Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Mentenanta strung sovietic vechi


Sharky

Postări Recomandate

Dupa mai bine de 2 ani e cand l-am transportat si reasamblat l-am pus in functiune.

Se invarte.

Unii zic ca e Ranghetz, altii zic ca nu e.

 

Ce e de facut la el?

Momentan am desfacut la sania port cutit, am uns, am curatat cutia de viteze de jeg, cat am putut, malul de pe jos il voi lasa acolo din moment ce e decantat.

Unii spuneau la canalul care picura pe rulmenti sa bag sfoara de bumbac, ca sa nu picure asa mult.

Totusi nu ma prind daca picura afara sau nu, ca daca picura inapoi inauntru nu ar trebui sa conteze.

Am mai pus ulei pe suruburile care misca port cutitul.

 

Pe bacuri le-am sters cu carpa si am pus ulei, am turnat si prin gaurile de ungere din sanie.

Pe cremaliera care misca sania trebuie ceva? sau doar ajunge sa fie curata?

Dar in rotile saniei? Cele care plimba port cutitul?

Pe papusa am ce pune?

 

Cum sa etansez cutia de viteze? Silicon auto n-as pune pe motiv ca daca trebuie desfacuta iar e mult de lucru.

Ar merge o garnitura de carton?

 

Nu ma intereseaza sa fac productie cu el, practic il tin pt un prieten si ocazional mai fac cate ceva operatie simpla.

Dar nici sa il las de izbeliste.

 

Ulei bag in cutie total 80w90, l-am luat f ieftin gen 10lei L.

Atat ca e cam puturos, ca T90-ul romanesc.

strung.jpg

cutie strung.jpg

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    2

  • Ion_Bumbu

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Seamana cu asta:

https://passion-usinages.forumgratuit.org/t6428-stankoimport-1n611p-ou-izhmash-1i611p

Vedeti poate aflati ce ulei se foloseste in el.

 

Sfoara de bumbac se baga pe vremuri ca sa filtreze uleiul, de picurat depinde cum este simeringul sau daca are canal de recuperare a uleiului arborele principal, spindelul.

As lasa sa curga ulei pe rulmenti cit incape mai ales ca genul T90 nu e tare fluid la rece mai ales.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Am bagat total 80 90 pe motiv ca a fost cel mai ieftin care l am gasit.

 

Am mai etanșat manetele cu câlți și teflon, pus apărători din plastic peste ele sa nu le stropească din interior.

 

Capacul de sus cu silicon auto.

 

In rest bacurile si tot ce trebuia uns cu ulei castrol 10 40 care e prea vechi ca sa il mai bag in motor.

Cel de transmisie pute rau, nu il las expus.

 

Deocamdata am strunjit un disc de frana si a iesit un rahat ca nu ma pricep. dar din strung nu curge nimic deocamdata.

 

Ii mai montez lampa ai releu in ceva panou si e gata.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări