează Postat Martie 30, 2023 Am fost domnule la un băiat cu testeru și mia spus ca nu știe unde îl are ''poate îmi spuneți dvs sau o poza ceva unde și care este Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 Mergeti la alt ,, baiat .. Link spre comentariu
YO9IBC Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 Daca nu cunoasteti nu mai vorbiti la general, va rog. Polo 1.2 NU are debitmetru!! Am masina si stiu ce spun. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 30, 2023 Autor Partajează Postat Martie 30, 2023 Si nici senzor de aer nu are? Link spre comentariu
ex.escu Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 Daca motorul e 1,2l , 40kw/54cp, cod awy sau bmd procedati astfel : 1.Se scoate furtunul de la priza de aer din fata. 2.La motor awy se declipseaza clemele din spatele filtrului de aer care sustin o conducta , la bmd e un pic diferit. 3.Se extrage filtrul de aer , care e prins cu 4 bucse de cauciuc de blocul motor, mai sunt si 2 furtune de cauciuc, de diametru diferit care ies usor ; daca raman in blocul motor bucsele, se reintroduc in carcasa filtrului de aer. 4.Dupa ce scoateti filtrul de aer , in partea dreapta, spre sofer e clapeta (verificati si garnitura dintre aceasta si filtrul de aer) iar sub clapeta, spre sofer ,e fixat in galerie senzorul, cu 2 suruburi cu cap torx. 5.Se extrage cu atentie cupla senzorului, dupa care se demonteaza suruburile; senzorul se extrage spre exterior, cu rabdare,uneori iese mai greu. 6. Se verifica si garnitura acestuia tip "ring", cel original are o singura garnitura. 7,La montarea unui senzor nou , daca e cazul,se strang cu atentie, fara a forta, suruburile de fixare. Succes. Link spre comentariu
YO9IBC Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 Ce cod de motor este? (AZQ, BME, etc.......) Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 30, 2023 Autor Partajează Postat Martie 30, 2023 AWY Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 30, 2023 Autor Partajează Postat Martie 30, 2023 Vreau sa va întreb dacă îl scot senzorul e bine să-l curat cu sprei de frâne 'sau nu? Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 30, 2023 Partajează Postat Martie 30, 2023 1. Senzorul se inlocuieste nu se curata! 2. Schimba "baiatu" cu diagnoza, o cam face degeaba... Bun era daca aveai tu propria interfata diagnoza daca tot faci reparatii... Dar nu ELM327 cu aplicatia Torque, aia e o pocnitoare nu e ceva pe care sa te poti baza... 3. Nu mai spuneti ca nu are senzor MAF, acesta masoara cantitatea de aer intrata in motor, si, in functie de acea cantitate de aer, se stabileste cantitatea de benzina injectata. Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru? Link spre comentariu
daniels Postat Martie 31, 2023 Partajează Postat Martie 31, 2023 Acum 12 ore, riderinblack_tm a spus: Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru? De la sonda lambda. Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 31, 2023 Partajează Postat Martie 31, 2023 Da, sonda lamba era defecta.... ECM-ul a comandat injectia de benzina si fara acea sonda, ca poate si asta, dar nu e recomandat, motorul va functiona defectuos fara date de la toti senzorii, ca doar de aia au fost montati acolo. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 2, 2023 Autor Partajează Postat Aprilie 2, 2023 Domnilor am un mic tremurat la relanti la motor parca ar avea mici trepidații ale motorului doar la relanti ce sa fie va rog un răspuns Link spre comentariu
riderinblack Postat Aprilie 2, 2023 Partajează Postat Aprilie 2, 2023 In primul rand ar fi frumos sa ne spuneti si ce ati lucrat la masina, ceva de genul "am schimbat piesa X si acum masina face in felul urmator".... Apoi pentru trepidatii la relanti in mod teoretic principalele cauze ar fi urmatoarele 2: a) nu primeste suficient carburant, cauzele posibile fiind probleme la un injector, la o mufa etc, b) nu se poate efectua aprinderea amestecului carburant, cauzele posibile fiind o bujie care nu functioneaza corespunzator sau o bobina de inductie cu probleme. De asta e buna o interfata de diagnoza (nu e unealta suprema dar e cam musai de avut daca vrei sa repari masini din ultimii 20 de ani incoace) pentru a citi anumiti parametri ai motorului in timp real, parametri care te ajuta la depanare. Altfel vei ajunge sa schimbi la nimereala piesa dupa piesa avand speranta ca pana la urma ii dai cumva de cap... Link spre comentariu
Florin berdila Postat Aprilie 2, 2023 Autor Partajează Postat Aprilie 2, 2023 Am schimbat filtrul de benzina Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum