Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Turnurile WTC 1,2,7, Bin Laden sau altceva (altcineva)?


Postări Recomandate

Nu am nimic impotriva, pot exista pareri diferite, dar eram curios care ar fi un scenariu diferit de cel știut, care sa explice deznodământul. Și eu cred ca a fost ceva constipație. E prea diferit stilul de cel obișnuit și rudimentar al teroriștilor. Trebuie sa recunoaștem ca a mers totul ca la carte, și ma îndoiesc ca fara ajutor au fost în stare sa pună în opera asemenea scenariu. Ei care pana atunci au umblat cu mașini capcana, cu tembeli kamikaze, sau descreierati care au atacat civili, strigând după alahul lor, dintr-o data devin sofisticați și chiar le iese. Dar de atunci nici ca au mai fost în stare de ceva decât tot stilul lor cunoscut.. au urcat intr-o mașină și s-au repezit între civili. Parca e clar ca atunci a fost și ceva AI la mijloc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 328
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Acum 2 ore, ratza a spus:

Nu e vorba de avut dreptate, e vorba de filtrat un pic mizeriile care îți intră în cutia craniană prin diverse forme. Tre' să ai complexe și o viață tare tristă ca să citești și să crezi tot felul de aberații. Oricum o s-o ții pe a ta în neștire, indiferent de contraargumentele care ți se aduc. Bias cognitiv îi zice.

 

Crede-ma ca in subiect de 9/11, am citit cred, mai mult decit tot forumul la un loc si inca mai citesc.

 

 

Link spre comentariu
2 hours ago, merck said:

No direct connection exists between Romania's accession to NATO and the 9/11 attacks. ...

Cute! (drăguță formulare) 

Așa cum nu a existat nicio conexiune directă nici între (tratatul /pactul de la) Warșovia și activiștii lui M. Gaddafi, doar ”socialiști” sosiți pentru ”întrajutorare tovărășească” (în '89) :rade:

https://romanianrevolutionofdecember1989.com/2011/08/23/asta-nu-este-pentru-urechile-publicului-muammar-gaddafi-teroristi-libieni-plan-z-z-si-decembrie-1989-in-romania/

 

P.S.

Acesta a fost ”lichidat” în (20) Octombrie 2011, cam o lună mai târziu.

Simplă coincidență?

Link spre comentariu
Acum 2 ore, validae a spus:

Nu-l mai interpela degeaba, că te-a trecut la ,,ignore,, şi nu-i mai apar postările tale....

 

Toti sint "categorisiti" la fel, in setari.

 

Ca sa nu fiu "jegos", na, poate am gresit fata de vreunul cu ceva, am lasat posibilitatea de a ma injura sau de a purta o discutie civilizata, pe PM.

 

Consider un aspect corect sa ii lasi omului dreptul la replica, nu sa-i bagi total pumnul in gura (cum de multe ori s-a intimplat pe forum)...

 

Ignored.jpg

 

 

Acum 2 ore, doru3160 a spus:

Omule, am înțeles.  Părerea ta este ca ce s-a întâmplat e fake, și totul e doar de ochii lumii. Eu zic ca turnurile au căzut pt ca asa a fost proiectul. Avion, bum, ars și prăbușit. Scenariul tău care e? Avion, bum, ars și când au văzut ca nu se prăbușește au mai detonat ei câte ceva? Asta presupune doua scenarii. Ori au avut încărcăturile pe pozitii și au făcut poc când a vrut mușchii lor, ori au trimis unu mic și negru după ce avion a făcut bum și a montat încărcăturile ca să facă bumul care se vehiculează în marturii. Sincer ambele variante mi se par trase de păr. Adică oricât de aiurea suna, varianta oficiala suna cel mai bine, dar eram curios cum vezi personal treaba asta.

  Umila mea opinie, atit.

Link spre comentariu
Acum 2 minute, DjLeco2021 a spus:

 

  Umila mea opinie, atit.

Asta am înțeles, și respect, dar voiam sa aflu un scenariu (fie și personal, obtinut din informațiile detinute) care a dus la rezultatul știut. Adică ok, avioanele nu puteau da jos clădirile. Care a fost scenariul diferit? 

Link spre comentariu
Acum 32 minute, Sharky a spus:

Bun, alta intrebare.

 

Nu era mai simplu sa faca bum si gata? Adica atac terorist, firma lui Ahmed inchiria un etaj, aducea in el niste frigidere care explodau.

Sau aduceau pe rand substante si fabricau acolo ceva bomba.

La cum s au organizat sa fure 4 avioane era mai simplu sa detoneze ceva si gata.

 

Adica avionu putea rata turnu si palea altceva. In primul rand iti trebuie pilot, trebuie sa stii naviga sa ajungi, risti sa nu ajungi, risti sa ratezi tinta, risti sa nu apuci sa urci in avion.

 

Eu cred ca nici nu se asteptau sa cada neapărat. Dar chiar si sa fie constipație, clar trimiti oamenii acasa.

 

Dorule, asa fac toti consipationistii. Inventeaza tot felul de scenarii complexe dar la intrebari simple evita să răspundă.

 

Esti absolut sigur de ceea ce scrii? Ai vreo dovada palpabila inafara de ce s-a dat "in media si pe net"?

 

Chiar asa prosti sa fie americanii si destepti la polul opus, arabetii?

 

Chiar 4 avioane au deturnat asa, cum ma urc eu in tramvaiul 41 si ma duc la manipulant "Bobita" la o paispe ca a venit saispe?

 

Ia demonstreaza-mi si mie ca in toate cele 4 avioane "deturnate" pilotii au fost arabeti, poti?

 Nu, nu poti, pentru ca te bazezi pe nimic real, palpabil, te bazezi pe speculatii si pe ce au vrut ei sa "transpire", pe ce au spus x si y la jurnale, pe ce a scris z si W in diverse declaratii.

 

Inclusiv din aeroporturi, poze, filmari, cacaturi.

Uite, fac si eu ca tine, nu e domne adevarat, sint fale, sint platiti, sint minciuni.

Link spre comentariu
Acum 33 minute, doru3160 a spus:

.....dintr-o data devin sofisticați și chiar le iese. Dar de atunci nici ca au mai fost în stare de ceva decât tot stilul lor cunoscut.....

 

Asta e o vorba mare, care se poate aplica si in alte domenii...

"Ca cum" ar fi aselenizarea din '69....

Ca tot suntem la capitolul conspiratii..... :)

 

Cat despre bomba facuta la etaj.....

Pai ar mai fi fost asa mare circ cu consecinte internationale care au aparut dupa aia?

Basca, conspirationistii ar fi zis ca a explodat cuptorul cu microunde din bucatarie....  :)

 

Link spre comentariu
7 minutes ago, doru3160 said:

Adică ok, avioanele nu puteau da jos clădirile. Care a fost scenariul diferit? 

Nu este exclus să fi existat și un ”Plan B” (”motor de rezervă”) - pentru eventuale eșecuri la deturnări aeriene.

Însă (”Plan A”) a funcționat pe ”motor principal” (ora, locul și echipamentul), cu ”material civil”.

Nu?

(chestiune de ”tehnică” la fabricat ”surcele”)

Link spre comentariu
21 minutes ago, DjLeco2021 said:

Chiar 4 avioane au deturnat asa, cum ma urc eu in tramvaiul 41 ... ?

Numai dacă urci direct ca vatman, cu programare pentru tramvai 41.

Și dacă nu ai urmărit (cu atenție) detaliile în filmul ”Tăcerea mieilor” și următorul ...

Eventual accesând (și) site-ul ”Most Wanted” ... (care apare și în film), așa ... din pură curiozitate și coincidență ... 

 

Link spre comentariu
Acum 2 ore, doru3160 a spus:

Asta am înțeles, și respect, dar voiam sa aflu un scenariu (fie și personal, obtinut din informațiile detinute) care a dus la rezultatul știut. Adică ok, avioanele nu puteau da jos clădirile. Care a fost scenariul diferit? 

 

Scenariul meu ar fi simplu.

 

Din toate filmarile vazute si revazute de N ori, am tras concluzia ca un timp de aproximativ  11 secunde (rotunjim) a fost cronjometrat de la inceputul colapsarii pina a colapsat total.

 

Discut despre turnul 1, primul lovit, care a cazut ultimul la ora 10:28.

 

Din punctul meu de vedere, primul turn lovit a fost turnul cu cel mai mic damage provocat de avion, impactul fiind si la inaltime mai mare (fata de turnul 2, care a colapsat primul), in jurul etajului 91 (aproximativ, rotunjim) si aproape pe centrul lui, comparativ cu turnul 2, care a fost lovit mai pe lateral in jurul etajului 76 (din nou rotunjim), unde greutatea mai mare a partii de deasupra impactului a fost mai mare si probabil ca de aia a si cedat mai repede, cedarea incepund cu coltul de unde curgea metalul topit despre care am tot discutat.

 

Ok, situatia fiind explicata si concluzia trasa, turnul 1 a colapsat de la 415 metri la nivel 0 in circa 11 secunde.

Bun.

 

Sa luam acum situatia deja celebra a lui "the falling man", care a fost filmat continuu in cadere, timp de aproape 9 secunde pina a iesit din cadru (mai era ceva distanta pina jos la ground 0 si se presupune ca lucra la etajul 106 de unde ar fi sarit).  In filmarea asta, care nu este inceputa exact la momentul caderii lui si nici pina la impact (nu am gasit-o pe cea mai relevanta, era pe vremuri una si mai lunga si mai clara calitativ) sint aproape 8 secunde de cadere.

 

Cadere in care, intre el si sol nu este decit aer, nimic altceva care sa ii infrineze caderea.

 

Deci acest (acel) om, a fost in aer, in cadere, circa 8-9 secunde, fara niciun obstacol sub el:

 

 

WTC 1 s-a darimat total in aproape 11 secunde.

 

Oare cum naiba un obiect (acel om) parcurge in aer cei sa zicem 400 metri in circa 9 secunde, in cadere libera, iar turnul se prabuseste total in 11 secunde, cind era un intreg, un totul, in contact cu solul, de la virf pina jos?

 

Toate etajele inferioare, sa zicem de la 85 in jos, chiar nu au opus niciun pic de rezistenta la cadere, tot betonul ala, toate coloanele alea de fier ce formau CENTRAL CORE (ma refer in special la acea zona cental core), au disparut din neant, astfel incit tot ce a fost de la nivelul impactului, a cazut "liber", precum "the falling man din filmarea de mai sus?

O cladire in contact cu solul se pulverizeaza toata in circa 11 secunde, fata de 9 cit a durat si caderea acelui om???

 

Poti raspunde la asta?

 

Poate da cineva un raspuns perinent, plauzibil, cum este posibil asa ceva?

 

 

 

 

 

Editat de DjLeco2021
Link spre comentariu
1 hour ago, DjLeco2021 said:

O cladire in contact cu solul se pulverizeaza toata in circa 11 secunde, fata de 9 cit a durat si caderea acelui om???

Da, se ”pulverizează”!

Pentru că:

1 hour ago, DjLeco2021 said:

... etajele inferioare, sa zicem de la 85 in jos, chiar .. au opus ....un pic de rezistenta la cadere ...

respectiv rezistență la cădere materializată în 11-9=2 secunde delay.

De altfel, deși ”Gerovital H3 întârzie căderea părului”, clădirea avea deja ”picioarele” în contact cu solul.

Nu?

:rade:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Gerovital

 

Editat de string
Link spre comentariu
Acum 2 ore, DjLeco2021 a spus:

 

Scenariul meu ar fi simplu.

 

Deci acest (acel) om, a fost in aer, in cadere, circa 8-9 secunde, fara niciun obstacol sub el:

 

 

Poti raspunde la asta?

 

Poate da cineva un raspuns perinent, plauzibil, cum este posibil asa ceva?

Pai nu e scenariu, e o nelămurire, ce expui tu. Întrebam care crezi tu ca e partea cu constipația. Bun, sa zicem ca omul a fost filmat pe bune în acțiune. Deci acolo nu ai de comentat. Omul își face treaba, planează 9...11sec și asta e. Clădirile au căzut prea repede, dptdv. Care ar fi conspirația? Cine ce a făcut ca să creeze falsa impresie cum ca acele turnuri real, nu puteau sa cada în 11 sec? Eu zic ca asta a fost. E vorba de masa și accelerație. Una e un corp de hai sa zicem 90kg sau cat o fi avut nefericitul ala, și alta e o bucata de clădire. Asta ar fi explicația mea. A ta care ar fi?

Link spre comentariu

The first impact was that of American Airlines Flight 11. It was crashed into the North Tower of the World Trade Center complex in Lower Manhattan at 8:46 a.m. Seventeen minutes later, at 9:03, the World Trade Center’s South Tower was hit by United Airlines Flight 175. Both 110-story skyscrapers collapsed within an hour and forty-two minutes, bringing about the destruction of the remaining five structures in the WTC complex, as well as damaging or destroying various other buildings surrounding the towers. A third flight, American Airlines Flight 77, crashed into the Pentagon in Arlington County, Virginia, at 9:37 a.m., causing a partial collapse. 

 

440px-AA11_path.svg.png

 

was flying American Airlines' daily scheduled morning transcontinental service from Logan International Airport in Boston to Los Angeles International Airport in Los Angeles.

At 8:17:59, flight controllers at Boston Center heard a brief, unknown sound on the radio frequency used by Flight 11 and other nearby flights. They did not know where it came from, and they could not be certain, but it possibly sounded like a scream.[29] Boston ARTCC made multiple attempts to talk to Flight 11 without reply,[17] and at 08:21, someone in the cockpit stopped transmitting the flight’s Mode-C transponder signal.[27] At 8:23 and 8:25, several times, Aircraft Communication Addressing and Reporting System (ACARS) tried to contact the flight. 

Deci de la 8:25 pana la 8:46 (21 de minute, nimeni nu face nimic! avionul dispare de pe radar , dar ... totul este OK!)

 

440px-UA175_path.svg.png

 

The flight's scheduled plan was from Logan International Airport, in Boston, Massachusetts, to Los Angeles International Airport, in Los Angeles, California. 

Unlike Flight 11, whose transponder was turned off, Flight 175's transponder was visible on New York Center's radar, which depicted the aircraft's deviation from its assigned flight path for four minutes before air traffic controllers took notice at 08:51 EDT. 

Deci dispare al doilea avion de pe radar la 8:51 si are timp inca 12 minute sa zboare nestingerit, asta dupa ce la 8:46 primul turn este lovit. 

 

Al treilea avion: 

440px-Flightpath-AA77.gif

 

at 08:56, the plane's transponder was switched off

si apoi 

crashed into the Pentagon in Arlington County, Virginia, at 9:37 a.m

Deci timp de 41 de minute, dupa ce doua turnuri sunt lovite de avioane, acest avion zboara nestingherit si cu transponderul oprit. 

Pe bune? Astea nu-s chestii cusute cu ata alba? La ce mai are US atatea fighter jet-uri?? 

 

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări