Vizitator aurel77 Postat Decembrie 17, 2007 Partajează Postat Decembrie 17, 2007 ce este mai bun si cum? Link spre comentariu
Vizitator aurel77 Postat Decembrie 17, 2007 Partajează Postat Decembrie 17, 2007 ma refeream pentru a varsa un prg.de joc de culori cu 30 de preselectari cum ar fi:- led rosu aprins;-led verbe aprins;-led albastru aprins;-culori de baza se aprind una dupa alta;-flesuri de culori;-trecerea de la o culoare la alta;-selectarea de viteze a flecurilor,trecere de la o culoare la alta.Sunt incepator si varog sa ma ajutati.Sper sa aveti si pentru mine putin timp.Va multumesc Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 18, 2007 Partajează Postat Decembrie 18, 2007 Pentru ce vrei tu sa faci, oricare e la fel de bun. Am lucrat si cu PIC si cu AVR, e drept ca foarte putin cu amandoua.Personal prefer AVR-urile, dar asta nu inseamna ca sunt nici mai bune nici mai proaste. Link spre comentariu
Vizitator navaru Postat Decembrie 19, 2007 Partajează Postat Decembrie 19, 2007 Daca esti la inceput, in opinia mea, poti sa incepi cu AVR-urile. Gasesti mai mult suport si sunt mai ieftine + 80-90% din topicurile AVR vs. PIC, AVR-ul iese cu mult peste, daca vrei mai mult info da un search pe Google PIC vs AVR si gasesti foarte mult info.. rabdare pt. lectura iti mai trebuie.Daca esti mai avansat, alege-ti un AVR.O zi placuta! ;) Link spre comentariu
Abram Burel Postat Decembrie 19, 2007 Partajează Postat Decembrie 19, 2007 Sa inteleg ca intre momentul in care incepi (de preferinta pe AVR) si momentul in care devii avansat (evident, tot in AVR) ai putea eventual sa te ocupi si de PIC-uri? :rolleyes: Link spre comentariu
XAN77 Postat Decembrie 19, 2007 Partajează Postat Decembrie 19, 2007 ideea e ca de PIC-uri nu vei mai avea nevoie, deci nu se mai pune problema :smt005 Link spre comentariu