vlad_vasile Postat Decembrie 13, 2007 Partajează Postat Decembrie 13, 2007 Am cumparat masina cu un claxon oribil. Am cerut in service sa mi-l schimbe dar acum e si mai oribil. Au zis ca nu mai au ce face, ca asa e normal, etc. Eu circul mai mult in afara (zilnic) si imi trebuie un claxon puternic(betivi, carute, animale) asa ca mi-am cumparat un set bosh compus din doua goarne de 410 resp 500 hz, suruburi si releu. As vrea sa montea aceste goarne astfel incat la un an cand merg la revizie sa nu-mi fie greu sa le demontez. Problema e urmatoarea: Nu am deocamdata schema de la masina (opel astra h) stiu doar ca siguranta claxonului e de 15A si mai stiu ca exista deja pe masina un releu care comanda claxonul. Intrebare: pot monta cele doua goarne noi (iau vreo 12A) fara a mai monta releul suplimentar?! risc prea mult? sau sa fac treaba ca la carte cu fire de la baterie, noul releu (va iesi ceva de tipul releu - releu - claxon!!!) ? Link spre comentariu
ionut20 Postat Decembrie 13, 2007 Partajează Postat Decembrie 13, 2007 eu zic ca poti schimba linistit claxonul cu cele 2 noi, tinand cont ca tu ai deja releu si siguranta pe cel standard. 15A e mai mult decat suficient Link spre comentariu
ranga Postat Decembrie 14, 2007 Partajează Postat Decembrie 14, 2007 NU!Mi-am pus eu...! Sfatul meu este sa folosesti releul.Minicompresorul ala mananca peste 20 A... ba chiar undeva pe la 30 in anumite varfuri. A trebuit sa schimb siguranta cu una mai mare de cateva ori si asa am ajuns pe la 30 A(cu siguranta), fiind singura care rezista. Si-acum sa vezi motocicleta care claxoneaza ca un tren! :axe: :weedman: Link spre comentariu
vlad_vasile Postat Decembrie 14, 2007 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2007 eu zic ca poti schimba linistit claxonul cu cele 2 noi, tinand cont ca tu ai deja releu si siguranta pe cel standard. 15A e mai mult decat suficientma gandeam la fire dar cred ca voi face o proba inainte cu un consumator gen bec/becuri pe care sa-l tin alimentat in felul asta vreo 3 minute sa verific daca nu se incinge ceva!!.....Minicompresorul ala mananca peste 20 A... ba chiar undeva pe la 30 in anumite varfuri. A trebuit sa schimb siguranta cu una mai mare de cateva ori si asa am ajuns pe la 30 A(cu siguranta), fiind singura care rezista. Si-acum sa vezi motocicleta care claxoneaza ca un tren! :axe: :weedman:cred ca am fost inteles gresit: ale mele nu sunt "trompete" din alea cu compresor ci sunt doua claxoane"normale" cu un "melc" din ala din plastic imprejur si cu frecvente audio diferite. Link spre comentariu
ionut20 Postat Decembrie 14, 2007 Partajează Postat Decembrie 14, 2007 nu e un consumator de durata .... deci si daca ar fi un consumator de 15 A tot ar fi ok, nici siguranta nu se arde daca e supusa la 15 A ... Link spre comentariu
Vizitator prozatos Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 HELLO EVERYONEMI-AM LUAT DE LA DEZMEMBRARI 2 claxoane din alea melc....si faza e ca la masina am doua circuite pe claxoane(acolo in fata la claxoane), si merge doar unu, pe unul nu este curentam incercat sa alimentez amblele claxoane de pe un singur circuit dar nu vrea sa meagra? adica se aude un clinket scurt infundat ca si cum ai pune o baterie pe un difuzor...ca si cum ar proteja ceva...nu stiu de la ce sa fie oare? sunt prea puternice pentru releul existent pe masina? daca mai pun un releu e posibil sa mearga?masina e cielo si claxoanele cred ca sunt de opel ca le-am luat de la dezmembrari de opelmultumesc de ajutor Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 Da,e posibil sa ai pierderi prea mari pe fireIncearca-le direct pe baterie Link spre comentariu
Vizitator prozatos Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 contactul de la volan era pus pe minusasa ca am tras doar o punte din minusul celuilalt claxon, iar pentru plus am tras un fir direct de la baterie...si asa merge...dar daca faceam punte si pentru plus nu mergea....pana mea... Link spre comentariu
Dr.L Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 Pierderi pe fireVezi ca pe + era sigurantaTrage fir de + de la baterie,prin siguranta, pt ambele si gata Link spre comentariu
Vizitator prozatos Postat Februarie 28, 2010 Partajează Postat Februarie 28, 2010 am intels...multumesc...o sa schimbi si la celalalt claxon plusul sau macar la asta la care i-am tras deja plus...o sa ii pun o siguranta...stii si cam de cat? Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 1, 2010 Partajează Postat Martie 1, 2010 10A pt ambele cred ca e suficientEu asa am pt 2 goarneCp! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum