Sharky Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Pai asta e subiect de constipatie mai realist. Decizii si factori umani, nu ca de ce pica blocu sau de ce face zgomot asurzitor cand se prabusesc 20 etaje unul peste altul. Link spre comentariu
merck Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 @DjLeco2021 ii infiltrat! A venit aici cu strambe sa ne ducem dupa fenta! Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Februarie 1, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2023 (editat) Acum 10 ore, doru3160 a spus: Pai nu e scenariu, e o nelămurire, ce expui tu. Întrebam care crezi tu ca e partea cu constipația. Bun, sa zicem ca omul a fost filmat pe bune în acțiune. Deci acolo nu ai de comentat. Omul își face treaba, planează 9...11sec și asta e. Clădirile au căzut prea repede, dptdv. Care ar fi conspirația? Cine ce a făcut ca să creeze falsa impresie cum ca acele turnuri real, nu puteau sa cada în 11 sec? Eu zic ca asta a fost. E vorba de masa și accelerație. Una e un corp de hai sa zicem 90kg sau cat o fi avut nefericitul ala, și alta e o bucata de clădire. Asta ar fi explicația mea. A ta care ar fi? Pai despre conspiratie nu prea ma pronunt, deja mi-e sila de stilul de abordare, al unora, catericind prin "constipatie", acolo au murit totusi niste oameni, majoritatea cred, nevinovati, civili, pompieri oameni de pe salvari, iar unii o dau in constipatii, ca atit ii duce mintea... Fara sa intentionez sa supar pe cineva, mi-e scirba de tipul asta de oameni, de mistocarii ieftine, "oameni" care peste tot, din prima, intra intr-o discutie despre orice subiect cu caterinca ieftina, cu mistoul. Primele rinduri scrise in topic sint mistouri se incepe DIRECT, cu mistouri. Va scriu citeva dintre ele (cele ale celor trecuti la ignore, nu le mai pun, nu ma mai deranjeaza pentru ca nu le citesc aberatiile), pot sa scrie ei pina li se blocheaza switchurile de la tastatura. Sa incep" "Noo...au căzut singure, evident" "Da, constipație... Tot felul de experti metalurgisti si alții de ii baga in ceva video ....................... Doar otv ce audiență mare a avut" "Varza?" "Cauta-ti alt partener de discutii pe aceasta tema, n-an nici un chef sa-ti dau apa la moara" "Guvizi și conspirationisti... Faza e ca toate informațiile sunt de a 7 mana, agregate intr un video de youtube unde tot felul de experti din categoria cercetătorilor britanici descopera alta conspiratie." "pune te rog o lista cu specialistii respectivi, sa le vedem CV-ul si sa ne lamurim cit de specialisti sint!" "Circa 544,73kg fără umbră și 552,80kg cu umbă cu tot." (asta e prima interventie a lui ratza, halal moderator) "Eu intru aici pe amuzament ca ma distreaza cata importanta isi dau unii." (stil clasic, Sharky, se vede asta de multi ani, amuzamentul si varza sint esentiale) "iar de adunat linkuri si poze de pe internet nu are rost, e pierdere de timp, mai bine imi aranjez sertarul cu sosete in timpul ala! sau dorm!" La 30.01.2023 la 8:40, DjLeco2021 a spus: Satul de mistocarelile tale, nimic util. "Fix ca topicul ăsta". Am incercat totusi sa ii fac pe unii sa inteleaga ca nu am deschis topicul ca sa fie bataia lor de joc, evident degeaba, n-a interesat pe nimeni, ba s-a continuat mai indirjit: Ati putea va rog sa va faceti topicul vostru unde sa va dati in "care o are mai groasa si mai lunga" si sa imi lasati topicul in pace? Aviz Sesebe, antemir, ratza, sharky si marele savant? Rog pe cine se ocupa de moderarea sectiunii sa faca curatenie, sa stearga aberatiile, nu ma intereseaza covid, covrig, poduri mistouri, verze, si alte rahaturi, multumesc. Nu va place, nu se supara nimeni, evitati subiectul sau bagati-ma la ignore! Altfel sa nu va mire pe mai sus mentionatii, cind o sa intru cu bocancii plini de rahat pe topicurile voastre. Nu sinteti buni decit de mistouri. Pai si eu pot sa fac misto, daca e nevoie. Editat Luni la 13:29 de DjLeco2021 Continuam "In general teoriile astea constipaționiste au la baza si priza doar pe goana după senzatie, lipsa de cultura generală si altele". "Sau poate isi luase vreunu in bmw e39 pachet m 525d cu soft arabesc facut de vericu in parcare la Kaufland... Atunci il testa.." "Irelevant. Se pare că Leco e expert în oțeluri și construcții, aștept lecții cu nerăbdare." Dar noi, mai bine spus unii dintre noi "se hranesc spiritual" probabil doar din caterinca, nu stiu, chiar nu pot sa inteleg... Cind un om, un coleg de forum, te roaga sa lasi caterinca deoparte, incearca sa te faca sa intelegi ca nu e ok sa-ti bagi luta in topicul lui, asa cum este el, bun, prost, frate, nu-ti place un subiect, evita-l, nu posta in el, dar nu te c@ca in el. Nu-ti place stiulul cum scrie un user, nu-l mistocari, ignore si gata, e simplu. Eu am obosit de prin 200x de cind sint pe forumul asta in diferite forme ale lui, sa vad MEREU aceleasi rahaturi, ca o placa stricata unde tot sare acul la aceeasi portiune cu aceeasi bucatica de melodie... Este mult de scris si de documentat, si vad ca orice am scris pina acum, a fost combatut cu mistouri care si acum continua, gen "carti de joc" si alte c@caturi. Mi s-a luat, probabil ca asta e scopul pe aici, sa faci omul sa se scirbeasca, ca forumul sa stea in monotonie sau sa se puna varza la murat. Dar totusi incerc sa iti raspund la cum vad eu treaba Prea multe coincidente, prea multe lucruri cusute cu ata alba, prea multa indiferenta (daca o pot numi asa) din partea autoritatilor (mai putin pompierii si aia de s-au chinuit sa salveze cit mai multi oameni). Unde a fost CIA, FBI si toate toate "structurile de top" pe care le vedem in filmele americane ca intervin si instant se rezolva "problema"? Unde sint resturile avionului ce ar fi lovit cladirea pentagonului, cum apare o "mica portiune din avion", aruncata afara in fata impactului, pe iarba sau ce ara acolo, fiind nearsa niciun pic, care totodata s-ar fi speculat (nu cunosc mai departe), ca nu avea cum sa faca parte din avionul 757 care "ar fi lovit" pentagonul. Hai sa ne uitam amindoi un pic, dar asa, mai atent: Sa vedem caracteristicile lui 757-200, luate chiar de la ei: Deci aripile au 38 metri iar inaltimea lui este de circa 13 metri. Bun. Sa luam poza asta unde vedem exact pe directia "avionului", 2 copaci inalti, minim 7-8 metri raportat la ce vedem imprejur (in chenar rosu) si 2 stilpi de iluminat stradal care si aia au minim 8-10 metri inaltime (in chenar galben), raportat chiar la masina parcata linga ei, pe care o aproximez la un 2,5 metri inaltime, de unde aproximez inaltimea stilpilor de iluminat stradal la de circa 4 ori inaltimea masinii. Cladirea pentagonului are 23 metri inaltime! Buun, deci un avion de 13 metri inaltime, zboara "la sol" ca sa loveasca cladirea pentagonului, dar zboara la o inaltime mai mare de 10 metri de acesta pentru ca altfel copacii aia si stilpii de iluminat stradal, nu mai aveau ce sa caute in aceasta poza, fiind exact pe directia de deplasare a avionului, corect nu? Ok, hai sa spunem ca era super pilot acolo pilotind acel avion (desi un 757-200 nu il pilotezi ca pe un avion din hirtie, dar, o accept si pe asta, supet pilot, zboara la 50 cm deasupra stilpilor de iluminat adica sa zicem la 11 metri de la sol si loveste cladirea. Bun si asta. 10+13 metri fac exact 23 metri, adica exact inaltimea cladirii pentagonului, deci avionul trebuia sa loveasca cladirea de la aproximativ jumatatea inaltimii acesteia, in sus. Hai sa na uitam la filmarea asta, cum se vad stilpii de iluminat la locul lor si destul de inalti comparativ cu locul de impact, deci avionul NU avea cum sa zboare pe acolo, in niciun caz, totodata se vede si plafonul superior care a cazut la ceva timp DUPA ce "avionul" a lovit cladirea., iar la locul impactului, primele ferestre din stinga unde ar fi trebuit sa loveasca aripile si unde este kerosenul stocat, trebuiau sa arda serios, ba parca una nici macar nu are geamurile sparte... Tododata trebuiau sa fie lovite de aripile avionului ce au 38 metri, iar locul de impact nu pare sa fie mai lat de 18-20 metri. Mai departe: Hai sa mai vedem o filmare, atentie mare de la minutul 1:58: Ce vedem acolo? Stilpii de iluminat, intacti la minutul 2:11, chiar in fata unde a lovit "avionul", deci teoria mea ca avionul a zburat mai sus decit stilpii este valida! Pai atunci, nu trebuia sa vedem resturi de avion pe toata suprafata de deasupra cladirii in zona de impact? Revin cu poza: Zona incercuita de mine cu roz in aceasta poza, nu trebuia sa fie ea plina de resturi de avion si sa arda, macar "un pic", daca "avionul" lovea cladirea la jumatatea inaltimii ei adica pe la 11-12 metri, avionul avind o inaltime de 13 metri???????????????????. Cum de focul s-a propagat "doar" pe directia sagetilor galbene si nu si in fata cum era normal? Era el oare, un foc de kerosen, inteligent, cu o traiectorie bine stabilita de A.I, un foc de fenomene paranormale? Hai cu inca o poza, de aceasta data din fata! ia sa vedem: Unde sint loviturile laterale ale aripilor avionului, pe peretii cladirii, daca din poza se vede clar locul impactului ca nu depaseste inaltimea cladirii de 23 metri (eu aproximex 20 metri latime de darimatura, vizual/comparativ cu inaltimea)? De ce nu sint arse geamurile, unde ar fi trebuit sa se umple de kerosenul din aripi (chenarele rosii) ba chiar in stinga ferestrele sint intacte unele (parca se vede tocaria geamului la ultimul de sus)? Cum de inainte a fost "o gaura doar" la impact si apoi a colapsat in unghi, acoperisul cladirii cind, teoretic acesta trebuia sa fie pulverizat de avion in momentul impactului??? Eu vad acolo colapsate ultimele 2 nivele ale cladirii se vad clar geamurile "in romb" (chenarele albastre) distruse de la cadere, deci lovitura a fost undeva intre nivelul 1 si 2, imposibil pentru un avion de acele dimensiuni!!!! Deci un avion lat de 38 metri, lung de 47 metri cu o inaltime de 13 metri, "a incaput perfect" in 20 metri latime pe circa 15 metri grosime cit ar avea primul zid al pentagonului, dar nu se vede la locul impactului nici macar o bucatica de fuzelaj, motoarele unde sint, ca sint mari ale naibii, coada avionului unde este, fi-r-ar mama ei, aripile, latimea lor, surplusul de la 20 metri pina la 38 cit au ele, nu trebuiau sa fie pe exterior? In dreptul unde ar fi lovit, geamurile si peretii DE CE sint neatinse? Cum de focul a ars "preferential" doar in anumite zone mai "sensibile ca documente si ce aveau ei prin birourile alea", ce erau in acele zone, arse? Hai sa revedem filmarea asta, oare ce era acolo, era acel "avion Boeing757" despre care se spune ca a fost? Se vede clar si raspicat ca acel "obiect" denumit de ei "avion 757" zbura doar la citiva metri de sol si ca impactul a fost si el TOT doar ca citiva metri de sol, nefiind nicio urma de avion acolo: Pun si pozele fara desne, pentru edificare: Pai daca nici acum stimati colegi de forum, treaba nu va este CLARA ca acolo nu a fost niciun impact de avion 757-200, ci de "altceva", eu nu am ce sa mai zic. Ii las pe astia sa va convinga ca a fost avion... American Airlines flight 77, flight scheduled to travel from Dulles International Airport near Washington, D.C., to Los Angeles International Airport on September 11, 2001, that was hijacked by terrorists and deliberately crashed into the Pentagon as part of the September 11 attacks. The American Airlines Boeing 757-200 took off 10 minutes behind schedule at 8:20 AM on September 11 with a crew of six and a scant 58 passengers, including the militants. They encompassed three children and three teachers and some officials on a National Geographic Society field trip, the political pundit Barbara Olson (wife of Solicitor General Ted Olson), as well as people traveling for work or for vacation and people returning home. In addition, five hijackers boarded the flight. One of the hijackers, Hani Hanjour, was a trained pilot. About half an hour after takeoff, the hijackers took control of the aircraft. At 8:54 the westbound plane turned to the south, a deviation from its flight plan. Two minutes later the airplane’s transponder was turned off. Radar contact was also lost. An air traffic controller at the Indianapolis Air Traffic Control Center tried repeatedly to make contact with the pilot; receiving no response, he contacted American Airlines, which was similarly unsuccessful. Unaware of the earlier hijackings, the air traffic controllers began notifying other agencies that the plane might have crashed. At 9:09 the Indianapolis Air Traffic Control Center notified the FAA regional centre that it had lost contact with flight 77. At 9:12 one of the flight attendants, Renee May, used her cell phone to call her mother; she asked her mother to tell American Airlines that the flight had been hijacked. A couple of minutes later, Barbara Olson phoned her husband to tell him that the plane had been hijacked and that all the people aboard had been herded to the back of the plane. It was about that same time that the Indianapolis Air Traffic Control Center learned from American Airlines that other planes had been hijacked. A discussion ensued between the FAA command centre and Indianapolis, and another confused conversation took place between the FAA and the Northeast Air Defense Sector. In the meantime, flight 77 traveled undetected back toward Washington for 36 minutes. At 9:32 air traffic controllers at Dulles found an unidentified aircraft traveling east at a high rate of speed and notified their compatriots at Reagan National Airport. FAA officials at both airports notified the Secret Service, and controllers at Reagan ordered an airborne National Guard cargo plane to find and follow the unidentified aircraft. At 9:34 flight 77 was 5 miles (8 km) west-southwest of the Pentagon; it executed a sharp turn and quick descent and dove toward the Pentagon, slamming into it at 9:37. The plane hit the outer wall between the first and second floors and smashed through three of the Pentagon’s five concentric rings. The jet fuel exploded into a fireball, and about half an hour later a section of the building above where the plane hit collapsed. By that time, most people working there had been evacuated. However, 125 people working in the building were killed, as were the 64 crew, passengers, and hijackers on the plane. The Pentagon had recently been upgraded in response to the 1995 Oklahoma City bombing, and this likely prevented worse damage and a higher death toll. The impact, fire, and collapse of the affected part of the building destroyed most of the aircraft, leaving only a few pieces of wreckage As completa aici la bolduiala rosu cu: "pe bune, mah pe bune?!? Editat Februarie 1, 2023 de DjLeco2021 Link spre comentariu
BRANCA Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Pe lângă suspiciunile şi teoriile conspiraţilor,există un factor important,adică frustrarea.Enorm de mulţi americani n-au acceptat sau nu au crezut că faimosul sistem de securitate american a fost bătut de "papuaşi" înarmaţi cu "cuţitaşe"! De aici,zic eu,au apărut o mulţime de teorii,ba chiar unii au susţinut că SUA s-a lăsat atacată ca să poată distruge terorismul arab!... Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Hai ma, acolo poti fi împușcat in stradă si sa nu se afle. Securitatea vietii. Leco, daca nu suporti discutiile pe forum, deschide un blog in WordPress si gata. Nu te mai plange atat ca exagerezi. Link spre comentariu
Marele Savant Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 1 oră în urmă, merck a spus: Cat timp exista proceduri militare clare care nu se executa este limpede ca exista un scenariu pus la punct care trebuie sa devina realitate. Mie personal imi da cu virgula reactia armatei la 9/11. Sau, mai simplu, le era si lor mintea la serviciu la fel ca oricarui bugetar, de oriunde! In rest, calculele cu virgula se invata incepind cu clasa a patra, ce nu va iese? Link spre comentariu
draku Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Acum 1 oră, DjLeco2021 a spus: ... Deci un avion lat de 38 metri, lung de 47 metri cu o inaltime de 13 metri, "a incaput perfect" in 20 metri latime pe circa 15 metri grosime cit ar avea primul zid al pentagonului, dar nu se vede la locul impactului nici macar o bucatica de fuzelaj, motoarele unde sint, ca sint mari ale naibii, coada avionului unde este, fi-r-ar mama ei, aripile, latimea lor, surplusul de la 20 metri pina la 38 cit au ele, nu trebuiau sa fie pe exterior daca in dreptul unde ar fi lovit, geamurile si peretii sint neatinse? ... Dupa mine, motoarele care sunt cele mai grele si mai compacte piese din avion, ar fi trebuit sa fie gasite infipte in cladire, sau chiar in interiorul ei... Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Februarie 1, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2023 Acum 3 ore, merck a spus: Dupa ce primul avion a lovit WTC, nu cred ca in mod normal mai ezita cineva sa doboare un avion care opreste transponderul, deviaza de la traseu si nu comunica. Nu-l dobori din prima, dar il urmaresti si iti dai seama ce tinta vizeaza si atunci il executi. Dar se pare ca baietii erau ocupati cu tablele si niste sticle de bere! este vorba de al 4-lea avion, unde deja se stie ca are o bomba la bord, se pierde comunicatia, au fost cele doua mesaje Mayday, deviaza de la traiectorie si turnurile sunt lovite deja zeci de minute. Yes, the North American Aerospace Defense Command (NORAD) was monitoring the trajectories of the four hijacked planes on September 11, 2001. plm altii care erau la table + bere! Coreeect! Acum 2 ore, merck a spus: Cat timp exista proceduri militare clare care nu se executa este limpede ca exista un scenariu pus la punct care trebuie sa devina realitate. Mie personal imi da cu virgula reactia armatei la 9/11. Cand exista proceduri militare clare ce nu se pun in aplicare => ceva nu-i in regula. In anii 60-70 The Federal Air Marshal Service was established in the aftermath of the hijackings of the 1960s and 1970s dar in 2001 nici nu mai ridicam de la sol avioane de vanatoare cand controlorul de zbor aude Mayday, Mayday, Get out si Mayday, Get out of here. We're all gonna die in here, basca ca i se confirma de alti piloti ca au auzit clar in casti ca in acel avion este o bomba. Si asta dupa ce WTC si Pentagonul au fost lovite! P.S. Una este sa vad ca fiecare avion este escortat de avioane de vanatoare si zici: dom'le au pus in aplicare procedura si apoi s-au blocat si alta este sa vezi ca nici nu s-a obosit nimeni sa demareze procedura. Din nou, coreeeeeeect! Link spre comentariu
merck Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Acum 1 oră, Marele Savant a spus: Sau, mai simplu, le era si lor mintea la serviciu la fel ca oricarui bugetar, de oriunde! In rest, calculele cu virgula se invata incepind cu clasa a patra, ce nu va iese? Pai am pus link, dar nu ai citit. Iti pun aici textul sa vezi daca tie iti da cu virgula sau cu punct si virgula: A fighter pilot based at Andrews Air Force Base, Billy Hutchison, claimed that while in the air he spotted Flight 93 on his scope and planned to first fire his training rounds into the engine and cockpit, and then ram the airplane with his own jet.[149][150] His account was published in Lynn Spencer's book Touching History. John Farmer, Senior Counsel to the 9/11 commission, pointed out that this would have been impossible, as Hutchison's squadron was not in the air until 10:38, almost 30 minutes after Flight 93 had crashed.[149] When the 9/11 Commission asked Hutchison why he gave this false claim he refused to give an answer and stormed out of the room.[149] Nu ai impresia ca vizionezi o piesa de teatru prost regizata? Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Nu e nici o piesa prost regizata. Pilotul ala a incasat din profitul cartii pt ca a spus si a sustinut asta. Profit care l au scos toti autorii teoriilor care mai de care mai năstrușnice. Doar evanghelistii de elforum si mulți altii o fac gratis. Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Februarie 1, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2023 (editat) Acum 2 ore, Sharky a spus: Leco, daca nu suporti discutiile pe forum, deschide un blog in WordPress si gata. Nu te mai plange atat ca exagerezi. Nu, ceea ce faceti unii dintre voi, tu, rata, antemir si altii nu sint discutii sint MISTOURI IEFTINE! Poate vede si Vasile, comportamentul vostru de moderatori si al celorlalti care si-au bagat luta in tot ce m-am chinuit sa adun si sa scriu, poate ia niste masuri. Ar cam fi cazul. Editat Februarie 1, 2023 de DjLeco2021 Link spre comentariu
merck Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 (editat) Pai un pilot nu-i un civil, are depus un juramant si daca minte nu-i identic cu minciuna unui civil. Ca tot vorbim de piesa de teatru: The 9/11 Commission Report stated that NEADS fighters pursued Delta Air Lines Flight 1989, a flight thought to be hijacked. Delta Air Lines Flight 1989 was a regularly scheduled flight offering nonstop morning service on September 11, 2001, from Logan International Airport to Los Angeles International Airport on a Boeing 767-300ER aircraft. This flight was one of several flights considered as possibly hijacked, but landed safely at Cleveland Hopkins International Airport. The NORAD Northeast Air Defense Sector (NEADS) became aware of Delta 1989 right after the crash of American Airlines Flight 77 into The Pentagon at 09:37 when Boston Center called NEADS at 09:41 EDT and told NEADS of the suspicions regarding Delta 1989. At 09:42 EDT, the FAA ordered all aircraft in flight to land at the nearest airport. NEADS dispatched fighter aircraft from Ohio and Michigan to intercept the flight, though Delta 1989 never turned off its transponder and NEADS never lost radar contact with the aircraft. NEADS, the FAA Herndon Command Center, and Cleveland Center tracked Delta 1989 until its eventual landing. Deci se pare ca ei trimit potera dupa un avion care este in regula (transponderul nu-i oprit, comunicatia nu este pierduta, nu a deviat de la traseu) dar United Airlines Flight 93 was a domestic scheduled passenger flight that was hijacked (inclusiv controlorul de zbor are confirmarea de la ceilalti piloti ca s-a auzit in casti ca are bomba la bord, a auzit cele doua mesaje Mayday) este lasat sa "bagabonteasca" pana la ora 10:03 (potera pleaca la 9:42 dupa Delta 1989). The North American Aerospace Defense Command (NORAD) stated to the 9/11 Commission that fighters would have intercepted Flight 93 before it reached its target in Washington, D.C., but the commission disagreed, saying that "NORAD did not even know the plane was hijacked until after it had crashed" and concluding that had it not crashed it probably would have arrived in Washington by 10:23. Tare dom'le! Sa-mi fwt una daca nu-i mai tare decat telenovelele! Editat Februarie 1, 2023 de merck Link spre comentariu
Sharky Postat Februarie 1, 2023 Partajează Postat Februarie 1, 2023 Leco, pe un forum lumea poate fi de alta parere cu tine. Daca nu suporti asta si te enervează, asta e. Nu e problema cuiva. Personal nu cred ca vreunu din conducere e curios de doleanțele tale. Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Februarie 1, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2023 (editat) Accept intotdeauna alte pareri ale colegilor, dar tu unul nu ai scris mai nimic ONTOPIC, nimic altceva decit mistouri ieftine, cu "varza" cu "expertii" in ghilimelele de rigoare cu "constipatie" si alte mizerii. Ceilalti asemeni, doar bataie de joc si jigniri la adresa unor oameni ale caror documentatii le-am pus pe aici, (ma refer la cei bagati la ignore). Pacat ca pe tine si pe ratza, nu va pot trece la ignore, ca demult nu mai citeam involuntar mistourile voastre ieftine. La 30.01.2023 la 11:26, Sharky a spus: Acu cine le-a daramat, cui ii pasa... Eu intru aici pe amuzament ca ma distreaza cata importanta isi dau unii. La 29.01.2023 la 20:51, Sharky a spus: Varza? La 29.01.2023 la 20:16, Sharky a spus: Da, constipație... Tot felul de experti metalurgisti si alții de ii baga in ceva video dar n ai cum sa verifici. Trebuie doar sa crezi ca e adevarat ce spun. Că dovezi nu aduce niciunul dar in general lumea e ahtiată dupa asa ceva. Doar otv ce audiență mare a avut... Ca a fost sau nu manevra cine stie, dar oricum Trump a zis clar nu au avut ce cauta in Irak si nici in Afganistan. Editat Februarie 1, 2023 de DjLeco2021 Link spre comentariu
DjLeco2021 Postat Februarie 1, 2023 Autor Partajează Postat Februarie 1, 2023 (editat) La 29.01.2023 la 21:53, Sharky a spus: Guvizi și conspirationisti... Faza e ca toate informațiile sunt de a 7 mana, agregate intr un video de youtube unde tot felul de experti din categoria cercetătorilor britanici descopera alta conspiratie. La 30.01.2023 la 4:34, string a spus: Oare câte kg are stânca asta (fără umbră)? La 30.01.2023 la 6:54, ratza a spus: Circa 544,73kg fără umbră și 552,80kg cu umbă cu tot. La 30.01.2023 la 20:56, ratza a spus: Irelevant. Se pare că Leco e expert în oțeluri și construcții, aștept lecții cu nerăbdare. Daca astea sint discutii ontopic, constructive, fara urma de mistocareala in ele, inseamna ca eu sint prost. Editat Februarie 1, 2023 de DjLeco2021 Link spre comentariu
Postări Recomandate