Sharky Postat Decembrie 27, 2022 Partajează Postat Decembrie 27, 2022 Dupa mai bine de 2 ani e cand l-am transportat si reasamblat l-am pus in functiune. Se invarte. Unii zic ca e Ranghetz, altii zic ca nu e. Ce e de facut la el? Momentan am desfacut la sania port cutit, am uns, am curatat cutia de viteze de jeg, cat am putut, malul de pe jos il voi lasa acolo din moment ce e decantat. Unii spuneau la canalul care picura pe rulmenti sa bag sfoara de bumbac, ca sa nu picure asa mult. Totusi nu ma prind daca picura afara sau nu, ca daca picura inapoi inauntru nu ar trebui sa conteze. Am mai pus ulei pe suruburile care misca port cutitul. Pe bacuri le-am sters cu carpa si am pus ulei, am turnat si prin gaurile de ungere din sanie. Pe cremaliera care misca sania trebuie ceva? sau doar ajunge sa fie curata? Dar in rotile saniei? Cele care plimba port cutitul? Pe papusa am ce pune? Cum sa etansez cutia de viteze? Silicon auto n-as pune pe motiv ca daca trebuie desfacuta iar e mult de lucru. Ar merge o garnitura de carton? Nu ma intereseaza sa fac productie cu el, practic il tin pt un prieten si ocazional mai fac cate ceva operatie simpla. Dar nici sa il las de izbeliste. Ulei bag in cutie total 80w90, l-am luat f ieftin gen 10lei L. Atat ca e cam puturos, ca T90-ul romanesc. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 4, 2023 Partajează Postat Ianuarie 4, 2023 (editat) Seamana cu asta: https://passion-usinages.forumgratuit.org/t6428-stankoimport-1n611p-ou-izhmash-1i611p Vedeti poate aflati ce ulei se foloseste in el. Sfoara de bumbac se baga pe vremuri ca sa filtreze uleiul, de picurat depinde cum este simeringul sau daca are canal de recuperare a uleiului arborele principal, spindelul. As lasa sa curga ulei pe rulmenti cit incape mai ales ca genul T90 nu e tare fluid la rece mai ales. Editat Ianuarie 4, 2023 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
Sharky Postat Ianuarie 6, 2023 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2023 Am bagat total 80 90 pe motiv ca a fost cel mai ieftin care l am gasit. Am mai etanșat manetele cu câlți și teflon, pus apărători din plastic peste ele sa nu le stropească din interior. Capacul de sus cu silicon auto. In rest bacurile si tot ce trebuia uns cu ulei castrol 10 40 care e prea vechi ca sa il mai bag in motor. Cel de transmisie pute rau, nu il las expus. Deocamdata am strunjit un disc de frana si a iesit un rahat ca nu ma pricep. dar din strung nu curge nimic deocamdata. Ii mai montez lampa ai releu in ceva panou si e gata. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum