Vizitator mariannnn Postat Mai 28, 2013 Partajează Postat Mai 28, 2013 pai intre minus si minus, dar in momentul cand apesi butonul, acolo apare plus... Link spre comentariu
bercioiu Postat Mai 28, 2013 Partajează Postat Mai 28, 2013 Nu am pus niciun condesator acolo (daca despre modulul meu vorbesti). Link spre comentariu
Vizitator marian_ariciuc Postat Mai 28, 2013 Partajează Postat Mai 28, 2013 nu este vorba despre modulul tau, am vorbit pe privat saptamana trecuta....crezi ca ar ajuta cu ceva condensatorii 100nF acolo(pe bornele de intarre ale picului)? Link spre comentariu
lederp Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 salutare! am montat pe masina fratelui meu macarale pentru geamuri cu actionare electrica plus butoanele de pe portiere(doar usile din fata) pentru a porni motorul de curent continu in ambele sensuri este indeajuns sa inversez polarizarea +la- si -la+? am pe acasa 2 relee modelul acesta http://tor-online.ro/produse/257-relee/ ... ton-1.html mai cumpar inca 2 si se poate sa folosesc urmatoarea schema? multumesc! Link spre comentariu
bercioiu Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Daca perechile de contacte ale releelor sunt izolate una fata de cealalta, schema este functionala Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Nu vreau sa-mi inchipui ce se intampla daca din greseala apesi pe ambele butoane...Trebuie obligatoriu sa mai folosesti cate un contact care sa-ti faca interdictia actionarii unui releu cand celalalt e cuplat,sau butoanele de actionare sa nu permita actionarea simultana,altfel,ai toate sansele sa scoti un pic de fum,mai devreme sau mai tarziu,chiar daca schema teoretic e functionala in forma asta. Link spre comentariu
bercioiu Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Eu am banuit ca este un intrerupator basculant si fizic nu se pot da ambele comenzi in acelasi timp. Daca sunt doua butoane independente, colegul are perfecta dreptate! Link spre comentariu
lederp Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 da! schema este doar pentru geamul din stanga si butonul nu imi permite sa actionez si ridicarea si coborarea geamului in acelasi timp (sunt intrerupatoare de vw golf 3 ca sa aveti idee cum arata si functioneaza) o sa folosesc 4 relee 2 pentru fiecare geammultumesc de ajutor! Link spre comentariu
bercioiu Postat Iunie 4, 2013 Partajează Postat Iunie 4, 2013 Doua relee pentru fiecare geam sunt suficiente. Adica exact ca in schema pe care ai postat-o. Link spre comentariu
lederp Postat Iunie 5, 2013 Partajează Postat Iunie 5, 2013 pot folosii modelul de releu pe care l-am prezentat mai sun in link? Link spre comentariu
bercioiu Postat Iunie 5, 2013 Partajează Postat Iunie 5, 2013 Poti folosi orice releu care suporta pe contactele sale cel putin curentul maxim consumat de motor. Ca o medie de consum intre diverse autoturisme, motorul consuma in jur de 7A in mers si 10A cand se blocheaza. Cel din link-ul tau, suporta 5A pe pereche de contacte, asa deci, se poate folosi daca pui in paralel cel putin doua perechi de contacte. De obicei, la astfel de aplicatii, se folosesc relee ca in poza: Link spre comentariu
lederp Postat Iunie 9, 2013 Partajează Postat Iunie 9, 2013 am gasit si schema asta http://stefan-daniel.blogspot.ro/search ... results=31 dar problema e ca nu prea inteleg desenul ala Link spre comentariu
bercioiu Postat Iunie 9, 2013 Partajează Postat Iunie 9, 2013 Schema aceea, se poate realiza cu modelul de releu pe care ti l-am recomandat. Este simplu, motorul este legat la comunele releelor, normal inchisele releelor sunt la masa si normal deschisele sunt la plus 12 V. In momentul in care actionezi un releu, acela desface legatura cu masa si se muta pe plus 12 V. Motorul incepe sa se invarta pentru ca celalalt pol al sau este la masa. Intelegi? uite o schita mai simplificata: sunt reprezentate doar contactele releului. Link spre comentariu
fratello Postat Iunie 9, 2013 Partajează Postat Iunie 9, 2013 ...si mai multe poti citi pe pagina apreciatului nostru coleg : http://www.niqro.3x.ro/geam/geam.htm Link spre comentariu
lederp Postat Iunie 10, 2013 Partajează Postat Iunie 10, 2013 multumesc de ajutor!astazi am reusit de le-am am pus pe toate cap la cap maine o sa urmeze sa le instalez pe masina, cam asta a iesit icon_jook Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum