Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Turnurile WTC 1,2,7, Bin Laden sau altceva (altcineva)?


Postări Recomandate

Bun. Deci de la conspirație se ajunge la fizica de clasa generala.

E un progres totusi...dar păcat e când lucrurile nu se fac la timp. E doar greu pt altii. 

 

Cladirile alea sunt carti de joc nu bunkere antiatomice. Normal ca se sfarma si se duc in jos.

Piloții nu puteau fi din sistem sau ai avionului, adica nu civil, ca civilu daca ii spune arabetele sa bage avioanu in bloc e clar ca moare si îl baga in apa.

 

Erau piloți adusi de undeva oricum avionul era deja in aer, partea grea era facuta deja. In mod sigur nu erau agenti CIA de rang sau calitate inalta.

 

In rest da, si eu sunt de parere ca dupa prima lovitura era semn clar de terorism si aviatia militară trebuia pusa in alerta.

 

Problema e ca un kamikaze dinasta tot loveste ceva indiferent ce ii faci pt ca zbura deasupra unei aglomerări urbane nu prin desert, dar tot era nevoie sa apara ceva avioane sa escorteze.

 

Cine stie si alea ce păzeau pt ca lumea se asteapta la amenintari externe in general. Dureaza un pic pana decoleaza si se apropie, plus ca s a abatut de la curs.

Asa e cand portarul....doarme, dar de a doua zi nu mai doarme in post.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 328
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Acum 40 minute, Sharky a spus:

 

Cine stie si alea ce păzeau pt ca lumea se asteapta la amenintari externe in general. 

Care amenintari externe? Daca erau niste MIG uri sa vezi ce repede le dadeau jos. Ineditul situației si frica de a nu greși doborând un avion de pasageri, a dus la minute bune de întârziere. Ia să repete figura acum, sa vezi ca nu mai sovaie la luat in vizor. De aia zic, lovitura are ceva stil, nu seamana cu atentatele rudimentare de pana atunci sau de atunci incoace. 

Link spre comentariu
1 oră în urmă, Sharky a spus:

 

In rest da, si eu sunt de parere ca dupa prima lovitura era semn clar de terorism si aviatia militară trebuia pusa in alerta.

Da cine esti tu dom'le? :scarpin Esti cumva specialist?

Uite aici cu specialistii la carma, dupa o ora si un sfert de la lovirea primului turn:

The fourth and final flight, United Airlines Flight 93, flew in the direction of Washington, D.C. Alerted of the previous attacks, the plane's passengers attempted to gain control of the aircraft, but the hijackers ultimately crashed the plane in a field in Stonycreek Township, Pennsylvania, near Shanksville at 10:03 a.m. Investigators determined that Flight 93 was targeting either the United States Capitol or the White House.

 

440px-UA93_path.svg.png

 

Mark Bingham called his mother at 09:37:03 from row 25. He reported that the plane had been hijacked by three men who claimed to have a bomb.[64] Jeremy Glick called his wife at 09:37:41 from row 27 and told her the flight was hijacked. Glick remained connected until the end of the flight.[40] He reported that the passengers voted whether to "rush" the hijackers. 

Avionul se prabuseste at 10:03 a.m. Si nu s-a prabusit pentru ca a atras vreun avion de vanatoare in avion!

 

ATENTIE:

The United air traffic control coordinator for West Coast flights, Alessandro "Sandy" Rogers, alerted the Federal Aviation Administration (FAA) Herndon Command Center in Herndon, Virginia, that Flight 93 was not responding and was off course. A minute later, the transponder was turned off, but the Cleveland controller continued to monitor the flight on primary radar. 

Deci e de noaptea mintii!!!

 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 35 minute, doru3160 a spus:

Ca sa vaneze aparate de lupta, nu propriile avioane de pasageri.

Dar, poate fi si asta un punct din conspirație. 

In cat timp este interceptat un avion de pasageri de catre avioane de lupta in caz ca se pierde comunicatia SI DEVIAZA DE LA TRAIECTORIE? Asta este o procedura standard de pe vremea bunicii. Bunica nu a mai prins nici revolutia! 

 

AI-ul zice: The procedure for intercepting a passenger plane by fighter jets is usually triggered if the communication is lost and the plane deviates from its flight plan.

 

 

Deci nu se mai scobeste nimeni in nas si da in bobi, ci lanseaza procedura!

 

Rusii au doborat Korean Air Lines Flight 007 in 1983. Pe atunci bunica traia. 

Editat de merck
Link spre comentariu

Sa nu uitam ca un avion de dimensiuni mici a trecut ca prin brânză peste teritoriul nostru si al Ungariei si a disparut in bg.

 

 

In rest treaba e ca nu stii unde merge si nu il poti pulveriza. Indiferent de ce ii faci cade peste ceva. Dar parca tot mai bine decat sa loveasca turnul.

Link spre comentariu

In zona patrula un avion militar de recunoastere/cercetare electronica american ;avionul coreean a deviat de la curs in acea zona, sensibila dpdv militar, dupa trecerea avionului american.Rusii au interpretat faptul ca avionul de cercetare s-a intors, au ridicat aviatia de vanatoare si s-a ordonat "pusk".

Link spre comentariu

Ce mai zice AI-ul:

The Federal Air Marshal Service was established in the aftermath of the hijackings of the 1960s and 1970s, and armed agents have been on board commercial passenger flights in the United States since then.

 

In the past, there have been armed federal agents on board commercial passenger flights, typically in an effort to prevent hijackings or other forms of terrorism. For example, the Federal Air Marshal Service, which is a part of the U.S. Transportation Security Administration (TSA), has trained agents who are responsible for providing armed security on board commercial aircraft.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93

The hijacking began at 09:28. Sunt 2 inregistrari, prima: Mayday, Mayday, Get out si a doua Mayday, Get out of here. We're all gonna die in here si controlorul de trafic nu a facut nimic??? In a treia inregistrare, controlorul de trafic intreba pe alti piloti daca au auzit mesajele si i se confirma ca au auzit si ei ca are o bomba la bord.Deci de la 9:28 si pana la prabusirea avionului la 10:03 nimeni nu a facut nimic? Prin absurd, chiar daca stergem cu buretele ce se intamplase pana atunci cu celelate 3 avioane, in secunda 1 trebuiau sa decoleze avioane de vanatoare care sa intercepteze acest avion. Sau nici acum nu erau motive pentru a trimite fighter jet-urile? :scarpin

Acum 21 minute, Sharky a spus:

Sa nu uitam ca un avion de dimensiuni mici a trecut ca prin brânză peste teritoriul nostru si al Ungariei si a disparut in bg.

 

 

In rest treaba e ca nu stii unde merge si nu il poti pulveriza. Indiferent de ce ii faci cade peste ceva. Dar parca tot mai bine decat sa loveasca turnul.

A fost escortat sau nu de avioane de lupta militare? 

Editat de merck
Link spre comentariu
Acum 30 minute, Sharky a spus:

Decolau si ce faceau? Apareau discutii ca armata a doborat un avion civil.

Naiba stie, pe primul oricum nu il puteau opri ca se gandea ca e o deturnare nu ca aterizeaza fix la etajul 60 sau cat o fi fost.:reytre

Dupa ce primul avion a lovit WTC, nu cred ca in mod normal mai ezita cineva sa doboare un avion care opreste transponderul, deviaza de la traseu si nu comunica. Nu-l dobori din prima, dar il urmaresti si iti dai seama ce tinta vizeaza si atunci il executi. 

Dar se pare ca baietii erau ocupati cu tablele si niste sticle de bere!

 

Screenshot-2023-02-01-at-08-39-27.png

este vorba de al 4-lea avion, unde deja se stie ca are o bomba la bord, se pierde comunicatia, au fost cele doua mesaje Mayday, deviaza de la traiectorie si turnurile sunt lovite deja zeci de minute. 

 

Yes, the North American Aerospace Defense Command (NORAD) was monitoring the trajectories of the four hijacked planes on September 11, 2001.

plm altii care erau la table + bere! :rade:

 

Editat de merck
Link spre comentariu

 Cat timp exista proceduri militare clare care nu se executa este limpede ca exista un scenariu pus la punct care trebuie sa devina realitate. Mie personal imi da cu virgula reactia armatei la 9/11. Cand exista proceduri militare clare ce nu se pun in aplicare => ceva nu-i in regula. 

In anii 60-70 The Federal Air Marshal Service was established in the aftermath of the hijackings of the 1960s and 1970s

dar in 2001 nici nu mai ridicam de la sol avioane de vanatoare cand controlorul de zbor aude Mayday, Mayday, Get out si Mayday, Get out of here. We're all gonna die in here, basca ca i se confirma de alti piloti ca au auzit clar in casti ca in acel avion este o bomba. Si asta dupa ce WTC si Pentagonul au fost lovite! 

 

P.S. Una este sa vad ca fiecare avion este escortat de avioane de vanatoare si zici: dom'le au pus in aplicare procedura si apoi s-au blocat si alta este sa vezi ca nici nu s-a obosit nimeni sa demareze procedura. 

Editat de merck
Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări