arossiro Postat Februarie 6, 2023 Partajează Postat Februarie 6, 2023 Buna ziua, Sunt mai mult decat incepator in zona de confectionare incinte acustice, insa as dori sa-mi confectionez doua incinte de tip VTP pentru auditie in apartament.Am ales difuzoarele de banda larga Celestion F12-X200 in primul rand datorita SPL-ului, nici decum pentru puterea lor.As dori sa acordez incintele respective sub 40Hz, daca ar fi posibil.Unde as putea gasi un program de calcul incinte VTP ?Sau daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi de orice fel, pentru realizarea lor, m-ar ajuta enorm.Ele vor fi conduse de un amp cu tuburi, de max 10W pe canal. Link spre comentariu
Untold Postat Februarie 6, 2023 Partajează Postat Februarie 6, 2023 Va salut! Am 2 difuzoare nou noute de 6W de la radio Traviata, as vrea sa fac doua incinte VTP cu ele. Va rog sa-mi spuneti daca se merita si eventual o schita. Nu am parametrii difuzoarelor... Multumesc frumos! Link spre comentariu
mannx Postat Februarie 6, 2023 Partajează Postat Februarie 6, 2023 Vtp este un proiect aparte. Există mult material pe forum care trebuie citit. Provocările sunt multe. Pentru un 12" cutiile vor avea dimensiuni foarte mari. Dacă nu se urmează un proiect bătătorit de alții nu rămâne decât de experimentat. Link spre comentariu
arossiro Postat Februarie 6, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2023 Multumesc frumos pentru raspuns @mannx,tocmai de aceea am indraznit sa cer sfatul celor mai priceputi ca mine.Stiu ca fiecare tip de incinta se calculeaza in functie de parametrii T/S ai difuzorului, dar nu numai.Si de aici, sfaturile colegilor poate ma vor ghida in directia cea buna. Link spre comentariu
sesebe Postat Februarie 6, 2023 Partajează Postat Februarie 6, 2023 Daca ne uitam la parametri Celestion-ul va fi greu de pus intr-o incinta VTP si sa mearga bine. Deci fara un proiect testat va fi multa bataie de cap. Link spre comentariu