Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Bobine fișe wv polo


Florin berdila

Postări Recomandate

De obicei e pozitionat intre filtrul de aer si galeria de admisie. Daca vrei sa-l schimb obligatoriu Bosch, chiar daca e mai scump, cele aftermarket nu sunt bune.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 56
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Florin berdila

    28

  • riderinblack

    12

  • YO9IBC

    4

  • BRANCA

    3

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Daca motorul e 1,2l , 40kw/54cp, cod awy sau bmd procedati astfel :

1.Se scoate furtunul de la priza de aer din fata.

2.La motor awy se declipseaza clemele din spatele filtrului de aer care sustin o conducta , la bmd e un pic diferit.

3.Se extrage filtrul de aer , care e prins cu 4 bucse de cauciuc de blocul motor, mai sunt si 2 furtune de cauciuc, de diametru diferit care ies usor ; daca raman in blocul motor bucsele, se reintroduc in carcasa filtrului de aer.

4.Dupa ce scoateti filtrul de aer , in partea dreapta, spre sofer e clapeta (verificati si garnitura dintre aceasta si filtrul de aer)

iar sub clapeta, spre sofer ,e fixat in galerie senzorul, cu 2 suruburi  cu cap torx.

5.Se extrage cu atentie cupla senzorului, dupa care se demonteaza suruburile; senzorul se extrage spre exterior, cu rabdare,uneori iese mai greu.

6. Se verifica si garnitura acestuia tip "ring", cel original are o singura garnitura.

7,La montarea unui senzor nou , daca e cazul,se strang cu atentie, fara a forta, suruburile de fixare.

Succes.

 

Link spre comentariu

1. Senzorul se inlocuieste nu se curata!

2. Schimba "baiatu" cu diagnoza, o cam face degeaba... Bun era daca aveai tu propria interfata diagnoza daca tot faci reparatii... Dar nu ELM327 cu aplicatia Torque, aia e o pocnitoare nu e ceva pe care sa te poti baza...

3. Nu mai spuneti ca nu are senzor MAF, acesta masoara cantitatea de aer intrata in motor, si, in functie de acea cantitate de aer, se stabileste cantitatea de benzina injectata. Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru?

Link spre comentariu
Acum 12 ore, riderinblack_tm a spus:

Daca nu ar avea acel senzor de unde ar sti ECM-ul cata benzina sa injecteze in fiecare cilindru?

De la sonda lambda.

Link spre comentariu

Da, sonda lamba era defecta.... ECM-ul a comandat injectia de benzina si fara acea sonda, ca poate si asta, dar nu e recomandat, motorul va functiona defectuos fara date de la toti senzorii, ca doar de aia au fost montati acolo.

Link spre comentariu

In primul rand ar fi frumos sa ne spuneti si ce ati lucrat la masina, ceva de genul "am schimbat piesa X si acum masina face in felul urmator"....

Apoi pentru trepidatii la relanti in mod teoretic principalele cauze ar fi urmatoarele 2:

a) nu primeste suficient carburant, cauzele posibile fiind probleme la un injector, la o mufa etc,

b) nu se poate efectua aprinderea amestecului carburant, cauzele posibile fiind o bujie care nu functioneaza corespunzator sau o bobina de inductie cu probleme.

De asta e buna o interfata de diagnoza (nu e unealta suprema dar e cam musai de avut daca vrei sa repari masini din ultimii 20 de ani incoace) pentru a citi anumiti parametri ai motorului in timp real, parametri care te ajuta la depanare. Altfel vei ajunge sa schimbi la nimereala piesa dupa piesa avand speranta ca pana la urma ii dai cumva de cap...

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări