Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Inlocuirea difuzorului de medii necesita inlocuirea componentelor din filtre?

pietros

Postări Recomandate

Buna ziua. Sunt incepator in domeniu. Detin 2 Boxe Arcus ts 25 pe 3 cai  cu inversare de faza si vreau sa inlocuiesc difuzoarele de medii actuale (ITT LPB 100/19/120 FG  4 ohmi SPL 88dB) cu (Infinity 10PR80BZS-DW01  4 ohmi SPL 91).  Filtrele contin : o bobina mare nu stiu valoarea pe bas , a doua  bobina cu ferita in interior 0.90mH (asa scrie pe ea), o a treia bobina 0.30 mH. Rezistente : prima 1.5 ohmi +/- 5% 5W, a doua rezistenta  KKA5  1 ohm 7G. Condensatori:  primul  ELKO GLATT ATBIG 645 (nu se vad valorile ,probabli sunt in partea de jos) ,al doilea TFZ/TM  bipolar ( (nu se vad valorile ,probabli sunt in partea de jos).

Difuzoare boxa:   bas SEAS A21RE-A H365 4 ohmi , medii ITT LPB 100/19/120 FG  4 ohmi, inalte Vifa D25 TG-1   6 ohmi.

Intrebari:  este necesar sa schimb ceva in filtre? Ce imbunatatiri va aduce aceasta schimbare ??

Va rog sa ma ajutati inainte de a face ceva gresit. Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• pietros

5

• Shambala

2

• string

2

• franzm

1

Top autori în acest subiect

De ce doriti sa inlocuiti difuzoarele de medii ?

Este necesar (difuzoare defecte)  sau este speranta unei eventuale imbunatatiri a sunetului ?

Daca difuzoarele se potrivesc mecanic in locul celor vechi si daca impedanta este aceeasi nu este necesar sa schimbati nimic in filtre.

Nu am verificat, trebuie ca difuzoarele sa fie de acelasi tip (deschise sau inchise in spate).

Despre imbunatatiri ne puteti spune dvs dupa ce faceti schimbarea.

Din pacate nu sunt niste difuzoare asa cunoscute ca sa le fi ascultat sau macar sa stiu despre cum suna.

Link spre comentariu